Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę zaprowadzić koła do prostowania; pytania:

- czy nie będzie problemu z czujnikami ciśnienia jeśli konieczny będzie ich demontaż?

- czy mogę tymczasowo założyć komplet kół bez czujników ciśnienia? Auto nie będzie marudziło, nie będzie problemów po założeniu oryginałów spowrotem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znikneło powiadomienie ale czy zniknęła informacja o tej usterce jak wejdziesz w status pojazdu ?

Tak zniknęło. W statusie jest, że wszystko ok i brak usterek. Dzwoniłem do serwisu, to powiedzieli, że jak drugi raz nie wyskoczy to, żeby się nie przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktywny tempomat G20:

czy jak wypadnie z konfiguracji aktywny tempomat (przy zamówieniu nie był objęty obostrzeniami) to czy w zamian dostanę przynajmniej podstawowy?

bo mam obawy że tak się może stać a samochód marki premium bez tempomatu to moim zdaniem porażka :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktywny tempomat G20:

czy jak wypadnie z konfiguracji aktywny tempomat (przy zamówieniu nie był objęty obostrzeniami) to czy w zamian dostanę przynajmniej podstawowy?

bo mam obawy że tak się może stać a samochód marki premium bez tempomatu to moim zdaniem porażka :shock:

Standardowy tempomat jest w standardzie, na pewno będziesz miał przynajmniej taki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy tak jak większość czekam na swoje g20 i tak oglądam i czytam recenzje na temat mojego przyszłego wozidła :lol: gdzieś przemknęła mi recenzja w której była mowa ze fotele sportowe w g20 z regulacją automatyczna mają mniej miejsca na nogi a raczej na stopy niż te z regulacją manualną....czy to prawda...zauważył ktoś różnicę?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś sie orientuje czy zmieszczą sie bez upychania mocnego 4 koła 18 cali w sedanie? Muszę odebrać z aso i nie jestem pewien czy wejdą przy złożonych fotelach bez większych problemów

Spoko. Ostatnio w sedanie przy złożonych siedzeniach wiozłem na wymianę 4x18"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś sie orientuje czy zmieszczą sie bez upychania mocnego 4 koła 18 cali w sedanie? Muszę odebrać z aso i nie jestem pewien czy wejdą przy złożonych fotelach bez większych problemów

 

Powiem Ci nawet ze zmieściłem cztery takie felgi i cztery opony osobno, bo zamówiłem nowe i wiozłem do wulkanizatora żeby mi poskładał :)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć coś sprawdzonego jak np. autoglym leather cleaner masz za 40 zł. Oszczędzę ci zagłębiania się w temat bo to rozmowa diesel vs benzyna.

Nie wystarczające to co masz na tej eko skórze za plamy?

 

Dzięki! Nie mam plam. Bardziej chodziło mi o czyszczenie z brudu/kurzu i konserwacje żeby nie pękała. Czy ten Autoglym cleaner też zakonserwuję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi znany detailer polecał Colourlock Soft do zwyklej skory. Argumentowali, ze to co nie robi krzywdy zwyklej skorze, tym bardziej nie zrobi sztucznej. W zestawie jest tez mleczko konserwujace. Nie wiem na ile mozna konswerwowac tworzywo sztuczne, natomiast sama powloka ma lepiej zabezpieczac przed zabrudzeniami np ze spodni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak większość osób pisała opony letnie Bridgestone Turanza to porażka. Też nie byłem z nich za bardzo zadowolony, jeśli chodzi o jazdę, to teraz jeszcze przy zmianie na zimówki okazało się, że po 18kkm tylne opony są już w ponad połowie zużyte i nie wystarczą na cały następny sezon. Jeszcze dynamicznie, ale to chyba lekkie przegięcię?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aplikacji z okazji blackweek pojawiła się promocja na BSI 5lat/80 tys. km. za 3289 zł brutto.

Jak Waszym zdaniem wygląda opłacalność tego pakietu względem serwisowania auta poza pakietem ? Zakładam, że wykorzystane zostaną dwa przeglądu. Ile płaciliście ostatnio w ASO za 330i ?

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio pytalem i maly przeglad po 30k to ~1800 PLN. Przeglad po 60k jest droższy - ale stawki mogly/mogą skoczyc w 2022.

Możesz przeslac jakies szczegóły?


Edit: znalazlem

https://www.bmw.pl/pl/shop/ls/dp/Service_Inclusive_pl

Ale z tego co pamietam sa problemy z FVat na firme z sklepu connected drive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić by pas pasażera, a raczej jego zapięcie dyndające pomiędzy oparciem a słupkiem nie terkotało obijając się o słupek. Przy wolnej jeździe można się zdenerwować.

Hehe, notorycznie mi się to zdarza :) Wkurzenie że coś stuka z tyłu a to pas pasażera z zapięciem które zostało w górze przy samym słupku. Czasem dopiero po paru dniach się skapnę :) Wystarczy przesunąć to zapięcie najniżej jak się da i problem z głowy, przynajmniej u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pół roku po dwuletniej gwarancji to świetny czas na awarię.

Czy ktoś z Was musiał kiedyś dolewać płynu chłodniczego? Oleju w silniku? Kiedyś musiałem dolać tego drugiego kiedy okazało się że jego poziom jest niepokojąco nisko, auto o niczym nie informowało, a dzisiaj okazuje się że muszę dolać tego pierwszego, bo jest nawet trochę poniżej minimum, i znowu brak komunikatu o niskim poziomie. Za to wywaliło dwa razy o wysokiej temperaturze silnika i odjęło moc przy dojeżdżaniu do domu, mimo że wskaźnik temperatury był tam gdzie zawsze, zniknęły tak szybko jak się pojawiły. Za to w domu poczułem spaleniznę spod maski. Mam obawy że chodzi o to samo co u chłopaków z poprzedniej generacji tutaj: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=347537, przeciek w chłodnicy EGR, która była kiedyś przecież naprawiana w akcji serwisowej, znaczne ubytki płynu, nadpalony kolektor, przeczytałem temat i brzmi niestety podobnie do tego co u mnie się mogło dziać. 40.000km przebiegu. Doleję jutro G11 i zobaczymy co dalej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić by pas pasażera, a raczej jego zapięcie dyndające pomiędzy oparciem a słupkiem nie terkotało obijając się o słupek. Przy wolnej jeździe można się zdenerwować.

Hehe, notorycznie mi się to zdarza :) Wkurzenie że coś stuka z tyłu a to pas pasażera z zapięciem które zostało w górze przy samym słupku. Czasem dopiero po paru dniach się skapnę :) Wystarczy przesunąć to zapięcie najniżej jak się da i problem z głowy, przynajmniej u mnie.

 

Dodatkowo pas dla środkowego tylnego pasażera przechodzi przez środek tylnego lewego fotel, a że ktoś nie wiadomo po co dał na nim grubą plastikową mufę, to rżnie pasażera który tam siedzi w d..ę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.