Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Czy gdy zostawiamy sobie felgę 18" M Double-spoke 790 Bicolor (standard w mpaku), to na jakiej szerokości przyjeżdża z fabryki? 4x 225 czy mieszane 2x225 i 2x255?

 

2x225

2x255

Edytowane przez Hamera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś sie orientuje, czy na felgi V-Spoke 780, Orbit Grey można założyć ogumienie mieszane do g20/21? ASO sprzedaje je tylko 4x225 bez opcji domówienia ogumienia mieszanego. Na innych kołach jest możliwość domówienia opon mieszanych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zasilenie w gniazdku 12V (na centralnej konsoli z przodu) wymaga dodatkowej aktywacji w menu / ustawieniach samochodu ? Odebrałem nowe auto (G21), podłączyłem rozgałęźnik który działał bez problemu w poprzednim aucie ale teraz nie ma w nim napięcia.

 

Nie wymaga aktywacji, na 99% kształt wtyczki jest problemem. Niestety jakimś cudem nie wszystkie pasują.

 

U mnie tez jedne ladowarki pasuja a inne nie chca wejsc mnimo ze w innych samochodach dzialaly bez niczego. Cos z ksztaltem jest

 

To gniazdo 12V z przodu, to jest "cigarette lighter socket". To z tyłu, dla tylnej kanapy, to tzw "accessory socket". To dwa różne standardy mimo, że na oko wyglądają identycznie.


Info z Wiki, gdzie oba standardy są nazwane Cigarette lighter ale rozmiar A i B.


12-volt cigarette lighter receptacle and plug, size A


Receptacle inside diameter: 20.93–21.01 mm (median 20.97 mm)

Plug body diameter: 20.73–20.88 mm (median 20.805 mm)

Most often used in American automobiles


12-volt cigarette lighter receptacle and plug, size B


Receptacle inside diameter: 21.41–21.51 mm (median 21.455 mm)

Plug body diameter: 21.13–21.33 mm (median 21.18 mm)

Most often used in European automobiles, and sometimes as a second socket in American automobiles expressly for DC power connections.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez pakietu dla palących w jaki sposób można podładować telefon przewodowo? Skąd trzeba ciągnąć kabel?

 

Gniazdo 12V z przodu zadziała OK, tylko nie z każdym adapterem. Trzeba kupić odpowiedni typ. Ewentualnie lekko przerobić ten niedziałający. Widziałem na innym forum, że po odpowiednim podpiłowaniu plastiku, wejdzie on głębiej i wtedy jest kontakt.


Jest też zwykle USB A obok tego 12V. Oprócz tego jest USB C w podłokietniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez pakietu dla palących w jaki sposób można podładować telefon przewodowo? Skąd trzeba ciągnąć kabel?

 

Gniazdo 12V z przodu zadziała OK, tylko nie z każdym adapterem. Trzeba kupić odpowiedni typ. Ewentualnie lekko przerobić ten niedziałający. Widziałem na innym forum, że po odpowiednim podpiłowaniu plastiku, wejdzie on głębiej i wtedy jest kontakt.


Jest też zwykle USB A obok tego 12V. Oprócz tego jest USB C w podłokietniku.

 

Czy to gniazdo 12V z przodu jest w standardzie, czy dostępne wraz z pakietem dla palących?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez pakietu dla palących w jaki sposób można podładować telefon przewodowo? Skąd trzeba ciągnąć kabel?

 

Gniazdo 12V z przodu zadziała OK, tylko nie z każdym adapterem. Trzeba kupić odpowiedni typ. Ewentualnie lekko przerobić ten niedziałający. Widziałem na innym forum, że po odpowiednim podpiłowaniu plastiku, wejdzie on głębiej i wtedy jest kontakt.


Jest też zwykle USB A obok tego 12V. Oprócz tego jest USB C w podłokietniku.

 

Czy to gniazdo 12V z przodu jest w standardzie, czy dostępne wraz z pakietem dla palących?

 

Jest w standardzie i ma zaślepkę 12V. Pakiet dla palących dodaje zapalniczkę i popielniczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazda usb c z tylu tak, ale gniazgo 12v dodatkowe obok usb c z pakietem dla palacych. Nikt tego wlasciwie nie wie bo bmw tego nie opisuje. Tez muslalem tak jak ty, jak samochod przyjechal to sie okazalojsk jest, sam sprzedawca byl zdziwiony. Tak ze jak chcesz miec ddatkowe gniazdo 12 v w tylnej konsoli to trzeba wziac pakiet dla palacych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś może informację kiedy (albo czy w ogóle) Drive Recorder będzie w sprzedaży w Connected Store jako apka do zainstalowania? Rocznik 2019 (wtedy nie było go w opcji) mam kamery 360 i nawet w jednej z aktualizacji iDrive było info o przygotowaniu pod Drive Recorder a tu ciągle w sklepie nic nie widać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś może informację kiedy (albo czy w ogóle) Drive Recorder będzie w sprzedaży w Connected Store jako apka do zainstalowania? Rocznik 2019 (wtedy nie było go w opcji) mam kamery 360 i nawet w jednej z aktualizacji iDrive było info o przygotowaniu pod Drive Recorder a tu ciągle w sklepie nic nie widać.

 

W UK jest w sprzedaży już dość długo. Pewnie kwestia czasu zanim pojawi się też w PL.


Tak wygląda cennik na ten moment :

Screenshot-20210513-192804-Chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według opisu

The hardware required for this feature comes ready-installed in your vehicle when it leaves the factory, at no extra cost. This gives you even more flexibility when it comes to configuring your vehicle.

 

Ciekawe, czyli niektóre G20 wyjeżdżają z adaptacyjnymi amortyzatorami pomimo nie wybrania ich w konfiguratorze, a potem kwestią oprogramowania jest czy się da tę twardość kontrolować, czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według opisu

The hardware required for this feature comes ready-installed in your vehicle when it leaves the factory, at no extra cost. This gives you even more flexibility when it comes to configuring your vehicle.

 

Ciekawe, czyli niektóre G20 wyjeżdżają z adaptacyjnymi amortyzatorami pomimo nie wybrania ich w konfiguratorze, a potem kwestią oprogramowania jest czy się da tę twardość kontrolować, czy nie.

 

No dokładnie! Przerażająca rzeczywistość się tu rysuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według opisu

The hardware required for this feature comes ready-installed in your vehicle when it leaves the factory, at no extra cost. This gives you even more flexibility when it comes to configuring your vehicle.

 

Ciekawe, czyli niektóre G20 wyjeżdżają z adaptacyjnymi amortyzatorami pomimo nie wybrania ich w konfiguratorze, a potem kwestią oprogramowania jest czy się da tę twardość kontrolować, czy nie.

 

No dokładnie! Przerażająca rzeczywistość się tu rysuje.

 

Tych opcji "pay to play" będzie coraz więcej. Po oddaniu takiego samochodu w rozliczeniu, BMW zdeaktywuje te opcje i następny klient znowu za nie zaplaci. To dopiero jest biznes :mrgreen:

Edytowane przez Hamera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.