Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, luk_byd napisał(a):

No możesz samemu, a druga sprawa to jak masz Diesla - to możesz mieć akcje techniczną na aktualizowanie softu 🙂

Mam benzynę, jakim sposobem mogę zaktualizować?

w sumie wynalazłem Kod akcji technicznej: 0012880500 na moim aucie, więc i tak się przejadę do dealera

Edytowane przez siwyZS
Opublikowano

Nie widzę żadnej różnicy po aktualizacji softu, poza tym że wywaliło mi android auto i telefon wyświetlał głupie komunikaty. Na szczęście sprawdzona metoda wyłącz-włącz, usunięcie telefonu i ponowne sparowanie pomogło

Opublikowano

Ja po aktualizacji zauważyłem dwie różnice (mam ID8):

- nawigacja BMW pokazuje trasę na niebiesko na zegarach i headup'ie, wcześniej była biała linia.

- zmieniła się czcionka na zegarach i headup'ie. Wydaje mi się, że ta nowa jest wyraźniejsza.

Obie zmiany według mnie na plus.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 godzin temu, siwyZS napisał(a):

Mam benzynę, jakim sposobem mogę zaktualizować?

w sumie wynalazłem Kod akcji technicznej: 0012880500 na moim aucie, więc i tak się przejadę do dealera

@siwy_777 w googlu mówią że:

 

“ Programming the control units 0012880500 G0x G1x G2x G3x
Situation:
Under very rare conditions, the tandem pump could fail after an engine start.
Consequence:
This can cause a hardening of the brake pedal, which, in turn, implies a greater effort required during the braking process. The deceleration of the vehicle is still guaranteed within the framework of the minimum legal requirement.
Affected Vehicles:
Some units of G0x G1x G2x G3x.”

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 godzin temu, knrdk napisał(a):

Ja po aktualizacji zauważyłem dwie różnice (mam ID8):

- nawigacja BMW pokazuje trasę na niebiesko na zegarach i headup'ie, wcześniej była biała linia.

- zmieniła się czcionka na zegarach i headup'ie. Wydaje mi się, że ta nowa jest wyraźniejsza.

Obie zmiany według mnie na plus.

Wiesz, od ID8 jeszcze programiści ostatkami sił próbuja dbać, ale ID7 to już przeżytek.

 

2 minuty temu, M4R10 napisał(a):

@siwy_777 w googlu mówią że:

 

“ Programming the control units 0012880500 G0x G1x G2x G3x
Situation:
Under very rare conditions, the tandem pump could fail after an engine start.
Consequence:
This can cause a hardening of the brake pedal, which, in turn, implies a greater effort required during the braking process. The deceleration of the vehicle is still guaranteed within the framework of the minimum legal requirement.
Affected Vehicles:
Some units of G0x G1x G2x G3x.”

Jest szansa że mimo wszystko zaktualizują oprogramowanie jak już auto u nich będzie - takie odgórne zalecenie, chociaż w Polsce niekoniecznie respektowane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 godzin temu, siwyZS napisał(a):

Mam benzynę, jakim sposobem mogę zaktualizować?

 

E-SYS, ISTA...

Opublikowano
10 minut temu, luk_byd napisał(a):

Wiesz, od ID8 jeszcze programiści ostatkami sił próbuja dbać, ale ID7 to już przeżytek.

 

Jest szansa że mimo wszystko zaktualizują oprogramowanie jak już auto u nich będzie - takie odgórne zalecenie, chociaż w Polsce niekoniecznie respektowane.

Akurat w przypadku nawigacji w ID8 to było mega wkurzające, bo na telewizorze nie widziałem którędy nawigacja ma prowadzić. Dopiero między zegarami było widać.

A co do ID7, to w sumie nie wiem co by mi mogli dać. Nie wykastrowali ze Spotify (ok, mógłby być lepszy graficznie), a to najważniejsze.

Opublikowano

Auto jest umówione do serwisu tylko i wyłącznie na tą akcję serwisową, ale chyba zrezygnuje z tematu, jako że szkoda mi nadpisywać ECU i stracić program na 470KM, jeszcze podjadę na hamownie zapytać czy jest opcja backupu i później przywrócenia, ale to raczej bez sensu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 minut temu, siwyZS napisał(a):

Auto jest umówione do serwisu tylko i wyłącznie na tą akcję serwisową, ale chyba zrezygnuje z tematu, jako że szkoda mi nadpisywać ECU i stracić program na 470KM, jeszcze podjadę na hamownie zapytać czy jest opcja backupu i później przywrócenia, ale to raczej bez sensu.

gdzie robiłeś program ??

wysyłałeś sterownik do Finlandii? 

ile wyszło ps i nm ??

jakieś jeszcze zmiany ?

jaki koszt ?

male-bmw-2.png
Opublikowano
21 minut temu, wehyr napisał(a):

gdzie robiłeś program ??

wysyłałeś sterownik do Finlandii? 

ile wyszło ps i nm ??

jakieś jeszcze zmiany ?

jaki koszt ?

Robił poprzedni właściciel, gdzieś w Lublinie, ponoć 470KM, ale wykresu zapomniałem od niego ogarnąć, muszę się do Carro przejechać, ale teraz na zimówkach auto, więc bez sensu.

Musimy się wreszcie zgadać to zmierzymy dragy wyniki i zobaczymy.

W planach jedynie DP z katem 200, zrobiłbym bez, ale check engine by mnie skutecznie irytował.

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 godzin temu, siwyZS napisał(a):

chyba zrezygnuje z tematu, jako że szkoda mi nadpisywać ECU i stracić program na 470KM, jeszcze podjadę na hamownie zapytać czy jest opcja backupu i później przywrócenia, ale to raczej bez sensu.

Na samym sofcie 470KM? Mało prawdopodobne.

Byłeś na hamowni lub mierzyłeś np. za pomocą Draggy czasy 100-200?

Jeśli faktycznie taka moc bez DP, wywalenia GPF i bez ruszania dolotu -  to daj namiary kto to robił? Pewnie chętnie go odwiedzę za jakiś czas 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 godzin temu, Dasonen napisał(a):

Na samym sofcie 470KM? Mało prawdopodobne.

Byłeś na hamowni lub mierzyłeś np. za pomocą Draggy czasy 100-200?

Jeśli faktycznie taka moc bez DP, wywalenia GPF i bez ruszania dolotu -  to daj namiary kto to robił? Pewnie chętnie go odwiedzę za jakiś czas 🙂

musze mu zmierzyć dragy i kolega ma pojechać na hamownię 😛 też wątpię w te 470 ps 😛 😄 

auto jest z 2019 chyba to jeszce sterownik można ruszać czego mega zazdroszczę 😉 

male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Dasonen napisał(a):

Na samym sofcie 470KM? Mało prawdopodobne.

Byłeś na hamowni lub mierzyłeś np. za pomocą Draggy czasy 100-200?

Jeśli faktycznie taka moc bez DP, wywalenia GPF i bez ruszania dolotu -  to daj namiary kto to robił? Pewnie chętnie go odwiedzę za jakiś czas 🙂

Poprzedni właściciel miał wykres, ale oczywiście go nie wziąłem od niego, odezwę się, może mi się jeszcze uda to zdobyć, sam chciałem podjechać na hamownie, ale wiecznie brak czasu i zleciało.

Hamownia hamowni też nie równa, paliwo 100 oktanowe może parę dodać, więc teoretycznie jest to możliwe, ale jaka prawda to się dowiemy wiosną, Gregor10 zrobił praktycznie 470 softem w m340i z 2021r, w innej 460.

Edytowane przez siwyZS
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, siwyZS napisał(a):

Gregor10 zrobił praktycznie 470 softem w m340i z 2021r, w innej 460

Gregor10 robił mi już dwa auta 😄 Dobrze robi. Można się było z nim dogadać na podlanie większa ilością paliwa w celu obniżenia EGT i uratowania katalizatorów a taki soft wgrał do S-Tronica (DL501/0B5), że zupełnie odmienił oblicze tej skrzyni 🥰

O ile pamiętam - tamta M340 (zielona) z 470KM miała sportowy wydech, sportowe katalizatory i downpipe 🙂

Inne B58 (w 1er) robił na prawie 700KM - więc sam silnik ma ogromny potencjał.

Edytowane przez Dasonen
Opublikowano

Cześć, mam obecnie około 11,5k przebiegu. W informacjach o potrzebnym serwisie, w przypadku oleju jest napisane "w 19 000". To oznacza, że przegląd wypadnie już za 7,5k, czy za 19k? 

Opublikowano
Godzinę temu, Popsbangs napisał(a):

Cześć, mam obecnie około 11,5k przebiegu. W informacjach o potrzebnym serwisie, w przypadku oleju jest napisane "w 19 000". To oznacza, że przegląd wypadnie już za 7,5k, czy za 19k? 

Za 19k. To takie nieudane tłumaczenie z angielskiego "Oil change in 19k".

  • Dziękuję 1
Opublikowano
13 godzin temu, TheApocalypse napisał(a):

Za 19k. To takie nieudane tłumaczenie z angielskiego "Oil change in 19k".

Dlatego w żadnym samochodzie nigdy nie używałem interfejsu w PL - ilość energii, którą trzeba przeznaczyć na dojście co poeta miał na myśli jest często ponad moje siły. No i często te tłumaczenia są robione w hex edytorze z podmianą liter 1 do 1. Potem są takie kwiatki jak "Wciś. ham. by wł. silnik" zamiast "Press brake to start"...

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, dpassent napisał(a):

Potem są takie kwiatki jak "Wciś. ham. by wł. silnik" zamiast "Press brake to start"...

Kwiatkiem jest to że BMW mówi żeby wcisnać pedał sprzęgła aby uruchomić... w automacie 😄

Opublikowano

Oj tam, w Focusie miałem mniejszy ekran, kiedy jeszcze tablety się zaczynały i tam próbowali wcisnąć takie teksty na 10 znakach, z czego 3 to były kropki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
21 godzin temu, KombiFan napisał(a):

Co to w ogóle znaczy? 😄 "Aby utworzyć gotowy do jazdy"?

Nie 'gotowy', tylko 'gotow' - aby utworzyć gotowość do jazdy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Czego używacie do felg z chemii by pozbyć się trudnego brudu a zarazem nie zniszczyć OEM felgi?

Jaką szczotkę polecacie do felg? Kupiłem Dunlopa i jest za gruba do 18" felg i hamulców M, nie chce wejść i dokładnie oczyścić felgi.

Edytowane przez M4R10

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.