Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Informacyjnie, gdyby ktoś był zainteresowany - do końca marca wymiana oleju w ASO Zdunek dla samochodów z silnikiem 4-cylindrowym 549 zł, 6-cylindrowym 649 zł.


Ja korzystałem we wrześniu przy przebiegu 5.300 km, teraz jest 11.500 i prawdopodobnie pod koniec marca się umówię.

Opublikowano
Informacyjnie, gdyby ktoś był zainteresowany - do końca marca wymiana oleju w ASO Zdunek dla samochodów z silnikiem 4-cylindrowym 549 zł, 6-cylindrowym 649 zł.


Ja korzystałem we wrześniu przy przebiegu 5.300 km, teraz jest 11.500 i prawdopodobnie pod koniec marca się umówię.

 

Dziś byłem się w Gdyni pytać to mi powiedzieli 836zlotych dla M340d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo większość ASO jak widzi znaczek M (silnik M lub silnik m performance) to mówi że promocja nie dotyczy. Jedynie auto-fus ma to gdzieś.
Opublikowano

Ładuje juz cała noc prostownikiem ctek mxs 5.0

auto + AGM i dalej na 3 etapie stoi.

Czy w tych nowych autach jest magiczna

metoda ładowania aku ?

Opublikowano
Ładuje juz cała noc prostownikiem ctek mxs 5.0

auto + AGM i dalej na 3 etapie stoi.

Czy w tych nowych autach jest magiczna

metoda ładowania aku ?

 

Miałem tak samo. Ściągnąłem z MyBMW te statystyki auta (car data) i poziom naładowania aku (mam nadzieję, że tego głównego, a nie tego od mhev) był w okolicach 30%, więc stwierdziłem, że doładuję. Po całej nocy na ładowarce BMW, nic się nie zmieniło jeśli chodzi o program. Po odpaleniu auta, komp coś psioczył o problemach z zasilaniem (o zgrozo) i zresetował się sam z siebie widok obrotomierza (przywrócił się ten kretyński widok % mocy).


Pojęcia nie mam o co chodzi.

Opublikowano
Ładuje juz cała noc prostownikiem ctek mxs 5.0

auto + AGM i dalej na 3 etapie stoi.

Czy w tych nowych autach jest magiczna

metoda ładowania aku ?

 

Po całej nocy na łado

warce BMW, nic się nie zmieniło jeśli chodzi o program. Po odpaleniu auta, komp coś psioczył o problemach z zasilaniem (o zgrozo) i zresetował się sam z siebie widok obrotomierza (przywrócił się ten kretyński widok % mocy).


Pojęcia nie mam o co chodzi.

 

Po całym zabiegu żona cofając z garażu wyczuła jakby autem zaczęło trochę trząść :shock: .Zatrzymała się podjechała do przodu - znów R i było ok.Wyswietliło komunikat że urządzenie zostało odłączone.Szkoda ze sam nie widziałem. :?

Podłączyłem cteka ponownie.Rano sprawdzę i jak to bywa zrobię rundkę po okolicy :8)


Jak pobrać poziom naładowania aku na MyBMW żeby aku pokazywało?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co Ty chcesz osiągnąć w tym mybwm? Aplikacja nie pokazuje stanu naładowania akumulatora.
Opublikowano
Jak pobrać poziom naładowania aku na MyBMW żeby aku pokazywało?

 

Co Ty chcesz osiągnąć w tym mybwm? Aplikacja nie pokazuje stanu naładowania akumulatora.

 

Nie chodzi mi o apkę na telefon, tylko ten portal BMW. Tam robisz "ZGŁOŚ PROŚBĘ O ARCHIWUM DANYCH", czekasz aż archiwum się pojawi i w tym archiwum danych pamiętam, że było coś o stanie naładowania akumulatora (w procentach). Ale tak jak pisałem, nie pamiętam czy to chodzi o akumulator 12V czy 48V, czekam właśnie na nowe archiwum danych (czasem jest momentalnie, czasem dłużej się czeka) i wtedy sprawdzę.

Opublikowano

Car data to zbieranie wszystkich informacji

o twojej jeździe,aplikacjach itp.Sa plusy i minusy.

Każdy wedle swego uznania godzi się na to.


Pytanie panowie jest inne co się dzieje z autem

że nie pozwala nam go doładować a po ładowaniu

dziwne resety i zachowania auta.

Opublikowano

Ok mam dane z CarData:

- Stan ładowania akumulatora wysokiego napięcia: 26%

- Stan naładowania akumulatora: 26%


Trochę dziwna ta zbieżność i w związku z tym mam wątpliwość czy druga wartość to faktyczny stan akumulatora 12V.


Może zaryzykuję i podłączę znowu tą ładowarkę BMW...

Opublikowano
A czy moze ktos pokazac przez ''jaki portal'' mozna te ''cardata'' wyegzekowac??

Musisz wejść na https://www.bmw.pl/pl-pl/mybmw/vehicle-overview kliknąć na 'BMW CarData', a następnie 'Zgłoś prośbę o archiwum danych'.


Z ciekawości pobrałem te dane, ale jest tam praktycznie to co można sprawdzić w aplikacji MyBMW.

 

Ok mam dane z CarData:

- Stan ładowania akumulatora wysokiego napięcia: 26%

- Stan naładowania akumulatora: 26%


Trochę dziwna ta zbieżność i w związku z tym mam wątpliwość czy druga wartość to faktyczny stan akumulatora 12V.


Może zaryzykuję i podłączę znowu tą ładowarkę BMW...

 

Wydaje mi się, że to jest stan akumulatora od mild hybrid, bo w moim 318i (bez mild hybrid) nie mam w ogóle stanu naładowania akumulatora.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Może być jak najbardziej, ma neutralne pH, aczkolwiek to jak już się zapuści.

Do cotygodniowego mycia polecam APC jakieś, miękka szczotka i pędzel i styknie.

Jak myjesz na bezdotyku to APC niech posiedzi na feldze 5 min i spłukać.

Opublikowano

Mam bmw g21 produkcja z czerwca 2021. Aktualnie zainstalowana wersja jest 07/2021.40 i gdy próbuję wyszukać aktualizacji ( z samochodu) dostaję informację, że nie ma żadnych nowych dla mojego auta.


Czy tak powinno być?


Pozdrawiam

Opublikowano
Mam bmw g21 produkcja z czerwca 2021. Aktualnie zainstalowana wersja jest 07/2021.40 i gdy próbuję wyszukać aktualizacji ( z samochodu) dostaję informację, że nie ma żadnych nowych dla mojego auta.


Czy tak powinno być?


Pozdrawiam

 

U mnie jest tak samo. Byłem w ASO, narzekałem na to, że czasem wsiadam do samochodu i radio jest na full i zapomina zapisane stacje, mimo że pamięta mój profil. Prosiłem o weryfikację, to powiedzieli, że jest wszystko ok, ale soft nie został zaktualizowany :/

Opublikowano

Cześć,


Interesuje mnie jedna kwestia. Szukamy z kumplem dla niego g20 i widzę duża ilość ofert 2-3 letnich (cesje leasingu oraz osoby prywatne) które sprzedają 330i / m340i z przebiegami 10-70

Tys. Czy to kwestia tego, ze cos zaczyna się psuć tam / kwestie finansowe? Dla mnie to dziwne ze ludzie po tak krótkim czasie je sprzedaje. Diesle rzadko widzę na sprzedaż

Opublikowano
Cześć,


Interesuje mnie jedna kwestia. Szukamy z kumplem dla niego g20 i widzę duża ilość ofert 2-3 letnich (cesje leasingu oraz osoby prywatne) które sprzedają 330i / m340i z przebiegami 10-70

Tys. Czy to kwestia tego, ze cos zaczyna się psuć tam / kwestie finansowe? Dla mnie to dziwne ze ludzie po tak krótkim czasie je sprzedaje. Diesle rzadko widzę na sprzedaż

 

Może wynika to z tego, że ceny aut mocno poszły do góry przez ostatnie 2-3 lata i lepiej zrobić cesje przed końcem leasingu niż zostawiać samochód firmie leasingowej? W ten sposób można zarobić na cesji. A pewnie sporo osób wzięło samochód, żeby pojeździć nim przez okres leasingu, a później wziąć nowe auto.


A diesli widzisz mniej, bo raczej średnio opłacało się go brać, żeby przejechać mniej niż 100 000 przez trzy lata.

Opublikowano (edytowane)

W sumie ma to sens, sam wziąłem leasing na 5 lat z wykupem bo zostawiać w salonie jest bez sensu, a boje się, że za niedługo to już nie uświadczymy normalnych silników :)


Ja sam zdecydowałem się na 2.0d niż 2.0i bo rocznie robię 30-35k a żona robi dziennie 60km samą obwodnica, jednak gdybym brał auto z konfiguratora, teraz brałbym 3.0 ;)


Na co zwrócić uwagę przy zakupie g20 z przebiegiem 50-100k? Prócz tego jak często serwisu olejowe były robione?

Edytowane przez jaavi666
Opublikowano
Cześć,


Interesuje mnie jedna kwestia. Szukamy z kumplem dla niego g20 i widzę duża ilość ofert 2-3 letnich (cesje leasingu oraz osoby prywatne) które sprzedają 330i / m340i z przebiegami 10-70

Tys. Czy to kwestia tego, ze cos zaczyna się psuć tam / kwestie finansowe? Dla mnie to dziwne ze ludzie po tak krótkim czasie je sprzedaje. Diesle rzadko widzę na sprzedaż

Już Ci śpieszę z odpowiedzią, 3 lata temu na początku pandemii widziałem kilka m340i nieźle wyposażonych (wszystko co użytkowe, w tym lasery, asystenci, ale bez jakiś dodatków mperf) po 250-260k po rabacie, wtedy m340i startowało od 270, ale miało duuużo lepsze wyposażenie w podstawie i tańsze opcje, no i xovidowe 25% rabaty robiły swoje. Do tego WIBOR był z 1,5%, więc leasing śmiesznie tani.

Więc taki jegomość kupił auto za 250k, miał śmiesznie tani leasing, teraz widzę wystawione po 300k, a nowe fajne po 350-380. Nawet jak przyjmiemy 370k to nam wyjdzie, że przez 3 lata stracili na aucie 20% jego wartości co jest wynikiem zupełnie z kosmosu, bo w latach 2010-2020 bmw po 3 latach i 90kkm miało średnią wartość rezydualną na poziomie 47%, nawet jak przyjmiemy, że wystawione samochody mają mniejszy przebieg, to i tak nie było by szans, żeby były warte ponad 60% wartości zakupu, a realia mamy takie, że stracili na nich dwa razy mniej.

To dla nich po prostu dobry biznes.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wartość rezydualna w takiej wysokości była tylko i wyłącznie w CL. Realnie żadne BMW nie traciło nigdy 50% wartości w 3 lata chyba że przebieg 200tyś.

Kupując z dobrym rabatem od wielu lat na BMW nie było wielkich strat. Aktualnie w dobie podwyżek i nizszych rabatów w 2 lata można nawet nie stracić nic jak był dobry rabat przy zakupie a auto nie ma dużego przebiegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.