Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

"Nie M5 a N5, n jak nosorozec" 🤣

Dealer BMW zabronil wyjechac tym autem na tor, to chyba dobrze podsumowuje ten "sportowy" samochod

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
32 minuty temu, adamjttk napisał(a):

Nie M5 a N5, n jak nosorozec" 🤣

Dealer BMW zabronil wyjechac tym autem na tor, to chyba dobrze podsumowuje ten "sportowy" samochod

Na norweskie ronda zdecydowanie się nie nadaje 🤣

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Ja ci mówię bierz akcje tesli póki śmierdzą na ulicy. Sprzedaż BMW, Porsche, Mercedesa przecież freefall uprawia za to tesli rośnie co roku 50 procent aż do 20-30 milionów.

Myślisz że to przypadek. Pewnie są tacy co poznali już cyferki sprzedażowe. Wyjdzie cały ten bullshit i lewacko/niemiecka nagonka.

Przecież Tesla przez ostatnie dwa miesiące według wszelakich mediów to bankrut, który już sie nie pozbiera, nikt nie kupuje Tesli. 

Ja tak naprawdę przez ostatnie dwa miesiące z lewaka stałem się prawicowcem popisowcem mimo iż nic się w moich poglądach nie zmieniło 😜

image.thumb.png.517293b46ce3489fa11250f1e369e918.png

 

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

Opublikowano
13 minut temu, BMFun napisał(a):

Na norweskie ronda zdecydowanie się nie nadaje 🤣

Szczerze, ja bym tego nie kupił. Gdybym miał otworzyć portfel to zdecydowanie Taycan po fajnych rabatach mimo iż jest to mniejszy samochód od mojej Ski. 

Praktycznie już jest tyle ładowarek i ciągle ich przybywa. Dla mnie nie ma już dylematu czy elektryk czy spalinowy, bardziej jaki elektryk. 

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Jac3kBMW co kilka dni pokazujesz duże wzrosty a ja caly czasy cenę widzę taka sama, okolice 280 a było …. 480? Lol

Opublikowano
38 minut temu, słonik40 napisał(a):

@Jac3kBMW co kilka dni pokazujesz duże wzrosty a ja caly czasy cenę widzę taka sama, okolice 280 a było …. 480? Lol

Przecież wiadomo że buja. Dlaczego dzisiaj są wzrosty. Nie sądzisz że przez koniec kwartału? Myślisz, że wyniki sprzedażowe są tak złe jak słyszysz w słusznych mediach ? Onet, Interia, TVN itp.

image.png.69b0b5c899071bfa434fb2e7afb4cd31.png

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O giełdzie nie masz zielonego pojęcia. Przeczytaj ze dwie książki to może zrozumiesz skąd się biorą wzrosty zamiast szukać teorii spiskowych.

Opublikowano
15 minut temu, słonik40 napisał(a):

 

O giełdzie nie masz zielonego pojęcia

 

@słonik40 Wiem 😎😂

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To teraz pomyśl sobie że takich jak ty są miliony, wierzą w różne cuda, spekulują, marzą o dużych zyskach a z drugiej strony jest machina oparta na prowizjach od obrotu pieniądza. Możesz się doszukiwać  włożyłeś kasę a teraz obserwujesz kilka razy dziennie, wpadasz w euforię jak rośnie, srasz po gaciach jak spada, popadasz w paranoje. Właśnie dlatego trzymam się od giełdy z daleka. Ja w tym czasie śpię spokojnie a na kurs czegokolwiek mam wyjebongo. Mogę się jedynie pośmiać z naiwniaków a tym co uda się zarobić pogratulować chociaż uważam że żadne pieniądze nie warte są stresu a z psychologicznego punktu widzenia strata dużo bardziej boli człowieka jak zysk.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Dla mnie elektryk nie ma racji bytu w wygodnej podróży w środku sezonu po Polsce w dłuższej perspektywie. Na razie jest bajka bo elektryków jest baaardzo mało ale wystarczy trochę matematyki żeby rozwiać wątpliwości. 
w wakacyjne weekendy przejeżdża średnio przez a1 około 80 tysięcy samochodów dziennie, co przekłada się na to że w szczycie jest to około 8-10 tysięcy samochodów na GODZINĘ.  Podzielny Polskę na pół i załóżmy że połowa dojedzie na jednym lądowaniu do domu a druga gdzieś w okolicy Torunia będzie musiało zjechać na lądowanie. Daje to sumkę 4-5 tysięcy samochodów na godzinę które MUSZĄ się naładować. Niech jedno auto ładuje się średnio 30 minut to w okolicach Torunia było by potrzeba około dwa, dwa i pół tysiąca szybkich punktów ładowania HPC. Tesla postawi ich 25, niech jeszcze kilku innych postawi w sumie będzie ich ze 100-200. Życzę powodzenia w naładowaniu się 👍 poza tym takich dni w roku jest że dwadzieścia ale wtedy jedzie pół Polski. Sens ekonomiczny utrzymywania tylu punktów ładowania przez operatorów przez cały rok dla tych kilku dni jest niewielki.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 minut temu, słonik40 napisał(a):

Dla mnie elektryk nie ma racji bytu w wygodnej podróży w środku sezonu po Polsce w dłuższej perspektywie. Na razie jest bajka bo elektryków jest baaardzo mało ale wystarczy trochę matematyki żeby rozwiać wątpliwości. 
w wakacyjne weekendy przejeżdża średnio przez a1 około 80 tysięcy samochodów dziennie, co przekłada się na to że w szczycie jest to około 8-10 tysięcy samochodów na GODZINĘ.  Podzielny Polskę na pół i załóżmy że połowa dojedzie na jednym lądowaniu do domu a druga gdzieś w okolicy Torunia będzie musiało zjechać na lądowanie. Daje to sumkę 4-5 tysięcy samochodów na godzinę które MUSZĄ się naładować. Niech jedno auto ładuje się średnio 30 minut to w okolicach Torunia było by potrzeba około dwa, dwa i pół tysiąca szybkich punktów ładowania HPC. Tesla postawi ich 25, niech jeszcze kilku innych postawi w sumie będzie ich ze 100-200. Życzę powodzenia w naładowaniu się 👍 poza tym takich dni w roku jest że dwadzieścia ale wtedy jedzie pół Polski. Sens ekonomiczny utrzymywania tylu punktów ładowania przez operatorów przez cały rok dla tych kilku dni jest niewielki.

Chlopie wez wyslij te obliczenia NASA do Chin, tam juz co trzecie sprzedawane auto to elektryk, autostrad maja po wuju, mysle ze 10k samochodow w czasie zmiany turnusu" w  poltoramiliardowym kraju nie robi na nich jakiegos wiekszego wrazenia 🤣

Przeslij im te swoje rozkminy to moze zatrzymaja to elektromobilne SZALENSTWO, jest jeszcze czas!

15 godzin temu, BMFun napisał(a):

Na norweskie ronda zdecydowanie się nie nadaje 🤣

Nie spodziewalem sie innej odpowiedzi od uzytkownika "///M" w formie SUVa 🤣

Tesla robi auta relatywnie lekkie, piekielnie szybki i przede wszystkim zwinne --> Toyota wg Ciebie

BMW robi auta "sportowe" w formie SUV albo 2,5 tonowych kombi i zabrania nimi nawet wyjezdzac na tor recenzentom --> "M Power" !

Zalosne podejscie ale tak jak mowilem, niczego innego sie nie spodziewalem, po 10-15 latach urabiania klientow fantazyjnymi przetloczeniami na masce, wieczna restylizacja zderzakow, ambientami, 20 znaczkami i kolorkami ///M czy podswietlanymi grillami. A pozniej dodatki karbonowe do dokupienia w 2,5 tonowe ///M ktore obnizaja mase huehue

.

Opublikowano
18 minut temu, adamjttk napisał(a):

po 10-15 latach urabiania klientow fantazyjnymi przetloczeniami na masce, wieczna restylizacja zderzakow, ambientami, 20 znaczkami i kolorkami ///M czy podswietlanymi grillami.

@adamjttk, siła marketingu. Sam przecież uległeś marketingowi.

W sumie niczym nie różnisz się od Slonika. On po setkach wylanych postach hejtujących elektryki zakupił już 2 sztuki. Ty po dokładnie setkach hejtujących BMW postach poleciałeś w zębach do BMW i kupiłeś przestarzały samochód po to żeby sąsiadowi pokazać 😉 

  • Dziękuję 1

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 minut temu, Jac3kBMW napisał(a):

@adamjttk, siła marketingu. Sam przecież uległeś marketingowi.

W sumie niczym nie różnisz się od Slonika. On po setkach wylanych postach hejtujących elektryki zakupił już 2 sztuki. Ty po dokładnie setkach hejtujących BMW postach poleciałeś w zębach do BMW i kupiłeś przestarzały samochód po to żeby sąsiadowi pokazać 😉 

W punkt 🙂 Dokładnie to miałem napisać.

A co do przytyku o masie, to nawet dużym i ciężkim autem można fajnie pojeździć. Oczywiście to nie to co 911, ale jakbyś spróbował m5, czy x5m to byś nie teoretyzował o rondach ze się nie da jeździć:

 

 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
57 minut temu, adamjttk napisał(a):

BMW robi auta "sportowe" w formie SUV albo 2,5 tonowych kombi i

Robi takie jakich ludzie chcą, masz z tym problem? Wystarczy nie kupować.

Opublikowano

Ja już nie chcę SUV-a ale myślałem o G60. Wygląda na to, że dość szybko szykują facelift. Chyba trzeba będzie się wstrzymać poniewaź G60 upodobniona zostanie do neue klasse. 

Chyba coś im jednak nie pykło z G60 skoro tak szybko decydują się na ujednolicenie jej z neue klasse. Obecny model szybko stanie się przestarzały jeśli chodzi o design.

https://g60.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2166996#lg=318&slide=0

 

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk masz rację Chiny to wspaniały przykład. Kraj gdzie prawa człowieka są w głębokim powazaniu a firmy pozywają niezadowolonych klientów jest idealnym wzorem do naśladowania. Ilość bev w Polsce szoruje po dnie a już dziś setki użytkowników płaczą ze w takich kostomlotach są regularnie kolejki. Na pewno sytuacja się poprawi jak ilość stanowisk wzrośnie z 4 do 30 podczas gdy ilość samochodów wzrośnie z kilku tysięcy przykładowo do miliona już nie mówiąc o dostarczeniu wystarczającej mocy w godzinach szczytu.

Opublikowano

Wracając do tematu promocyjnego finansowania na elektryki, to oczywiście wszystko się zgadza, przy czym do raty samego leasingu trzeba dodać koszt ubezpieczenia i GAP, co w sumie jest oczywiste, ale autor nagrania o tym "zapomina".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Jac3kBMW napisał(a):

Ty po dokładnie setkach hejtujących BMW postach poleciałeś w zębach do BMW i kupiłeś przestarzały samochód po to żeby sąsiadowi pokazać 😉 

Co ja poradze ze jestem fanem marki od lat a BMW rozdaje je po kosztach w NO? 🙄

Sam bys po nie polecial jakby je w PL po ~200k PLN sprzedawali 😉

Sasiadom nic nie musze udowadniac - u mnie na ulicy sama geriatria, jeden ma 20 letniego Focusa a drugi Leafa. Zona i dzieci psiocza na te i4 duzo gorzej ode mnie ^^

Na dzisiaj na rynku BEV w segmencie C/D wybor jest nadal mega slaby - ja bym to i4 nawet jutro sprzedal ale na dzisiaj nie mam co po prostu kupic (!) Wacham sie troche z Taycanem (segment wyzej niestety)  kilkuletnim bo nowe maja zupelnie abstrakcyjne ceny. Tesli kolejnej poki co nie kupie bo Musk zwariowal i wstyd nia po prostu jezdzic na dzis a nowa TM3P na kolana nie rzuca (tym bardziej ta europejska, slabsza wersja). Co zostalo, Polestar? Te CLA ktorego wciaz nie ma? Nadal bida na rynku po tylu latach.

3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

@adamjttk masz rację Chiny to wspaniały przykład. Kraj gdzie prawa człowieka są w głębokim powazaniu a firmy pozywają niezadowolonych klientów

No ale co te rzewne historie maja wspolnego z wakacyjnymi turnusami?

Chinczycy nie jezdza na wakacje swoimi elektrykami po autostradach czy o co chodzi?

Zrozum stary, ze na swiecie jest pelno firm ktore postawia Ci i 10.000 ladowarek DC przy A1 (bo na tym zarabiaja) tylko ze musi byc na nie popyt.

Tesla nie ma problemu zeby w DE czy NO stawiac huby co kilkanascie/kilkadziesiat km po kilkadziesiat stanowisk ladowania.

Ale tam sie ma kto ladowac.

U nas w PL poki co zamiast hubow DC mamy za to tysiace mechnikow-zdziskow ktorzy sie specjalizuja w naprawianiu TDI, wycinaniu DPF i spawaniu pordzewialych tlumikow, taki klimat i poki to sie nie zmieni stacji DC bedzie odpowiednio do wolumenu elektrykow (malo).

Przecietny Greenway dziala przez 1 z 24h na dobe i musi to dawac do myslenia inwestorom, nikt tu infrastruktury nie bedzie budowac jak Polacy sie na elektromobilnosc wypinaja poki co.

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co się na te Chiny uparłeś. Nie mieszkałeś tam ani trochę i nie masz zielonego pojęcia gdzie Chińczycy jeżdżą bev. Poza tym szybko look na statystyki sprzedaży i bev to jedynie 25 procent sprzedaży wszystkich aut więc może Chińczycy kupują auta tylko do miasta. Silnie rośnie także udział phev z czym świadczy że jednak nie każdemu Bev z jakiegokolwiek powodu pasuje. Ale nie znam się więc nie będę się mądrowal jedynie statystyki sprzedaży dają jakiś pogląd.

 

niemcy to świetny przykład. Dwa wyjazdy na narty i na własne oczy widziałem że na suc (często są naprzeciwko IONITY) robi się tłoczno i ciasnawo a samochodów będzie przybywać więc będzie tylko gorzej. Odnośnie opłacalności właśnie o to chodzi że przez ponad 300 dni w roku ruch jest niewielki. Jeżdżę kilka razy w miesiącu a1 regularnie i jak widzę maks jedno lądujące się auto patrząc na obie strony autostrady to jest dużo. W sezonie jest tego zdecydowanie więcej stąd uważam że nikt nie będzie utrzymywał infrastruktury cały rok a to że napaleńcy na Bev sobie kilka razy w roku postoją to ich problem. 

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słonik nie martw się o ilość aut elektrycznych. Skoro jazda nimi w trasę jest taka beznadziejna jak to przedstawiasz to tylko "napaleńcy" będą kupować, a ich jest ułamek procenta. 

Opublikowano (edytowane)

@słonik40 Ile to razy powtarzałeś za mediami głównego nurtu w ciągu ostatnich tygodni że Tesla upada, nic nie sprzedaje i tak dalej. Dzisiaj po ogłoszeniu sprzedaży mniejszej o 13% niż Q1 2024 akcje plus 5% dwa dni z rzędu.

Gdzie dostawy TMY zaczęły się w Marcu. 

Energy storage plus 157%, za dwa lata udział tego segmentu Tesli będzie większy niż automotive. 

A niemieckie media dalej brną i wieszczą upadek Tesli, już nawet się ekspertami motoryzacyjnymi podpierają, jakimiś guru którzy tak twierdzą 😜🙈

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podobno tesla ma budować fabrykę tam gdzie miała powstawać Izera. Czy to żart na 1 kwietnia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.