Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

A nie słyszysz dzwięków jakie wydaje?

  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

A nie słyszysz dzwięków jakie wydaje?

Kiedy te dźwięki miałbym słyszeć? Jeszcze nigdy nic takiego nie zwróciło mojej uwagi (14 000 km).

Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

 

NarciarzSL, czy miałeś okazję przejechać się M340 bez adaptacyjnego dla porównania ?

 

Nie miałem takiej okazji, ale z tego co mi mówił sprzedawca i z tego co czytałem na forach, to normalne zawieszenie M jest twardsze niż adaptacyjne M w trybie sport.

Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

A nie słyszysz dzwięków jakie wydaje?

Jestem wyczulony na wszelkie dźwięki zawieszenia i nie słyszę u siebie niczego nieprzyjemnego, pomimo, że mam opony RF, to jest cicho i komfortowo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

A nie słyszysz dzwięków jakie wydaje?

 

Ja też żadnych dźwięków ze strony zawieszenia w trakcie jazdy nie słyszę.

Instagram: @kolczasty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś pobawiłem się konfiguratorem i M340i wychodzi mi 360tyś a M3 450tyś. Wiele elementów które w M340i są płate w M3 albo są w podstawie albo dużo tańsze. Doliczając rabat różnica wyjdzie na poziomie 70tyś o ile rabatowanie będzie takie same...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Problem to też waga. I jak bobra da się zamaskować jakimś ciemnym ładnym kolorem to ta waga nie przestaje mnie dziwić :shock:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

 

A ja wziąłem. Stałe m bo lubię twardo i stabilnie i nic mi nie stuka....

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś pobawiłem się konfiguratorem i M340i wychodzi mi 360tyś a M3 450tyś. Wiele elementów które w M340i są płate w M3 albo są w podstawie albo dużo tańsze. Doliczając rabat różnica wyjdzie na poziomie 70tyś o ile rabatowanie będzie takie same...

 


Też miałem ten dylemat ale jednak jako daily nie chce aż takiej twardosci choć bi turbo korci....

Może za 2 lata jako drugie, choć pewnie wrócę do klasyki i będę szukał starego sl600 lub jakiejś emki

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem to też waga. I jak bobra da się zamaskować jakimś ciemnym ładnym kolorem to ta waga nie przestaje mnie dziwić :shock:

Waga i mnie dziwi. Pytałem handlowców w bmw nikt nie wie skąd się wzięła.

Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

 

NarciarzSL, czy miałeś okazję przejechać się M340 bez adaptacyjnego dla porównania ?

 

Nie miałem takiej okazji, ale z tego co mi mówił sprzedawca i z tego co czytałem na forach, to normalne zawieszenie M jest twardsze niż adaptacyjne M w trybie sport.

 

Zestrojenie zawieszenia w wersji M340 różni się od słabszych wersji więc trudno bezpośrednio porównywać. Tu mogą być także różnice miedzy wersją 340i a 340d ze względu na różnicę masy (+110 kg) na niekorzyść M340d. jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. Niestety w warunkach polskich trudno o jazdę próbną M340 a co dopiero możliwość porównania rożnych opcji zawieszenia w tym modelu:(.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Zawieszenie w m340d jest bardzo twarde... co jest fenomenalne na autostradzie... i dużo mniej zabawne na osiedlowych garbach, nawet nowych studzienkach i innych spowalniaczach.

 

Podejrzewam, że M340d ma najtwardsze nastawy zawieszenia ze względu na swoją wagę.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Zgodnie z tym założeniem powinien mieć u siebie najtwardsze zawieszenie (340d, do tego touring --> słuszna waga). Nie wiem, czy istotnie zawieszenia różnią się pomiędzy wersjami silnikowymi, ale w moim odczuciu u mnie na ustawieniu sport jest średnio twardo (mam też te twarde podobno fotele no i RoF). Na większości normalnych dróg nie powoduje to jakiegoś mega dyskomfortu. Na ustawieniu comfort jest ... normalnie. Czyli nie "komfort" w rozumieniu "miękko i pluszowo". Nic nie dobija (na razie?) - bo takie opinie też można spotkać. Nie wypowiadam się jak w takim samochodzie odczuwane jest zawieszenie M, bo niestety nie miałem okazji sprawdzić.
Opublikowano
Każda opinia cenna. Na wiosnę planuje zamówić M340i i mam dylemat czy wybrać sportowe M czy adaptacyjne M.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każda opinia cenna. Na wiosnę planuje zamówić M340i i mam dylemat czy wybrać sportowe M czy adaptacyjne M.

 

Ja nie miałem nawet sekundy zastanowienia się, tylko stale m

male-bmw-2.png
Opublikowano
Każda opinia cenna. Na wiosnę planuje zamówić M340i i mam dylemat czy wybrać sportowe M czy adaptacyjne M.

 

Ja wybrałem adaptacyjne i jestem zadowolony z tego wyboru. Mam opcję jazdy w comforcie. Stałe zawieszenie M jest BARDZO twarde jak dla mnie, twardsze od adaptacyjnego w trybie sport. Co do sławnego dobijania adaptacyjnego to u mnie cos takiego nie występuje, chyba ze ktoś miał na myśli przelecenie przez próg zwalniający przy prędkości 60km/h to pewnie dobije.

Opublikowano

Mam M340i X akurat w tym miesiącu przekroczyłem 40 tys km - auto do roboty - więc dość sporo jeździ Od razu napiszę że bez sensowne jest porównywanie słabszych wersji - jak niektórzy tu piszą (na czas serwisu czasami dostaje jakoś słabszą G20 - to są zupełne inne auta - wielu aspekt.

Nie bał bym się zawieszenia adaptacyjnego M sport. Mam zimowe koła 19. I co kilka dni jeżdżę chyba najgorszy Trasę Warszaw - Katowice. Na Comf jest zupełnie normalnie. Na ustawieniach Sport jest raczej za miękką - dużo odstaje od M4 - oczywiście na płaskiej - dobrej drodze. Adaptacyjne zawieszenie daje większą uniwersalność - oczywiście czasami się "gubi" ale to normalne.

Opublikowano (edytowane)
Bez wątpienia zawieszenie adaptacyjne będzie bardziej uniwersalne. Pytanie czy sportowe M ma w sobie choć odrobinę komfortu żeby bez szwanku zawieź np. dzieci do szkoły ? No i kwestia kosztów i nie chodzi tu o dopłatę przy zamówieniu bo 2710 płn to nie majątek ale ewentualnego serwisu po gwarancji bo rozważam zostawienie sobie tego auta i jak kupię za kilka lat elektryka, żeby mieć benzyniaka M R6 i od czasu do czasu przypomnieć sobie jak to "kiedyś" się jeździło :) Edytowane przez rkmi09
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Dla mnie wystarczająco komfortowe - właśnie po to kupiłem to auto. Aby w miarę komfortowo się poruszać - spędzam dużo czasu za kierownicą. Co do kosztów nie ma tam jakiś cudów.
Opublikowano
Kurcze, a dla mnie zawiesznie M w moim g21 jest zbyt twarde. Jak wjeżdżam np na garby/spowalniacze to nie czuję żeby zawieszenie brało to na siebie zbytnio. Raczej coś w stylu lekkiej amortyzacji ale jest to zdecydowanie zbyt twarde niż jakbym chciał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie wystarczająco komfortowe - właśnie po to kupiłem to auto. Aby w miarę komfortowo się poruszać - spędzam dużo czasu za kierownicą. Co do kosztów nie ma tam jakiś cudów.

 

Po takich opiniach utwierdzam się w przekonaniu że zrobiłem dobrze stały zawias m i 19cali

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.