Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest nowy konfigurator m340i tańsze o 13500!! :mrgreen:
Wcześniej różnica dla mojej konfiguracji wynosiła ok. 75 000 (katalogowo) dla 330i xDrive i M340i xDrive (G21).

Teraz wychodzi 357 000 - 307 000 = 50 000 (katalogowo). Poważnie rozważyłbym wzięcie 3.0.

 

Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

male-bmw-2.png
  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jasne ze głupota ja właśnie poczekałem i jestem zadowolony.


Miałem małe wątpliwości czy chce jeździć autem z permanentnym start/stop ale kilku dealerów potwierdziło ze funkcja będzie dezaktywowana na trybie sport.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jasne ze głupota ja właśnie poczekałem i jestem zadowolony.


Miałem małe wątpliwości czy chce jeździć autem z permanentnym start/stop ale kilku dealerów potwierdziło ze funkcja będzie dezaktywowana na trybie sport.

pytanie, czy da się skonfigurować taki sport indyvidual, żeby dało się jeździć na co dzień, a jednocześnie miało wyłączony start/stop

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jasne ze głupota ja właśnie poczekałem i jestem zadowolony.


Miałem małe wątpliwości czy chce jeździć autem z permanentnym start/stop ale kilku dealerów potwierdziło ze funkcja będzie dezaktywowana na trybie sport.

pytanie, czy da się skonfigurować taki sport indyvidual, żeby dało się jeździć na co dzień, a jednocześnie miało wyłączony start/stop

 

Zdziwiłbym się gdyby nie dało się tego powiedzmy "permanentnego" start stop wykodowac, z czasem wierzę że ktos patent z kodujących ogarnie

male-bmw-2.png
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Mam świeże info od tunera że sterowniki Bosch od 06.2020 są zablokowane na amen i jeszcze nikt ich nie ruszył :) to oczywiście w kwestii modow - nie kodowania.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam świeże info od tunera że sterowniki Bosch od 06.2020 są zablokowane na amen i jeszcze nikt ich nie ruszył :) to oczywiście w kwestii modow - nie kodowania.

 

To tak samo jak kupiłem b48 i nikt nie robił, minął rok i ogarniali, ruscy i wlosi w końcu ogarną jak każdy inny sterownik.... :mrgreen:

Tym bardziej że daj Boże jakoś m340i jedzie, zobaczymy jak mild hybrid wpłynie na osiągi (minus, plus?)

Kodowac pewnie po jakimś czasie też będzie można

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

 

Nie chce byc maruda ale za M340i z dodatkami za ~45-50k PLN nie ma takiej sily zebys wyjechal z salonu za 255k PLN.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

 

Nie chce byc maruda ale za M340i z dodatkami za ~45-50k PLN nie ma takiej sily zebys wyjechal z salonu za 255k PLN.

 

A założymy się??

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyjedziesz ale bez skory, w bialym kolorze i podstawowych felgach. Bez grzanych foteli, telefonii komorkowej i adaptacyjnego zawieszenia:)

 

Skor nigdy nie biorę bo jedyne rozsądne to pełna wentylacja i miękka nappa, felgi mam 19"czarne, kolor portimao, grzane fotele są, telefonia również i navi pro, adaptacyjnego (stukającego za dopłatą bym nie wziął jakby salon mi dał tysiaka, jest dla mnie w sporcie za miękkie, ale rozumiem tych co cenią komfort ale wtedy wolałbym mb)

male-bmw-2.png
Opublikowano
Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

 

A który dealer takich rabatów udziela? Pytam poważnie, zastanawiam się na M340i/d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

 

Nie chce byc maruda ale za M340i z dodatkami za ~45-50k PLN nie ma takiej sily zebys wyjechal z salonu za 255k PLN.

 

A założymy się??

 

Ok, lubie sie zakladac :)

O male dobre piwo.


Warunki - m340i (moze byc ze stocku, moze byc z wyprzedazy rocznika byleby bylo nowe bez przebiegu) z cena katalogowa >=320.000 PLN.

I cena transakcyjna <=255.000 PLN.

Powiedzmy do czerwca 2021 zeby nie czekac w nieskonczonosc.


Zaklad stoi? :twisted:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Nie chce byc maruda ale za M340i z dodatkami za ~45-50k PLN nie ma takiej sily zebys wyjechal z salonu za 255k PLN.

 

A założymy się??



Ok, lubie sie zakladac :)

O male dobre piwo.


Warunki - m340i (moze byc ze stocku, moze byc z wyprzedazy rocznika byleby bylo nowe bez przebiegu) z cena katalogowa >=320.000 PLN.

I cena transakcyjna <=255.000 PLN.

Powiedzmy do czerwca 2021 zeby nie czekac w nieskonczonosc.


Zaklad stoi? :twisted:



Stoi, nie martw się auto do konfigu mojego, nie stock itd zamawiam pod siebie. Konfig moze dojść jeszcze z 10k w górę, dam znać lub sam przypomnij pod koniec roku

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
320tyś to strasznie słaby konfig dla M340i. Mi wychodzi 380 i to też bez szaleństwa. Teraz po obniżkach może 360 bym się zmieścił.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
320tyś to strasznie słaby konfig dla M340i. Mi wychodzi 380 i to też bez szaleństwa. Teraz po obniżkach może 360 bym się zmieścił.

 

A co ja mam wiecej brać?

Asystentów i gadżetów typu hud nie lubię.

Koła 19,ciemne szyby, dodatkowa chłodnica, kolor niebieski, czarne lusterka, Harman, navi pro, grzane siedzenia i kierownica, aktywny tempomat, kamera cofania, elektryka foteli, lepsze szyby, inne listwy, shadow rozszerzony, ciemne lampy, Lasery galwanizowane wykończenie, asystent świateł, dodatkowe funkcje lusterek, ładowanie bezprzewodowe, bsi i bri płatne gotówką, no nic będzie bieda edyszoooon

male-bmw-2.png
Opublikowano

Faktycznie konfiguracja na 320k wydaje sie dosyc uboga, bo sam pamietam jak konfigurowalem i ciezko bylo zejsc ponizej 350k katalogowo, natomiast w pelni rozumiem ze kazdy moze miec inne potrzeby i oczekiwania. Udanych zakupow.

Zaklad ktory widze jest do zrealizowania rabat 20,5 % jest do ogarniecia.

Opublikowano
320tyś to strasznie słaby konfig dla M340i. Mi wychodzi 380 i to też bez szaleństwa. Teraz po obniżkach może 360 bym się zmieścił.

 

A co ja mam wiecej brać?

Asystentów i gadżetów typu hud nie lubię.

Koła 19,ciemne szyby, dodatkowa chłodnica, kolor niebieski, czarne lusterka, Harman, navi pro, grzane siedzenia i kierownica, aktywny tempomat, kamera cofania, elektryka foteli, lepsze szyby, inne listwy, shadow rozszerzony, ciemne lampy, Lasery galwanizowane wykończenie, asystent świateł, dodatkowe funkcje lusterek, ładowanie bezprzewodowe, bsi i bri płatne gotówką, no nic będzie bieda edyszoooon

 

Nie bierzesz dostępu komfortowego i automatycznej klapy bagaznika?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dostęp komfortowy nie, za dużo znajomych mam w.... I wiem jsk wygląda zniknięcie auta....

Elektryczna klapa w sedanie po co?

Otworze z pilota a różni się tym że wcisnę guzik i się zamyka, ja leniem nie jestem sport od zawsze i nawet mi przez myśl nie przeszło że zamiast trzasnąć klapa ręka mam wcisnąć guzik i sama się zamknie, moze za 20 lat hehe

male-bmw-2.png
Opublikowano
Jak sobie przypomne ile razy już szedłem z czymś w rękach i nie mialem jak otworzyć bagażnika to ja tam wole te 2k wydać i mieć ten bagaznik.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Elektryczna klapa jest świetna w touringu, w sedanie można się obejść :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale dostem komfortowy to już podstawa a auto można zabezpieczyć. Mi w twoim konfigu tak na szybkk brakuje, prawdziwej skóry individual bo wszystko pośrednie jest bezsensu, szyberdach, klapy automatycznej i dostępu komfortowego. Deska w skórze też zmienia odbiór auta i bym sie połasił.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Namawiałem żonę na skórę biała indyvidual bo mi się mega podoba plus sportowe fotele, ale nie chce mi się prowadzić dyskusji w nieskończoność, więc kasa zostanie w kieszeni.

O desce pomysle a szyberdach to kolejne kg których to auto przez x ma i tak za dużo...

A chce też jak bedzie je pomodzic mechanicznie plus lżejsze felgi hamulce itd, ale dzięki za podpowiedzi :cool2:

male-bmw-2.png
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Gdybym teraz konfigurował to fotele konturowe M wjechały by jak nóż w masło :twisted:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Gdybym teraz konfigurował to fotele konturowe M wjechały by jak nóż w masło :twisted:

 

Czyli w tej sytuacji wziąłbyś sportowe M, a z jaką tapicerką? :D


Warto dopłacać? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie warto bo podstawowa pseudo skóra to lipa jsk stać Cię na obszycie całego auta w indyvidual to brać :mrgreen:
male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.