Skocz do zawartości

Rabaty na nową serię 3 g20


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Obecnie jestem na poziomie niecałych 14% na 330i z kredytem i 15,5% z leasingiem (Dealer Warszawa).


Czy ktoś ma informacje odnoście ostatniego kwartału lub jak uzyskać rabat na poziomie 20% (wykluczając brokera)?

 


Nie chcę być złym prorokiem ale wysokie rabaty w BMW chyba się skończyły i już tak dużych rabatów nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,


Obecnie jestem na poziomie niecałych 14% na 330i z kredytem i 15,5% z leasingiem (Dealer Warszawa).


Czy ktoś ma informacje odnoście ostatniego kwartału lub jak uzyskać rabat na poziomie 20% (wykluczając brokera)?

 

Mogę postarać się pomóc, ale nie wiem czy będzie 20%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
CEF6599-A-BF79-4-C16-A1-D7-7-B932-F7-D0502.jpg

 

:shock: :mad2:

Jak boga kocham nie pamietam kiedy ostatnio widzialem brzydsze zegary w aucie, gdzie te emotikony z wymiocinami..

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo taki rabat można dostać w salonie bez brokera. Jednak zamówiłeś 318i?

nieee, 330i msport :D u delaera nie było mowy o takich rabatach

 

Hehe, no to niezła zmiana, bo pamiętam, że pisałeś o 318i. Gratulacje więc mega zmiany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo taki rabat można dostać w salonie bez brokera. Jednak zamówiłeś 318i?

nieee, 330i msport :D u delaera nie było mowy o takich rabatach

 

Hehe, no to niezła zmiana, bo pamiętam, że pisałeś o 318i. Gratulacje więc mega zmiany :)

318i była z myślą o programie na 260ps, ale w tych autach robienie chipa to problemowa sprawa ze względu na aktualizacje, ubezpieczenie i szpiegowanie, więc mniej wyposażenia, rabat borkerski + parę cebulionów i jest 330i

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie 318i + czipowanie w ogóle się opłaca, zamiast wziąć od razu 320i lub 330i?

Ile coś takiego kosztuje? (czipowanie)

Koszt to nie problem, max 3 tys, ale ostatnio chodzą słuchy, że ubezpieczyciele sprawdzają, czy nie było modów, a że auto raportuje niektóre rzeczy do centrali... Wolę spać spokojnie :D

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto się bawić z chipowaniem nawet od strony karnej (juz pomijajac gwarancje i ubezpieczenie)


Jeżeli spowodujesz smiertelny wypadek i nawet w takim 318i zmieniles z 156 koni na 185 to prokurator moze przykleic

„Wyscigi samochodowe” i to jest inny paragraf, i inne widly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie warto się bawić z chipowaniem nawet od strony karnej (juz pomijajac gwarancje i ubezpieczenie)


Jeżeli spowodujesz smiertelny wypadek i nawet w takim 318i zmieniles z 156 koni na 185 to prokurator moze przykleic

„Wyscigi samochodowe” i to jest inny paragraf, i inne widly.

 

Bez przesady w skrajności już popadacie nikt takich spraw nie sprawdza. Ja bym z domu nie wychodził bo przecież można dostać meteorytem w głowę.

Edytowane przez --==maly==--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto się bawić z chipowaniem nawet od strony karnej (juz pomijajac gwarancje i ubezpieczenie)


Jeżeli spowodujesz smiertelny wypadek i nawet w takim 318i zmieniles z 156 koni na 185 to prokurator moze przykleic

„Wyscigi samochodowe” i to jest inny paragraf, i inne widly.

Jaki paragraf ?

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie warto się bawić z chipowaniem nawet od strony karnej (juz pomijajac gwarancje i ubezpieczenie)


Jeżeli spowodujesz smiertelny wypadek i nawet w takim 318i zmieniles z 156 koni na 185 to prokurator moze przykleic

„Wyscigi samochodowe” i to jest inny paragraf, i inne widly.

 

:mrgreen: nie popadajmy w skrajność....

Tak samo nie wychodz z domu bo korona pseudo świrus może Cię dopasc.... Ja tam wychodzę z innego założenie i korzystam z dalekich wakacji...

A nastepne g20 czy 320,330,340 i tak będzie modzone bo lubię i tyle...

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po prostu zastanawiajac sie na modem 320i, wzialem 330i i jezdze swoje.

Po 4tys km spalanie 10,5 xD i nie mysle o meteorytach.

Daje Wam przyklad bo mój b.dobry znajomy jest ogarnietym karnista i bronil takie przypadki. (Tuningowane auto, ktore znacznie przekroczylo predkosc i potracenie pieszego ze skutkiem smiertelnym)

A jak masz chipem np robic 318i i dorzucic raptem 30 niutkow to moim zdaniem beka. Bo ryzykujesz gwarancje, ubezpieczyciela i zwiekszasz ryzyko, ze sprawa karna potoczy sie w zlym kierunku:)

Po prostu zamiast chipwoac 318i ... biore honde R/leona cupre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po prostu zastanawiajac sie na modem 320i, wzialem 330i i jezdze swoje.

Po 4tys km spalanie 10,5 xD i nie mysle o meteorytach.

Daje Wam przyklad bo mój b.dobry znajomy jest ogarnietym karnista i bronil takie przypadki. (Tuningowane auto, ktore znacznie przekroczylo predkosc i potracenie pieszego ze skutkiem smiertelnym)

A jak masz chipem np robic 318i i dorzucic raptem 30 niutkow to moim zdaniem beka. Bo ryzykujesz gwarancje, ubezpieczyciela i zwiekszasz ryzyko, ze sprawa karna potoczy sie w zlym kierunku:)

Po prostu zamiast chipwoac 318i ... biore honde R/leona cupre

 

Trochę to naciągane mocno z karnistą, ale kto jak tam uważa. Gwarancja tak, ale ubezpieczyciel? Pamietam jak straszyli żeby nie publikować zdjęć z rejestracją z torów wyścigowych, bo mogą właśnie ubezpieczyciele mieć problem, ale nikt ze znajomych tego nie odczuł, nawet koledzy z kjs, którzy mają foty powrzucane na profilach torów na fejsiku.


Honda R - w ogóle inna bajka niż g20, bezkompromisowo, sam miałem w planach przed g20.

Leon cupra dopiero wchodzi do sprzedaży, bo poprzednik od 2014r na rynku, to już trochę retro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz popatrzyć na dwa aspekty:

1. silnik - nie każdemu odpowiada. Ważne żeby kupić świadomie. JA sam jeździłem 2 lata 318i F30 i to jeszcze był tam 3-cylindrowiec. Ale kupiłem go świadomie i był taki jak miał być. Dawał rade w tej budzie nawet.

2. elementy wnętrza. Tak jak pisałem wyżej sam jeździłem F30 318i, ale miała ileś dodatków. Sytuacja wyglądała tak, że moje konkretne auto mi się spodobało. W chwili gdy je oglądałem (z programu Premium Select) było bez ubezpieczenia i nie mogłem się przejechać nim, dlatego poszedłem na jazdę autem demo, żeby zobaczyć jak sie sprawuje ten silnik od kosiarki. A demo to właśnie było bussines edition. No i powiem ci, że po tym jak do takiej wersji wsiadłem to w życiu bym takiego auta za te pieniądze nie kupił. Prędzej poszedł bym w inna markę. ALe nie wiem jak wygląda kwestia materiałów i wnętrza w G20 dla tej wersji. Najlepiej pójść do salonu i obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie w BMW dostaniesz u dealera na 318i rabat na poziomie 21-22%.

Nie ma sensu brać tych "bizesowych" bo tam rabat jest podobny a czasem mniejszy. Warto skonfigurować i porozsyłać zapytania.


Moja konfiguracja z 188k PLN spadła na 148k PLN (rata jest 1400netto) przy przebiegu 30kkm rocznie (wysoki wykup).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie w BMW dostaniesz u dealera na 318i rabat na poziomie 21-22%.

Nie ma sensu brać tych "bizesowych" bo tam rabat jest podobny a czasem mniejszy. Warto skonfigurować i porozsyłać zapytania.


Moja konfiguracja z 188k PLN spadła na 148k PLN (rata jest 1400netto) przy przebiegu 30kkm rocznie (wysoki wykup).

 

Dokładnie, lepiej złożyć coś samemu. Na buisness wychodzi 20%. U dealera można spokojnie 22% wyrwać. Tylko oczekiwanie. Zamawiałem w czerwcu a produkcja październik. Miej świadomość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie w BMW dostaniesz u dealera na 318i rabat na poziomie 21-22%.

Nie ma sensu brać tych "bizesowych" bo tam rabat jest podobny a czasem mniejszy. Warto skonfigurować i porozsyłać zapytania.


Moja konfiguracja z 188k PLN spadła na 148k PLN (rata jest 1400netto) przy przebiegu 30kkm rocznie (wysoki wykup).

 

Dokładnie, lepiej złożyć coś samemu. Na buisness wychodzi 20%. U dealera można spokojnie 22% wyrwać. Tylko oczekiwanie. Zamawiałem w czerwcu a produkcja październik. Miej świadomość.

Pokazałem swoją ofertę od brokera dealerowi, można było uzyskać max 10% na auto do produkcji, o 23% nie było mowy

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.