Skocz do zawartości

e92 n52 disa


wittek90

Rekomendowane odpowiedzi

Zestaw naprawczy to jedyne możliwe zabezpieczenie przed urwaniem klapki. Nie ma żadnej alternatywy i jak dla mnie to jest lepsze niż kupować plastikowego chińczyka.

 

Tylko jak widzisz problem u mnie i jeszcze kolegi wyżej jest z trybikami / silniczkiem a nie urwaną klapką, więc zestaw naprawczy nie pomoże. Każdy zrobi jak uważa.

R6 + V4 = :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No więc koledzy.

Jeszcze udało mi się rozruszać moją dużą Disę. Trochę chemii i sprężonego powietrza. Niestety i tak wkrótce do wymiany, ale tak szczerze,

to moc silnika poprawiła się bardziej niż nieznacznie. Nie wiem jak jest z niesprawną małą Disą, ale duża zmienia sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje Ci się :D A tak serio to po to jest Disa, żeby było lepiej (zmienna długość kolektora dolotowego)

Ciekawe jak by to na hamowni wyszło :D

Bo tak w ciemno, to i jeszcze psychologia może mi dodała mocy. Tak czy siak dziękuję wszystkim, którzy tu się odezwali.

Pozdrawiam :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje Ci się :D A tak serio to po to jest Disa, żeby było lepiej (zmienna długość kolektora dolotowego)

Ciekawe jak by to na hamowni wyszło :D

Bo tak w ciemno, to i jeszcze psychologia może mi dodała mocy. Tak czy siak dziękuję wszystkim, którzy tu się odezwali.

Pozdrawiam :lol:

Żartuje, jest różnica.


https://www.e90post.com/forums/showthread.php?p=24077032

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mały update ode mnie: moja reklamacja na DISA mała Vaico została pozytywnie rozpatrzona i właśnie jedzie do mnie nowa sztuka.

Całość trwała ponad 2 miesiące (papierologia, potwierdzanie prawidłowego montażu i sama analiza reklamacji w Niemczech prawie 7 tygodni)

Ale mimo wszystko było warto bo koszt DISY to jak wiecie +\- 700PLN.

R6 + V4 = :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update ode mnie: moja reklamacja na DISA mała Vaico została pozytywnie rozpatrzona i właśnie jedzie do mnie nowa sztuka.

Całość trwała ponad 2 miesiące (papierologia, potwierdzanie prawidłowego montażu i sama analiza reklamacji w Niemczech prawie 7 tygodni)

Ale mimo wszystko było warto bo koszt DISY to jak wiecie +\- 700PLN.

 


Miałem taki sam przypadek, dwa razy wymieniłem Dise Vaico, każda wytrzymała miesiąc, oddawałem na reklamację, zwrucili kasę, kupiłem urzywke orginał Mahle I od roku spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie jestem w trakcie poszukiwań DISY.

Co sądzicie o firmie

DME - Delivering Mechanical Excellence.

Testował ktoś tę markę?

 

Nie wiem co to jest, to jest ta najtańsza marka na Autodoc, nie?


Ja zamontowałem to nowe vaico, ale na razie jestem sceptyczny.

Test INPA z disą na wierzchu, nie w kolektorze: diała normalnie, jedyna uwaga to że nie zamyka się tak szybko jak oryginał. Tzn oryginał robi "klik" (stawiam 0,5 sekundy) i zamknięte, a vaico robi "bzyyyyyt" i zamyka tak z dobrą sekundę. :D :D :D

Test INPA po montażu: działa tak samo długo, ale tak jakby była minimalnie za bardzo dociśnięta, jakby potrzebowała te 2-3 dziesiątki więcej luzu przy wejściu do kolektora.


Na razie nie jeżdżone, bo nie mam gdzie i po co, może to Vaico ma więcej gumy dookooła i jak się uleży w kolektorze to będzie dobrze.

R6 + V4 = :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Vaico, NTY to ta sama półka części azjatyckich... dostępne w innych opakowaniach na alliexpresie

Bzudra. VAICO, VEMO i ACKOJA to marki należące do VIEROL AG. W przypadku BMW Vaico na pierwszy montaż produkowało disy do m52TU czy M54 (w fabryce w Oldenburgu).

Na niektórych pudełkach jest oznaczenie Vaico Q+ czyli jakość dedykowana na pierwszy montaż.

Od dwóch lat używam DIS Vaico i odpukać nic się z nimi nie dzieje.


O NYT nic nie wiem, więc być może , że tu masz rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dwa razy zmieniałem małą DISE Vaico, każda wytrzymała miesiąc, pech.

Znam przypadki z e90post gdzie disy OEM (w przypadku N52 MAHLE) padały po kilku miesiącach.

Sam osobiście otrzymałem niesprawną, nową pompę paliwa (OEM), więc takie rzeczy jak najbardziej się zdarzają.


Poszperałem odnośnie tego NYT ;)

The NYT Group is a Malaysian integrated automotive spare parts specialist, founded in 1972 by the late Mr. Ng Yoke Teng J.P., after whom the Group is named.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Vaico, NTY to ta sama półka części azjatyckich... dostępne w innych opakowaniach na alliexpresie

Bzudra. VAICO, VEMO i ACKOJA to marki należące do VIEROL AG. W przypadku BMW Vaico na pierwszy montaż produkowało disy do m52TU czy M54 (w fabryce w Oldenburgu).

Na niektórych pudełkach jest oznaczenie Vaico Q+ czyli jakość dedykowana na pierwszy montaż.

Od dwóch lat używam DIS Vaico i odpukać nic się z nimi nie dzieje.


O NYT nic nie wiem, więc być może , że tu masz rację.

Vaico Q to rzeczywiscie oryginalne czesci (Vaico nie jest producentem, jest pośrednikiem) a Vaico bez Q to już made in china, jakość jak się uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
Ostatecznie kupiłem na Allegro DISA za ok 400 zł. Nie chciało mi się czekać na chińczyka dwa miesiące, po kosztach przesyłki i innych kosztach cena wychodziła podobnie. Miał być no name, przyszło NTY (przynajmniej na fakturze i pudełku tak jest napisane). Co ciekawe DISA jest z metalową ośką. Po wymianie BMW jeździ trochę lepiej, wydaje się, że moc jest rozwijana bardziej naturalnie, nie trzeba tak dociskać, żeby jechać.

pMOH1TN.jpg

DISa się rozleciała po roku. Teraz mechanik wrzucił FEBI. Zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak, ale wysyłka tydzień, rozpatrzenie reklamacji 2 tygodnie, kolejna wysyłka tydzień. I jesteś bez sprawnego (bo jeździć można) samochodu przez miesiąc. Osobiście morał z tej historii wysnuwam taki, że nie ma co kombinować na takich częściach szczególnie, że ludzie w temacie pisali swoją opinie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.