Skocz do zawartości

snorek89

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525d 2005

Osiągnięcia snorek89

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Są już dostępne kolektory po regeneracji do B47 czy B37:
  2. Dobijanie ma często jeszcze taki skutek, że dobijacz dodaje extra olej do układu np 20-30ml. Po kilku takich wizytach oleju jest na tyle dużo, że zalewa wymienniki ciepła, a to oznacza słabą wydajnosc klimy a i sam kompresor skraca swoją zywotność
  3. Dzieki za info, ale ja jestem zdania, ze ma byc tak jak wyszlo z fabryki. W E90 zmnielalem w M47 zmienialem i w B47 tez chce miec je na miejscu. Jedyny problem to aktualnie cena ( do M47 kolektor kosztowal jak ja kupowalem 1900zł ), teraz do B47 cena to jakis kosmos. Stad pytanie, czy jesli okaze sie po demontazu, ze klapy maja luzy to co robic ? > szukac regenerowanego kolektora z WWW ?, B47 jest dosc swieze jeszcze, podejrzewam, ze niedlugo znajdzie sie rozwiazanie tematu. Aktualnie mam 180tys, do kolektora nie zagladane. Planuje jeszcze zrobic z 5-8tys i zagladnac (narazie przed wakacjami, chyba sie juz nie wyrobie czasowo).Mam nadzieje, ze jeszcze da rady :) Temat regeneracji już ogarnięty - jest nawet filmik:
  4. Skontaktuj się z tą firmą - jak ich pytałem kiedyś to mówili o preparatach na bazie sody kaustycznej
  5. Bzudra. VAICO, VEMO i ACKOJA to marki należące do VIEROL AG. W przypadku BMW Vaico na pierwszy montaż produkowało disy do m52TU czy M54 (w fabryce w Oldenburgu). Na niektórych pudełkach jest oznaczenie Vaico Q+ czyli jakość dedykowana na pierwszy montaż. Od dwóch lat używam DIS Vaico i odpukać nic się z nimi nie dzieje. O NYT nic nie wiem, więc być może , że tu masz rację. Vaico Q to rzeczywiscie oryginalne czesci (Vaico nie jest producentem, jest pośrednikiem) a Vaico bez Q to już made in china, jakość jak się uda
  6. Tutaj mozesz poczytac o jednym rozwiązaniu: https://pt-pro.pl/kolektory-ssace/bmw-2-5d-3-0d-3-5d-m57/
  7. Tak to teraz wyglada niestety ... dobry marketing zamiast dobrego produktu. Oczywiscie nie dotyczy to 100% produktów
  8. Vaico, NTY to ta sama półka części azjatyckich... dostępne w innych opakowaniach na alliexpresie
  9. sprawdzenie czynnika to podstawa... Nie wiem jaką sprężarkę posiadasz tzn ze sprzęgłem elektromagnetycznym czy przeciążeniowym. Jeżeli tą pierwszą to przybraku czynnika sprzęgło nie załaczy się = brak klimatyzacji. Ale jeżeli masz wersję ze sprzęgiełkiem przeciązeniowym to pamiętaj, że jazda bez czynnika spowoduje zatarcie sprężarki Tutaj różnice: http://www.elstock.dk/da/shop/product/51-0010 http://www.elstock.dk/da/shop/product/51-0244
  10. Moim zdaniem tonie kwestia tańszy/droższy ale dobrania praidłowego koła pasowego. Producenci sprężarek bardzo często używają tego samego korpusu w różnych autach a różnica to np. średnica koła pasowego ale tez "ET" koła. Po prostu rowki koła paswego mogły "nie patrzeć" w pozostałe koła - stąd, pasek przesuwał się
  11. Dokładnie tak - może nie tyle co pracuje cały czas w sensie spręża czynnik chłodniczy (bo robi to tylko jak dostanie odpowiedni sygnał PWM na elektrozawór) ale obraca się i do tego potrzebne jest smarowanie. Jak nie ma czynnika to praktycznie nie ma dobrego smarowania, bo dobra połowa oleju krązy z czynnikiem po układzie klimatyzacji (smaruje wtedy głownie tłoki-cylindry) Czysto teoretycznie - nie powinno się odpalać silnika na rozszczelnionym układzie bo grozi to zatarciem sprężarki klimy
  12. snorek89

    Łódzkie

    Witam, doradzi ktoś sprawdzony warsztat który dorobi kluczyk E61? Dzięki
  13. Najważnijeszy do dobrania jest numer OE spręzarki (numer częsci u producenta samochodu): 64526956715 Na internetach można tez używać numeru OEM: 447190-3774 Tutaj znajdziesz listę numerów które pasują do Twojego samochodu: http://www.elstock.dk/da/shop/product/51-0649
  14. Elektrozawóory sterujace w CSE613 do najtrwalszych nie należą ale tutaj szukłąbym najpierw przyczyny w czujniku temperatury. Klima działa (i elektrozawór też) dopóki temperatura parownika nie spadnie poniżej progu jego zamarzania - jest to prawidłowe działania tzn CPU nie dopuszcza do zamarznięcia parownika i na podstawie wskazań czujnika temp. parownika rozłacza sprężarkę.
  15. Pytanie zasadnicze: jakie są ciśnienie w ukłądzie po właczeniu klimy? Jeżeli wysokie cisnienie HP wzrasta a niskie LP maleje, do około 2barów, to oznaczałoby, że sama spręzarka i sterowanie jest sprawne (wszytsko jest ok pod względem termodynamicznym). Wtedy przyczyny należałoby szukać np: w układzie mieszania powietrza (klapy). Jeżeli po właczeniu klimy, ciśnienia nie zmieniają się to: - problem leży w wysterownaiu sprężarki przez CPU samochodu (wtedy do sprawdzenia sygnał wysterowania do sprężarki) - jeżeli w/w czyli sygnał wysterowania sprężarki jest ok a nie ma ciśnien -> sprężarka do wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.