Skocz do zawartości

mariumax

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariumax

  • Urodziny 19.02.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 325i
  • Lokalizacja
    Chojnice, pomorskie

Osiągnięcia mariumax

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Mam problem z N52 Po odpaleniu zimnego silnika mija kilkanaście sekund zanim zacznie normalnie pracować. Najpierw faluje, potem wejdzie na zdecydowanie wyższe obroty, tak około1800, by potem wrócić i normalnie pracować... Błędów brak. Już nie wiem co jeszcze sprawdzić. Jakieś pomysły macie koledzy?
  2. No właśnie. VAICO wydaje się rozsądne, ale są przypadki, że szybko szwankuje. Ja poszukam używki oryginalnej, a potem może zestaw naprawczy i reanimacja...
  3. Wszystko zależy jaki masz moduł FRM. Ale ogólnie tak. Trzeba wyłączyć sprawdzanie żarówek na zimno i ciepło. W NCS Po prostu wyłącz poniższe wartości w CAS-> FRM (NFRM) WARMUEBERWACHUNG_BLK_H nicht_aktiv KALTUEBERWACHUNG_BLK_H nicht_aktiv Jeśli FRM nie ma powyższych wartości, musisz wyłączyć każdą żarówkę osobno: KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L nicht_aktiv KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_R nicht_aktiv KALTUEBERW_RL_BL_2_L nicht_aktiv KALTUEBERW_RL_BL_2_R nicht_aktiv WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_L nicht_aktiv WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_R nicht_aktiv WARMUEBERW_RL_BL_2_L nicht_aktiv WARMUEBERW_RL_BL_2_R nicht_aktiv
  4. Ja właśnie jestem w trakcie poszukiwań DISY. Co sądzicie o firmie DME - Delivering Mechanical Excellence. Testował ktoś tę markę?
  5. Witam. Zmieniłem w e91 lampy przednie na takie z kierunkowskazami Led. Teraz po włączeniu zapłonu migają przez kilka sekund. Z Angel Eyes sobie poradziłem, ale nadal kierunki mi migają. Moduł FRM2 (NFRM). Który wpis odpowiada za sprawdzanie przednich kierunkowskazów na zimno? Pomoże ktoś?
  6. Ciekawe jak by to na hamowni wyszło :D Bo tak w ciemno, to i jeszcze psychologia może mi dodała mocy. Tak czy siak dziękuję wszystkim, którzy tu się odezwali. Pozdrawiam :lol:
  7. No więc koledzy. Jeszcze udało mi się rozruszać moją dużą Disę. Trochę chemii i sprężonego powietrza. Niestety i tak wkrótce do wymiany, ale tak szczerze, to moc silnika poprawiła się bardziej niż nieznacznie. Nie wiem jak jest z niesprawną małą Disą, ale duża zmienia sporo.
  8. No ja swoją oglądałem. Testowałem. Oprócz zacięcia, jest ogromny luz na trzpieniu, a poza tym, jakby uszczelnienie klapki, zielona guma czy coś takiego, to już są 2 miejsca gdzie jej brakuje....wogóle kicha. Lubię majsterkować, ale chyba nawet nie mam ochoty rozklejać tego mojego ustrojstwa.
  9. No i właśnie mamy kwintesencję problemu. VAICO i tylko rok? Porażka. Kto by się spodziewał. Co zrobić? Kupić oryginał Mahle, regenerować czy kupić...hmmm... w sumie to nie wiadomo co niestety.
  10. Dzięki. Na AUTODOC sporo tego jest. Co tu wybrać? Czy oby najdroższe jest najlepsze?
  11. Błąd u mnie się pojawił, jak całkowicie odpiąłem DISA. Poza tym nic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.