Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Wymuszenie wypalania NOX w N53 jest możliwe dopiero powyżej 1000mg? Mam ponad 900mg ale jak wymuszam to nic się nie dzieje. Widzę w apliakcji informację, że poniżej 1000mg wypalanie nie jest konieczne ale pytanie czy możliwe?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://bimmerprofs.com/nox-catalytic-converter-regeneration-desulphation/

 

Jeśli obliczona zawartość siarki przekroczy 1000* mg, MSD80 próbuje zainicjować sesje odsiarczania, dodatkowo im większa zawartość siarki, tym mniejsza prędkość i mniej czasu potrzebne do rozpoczęcia procesu odsiarczania . Na przykład, jeśli zawartość siarki wynosi około 1000* mg, wymagana prędkość wynosi około 140 km/h, należy ją utrzymać przez 10 .. 15 minut (do momentu rozpoczęcia odsiarczania), wymagana byłaby agresywna jazda. Z kolei przy zawartości powyżej 2000.. 2500 mg wymagana prędkość spada do 110.. 115 km/h, również wymagany czas jest znacznie krótszy (tylko kilka minut) dla MSD80 na rozpoczęcie procesu odsiarczania Katalizator NOx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wykonałem regenerację DPF bimmertoolem. Przed popiół 47,1 sadza 34,4. Po, popiòł 47,9 sądzą 2,4.

Natomiast nie mogę skasować błędu 452A - informacja-system filtrów cząstek stałych , który wcześniej nie wyskakiwał. Czy ktoś wie o co cho? Wyczytałem ,że to może być info ,że dystans spadł poniżej 60000 tyś do wymiany filtra. Czy to znaczy ,że już będzie się to info pojawiać czy może ten dystans się z czasem wydłuży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Właśnie wykonałem regenerację DPF bimmertoolem. Przed popiół 47,1 sadza 34,4. Po, popiòł 47,9 sądzą 2,4.

Natomiast nie mogę skasować błędu 452A - informacja-system filtrów cząstek stałych , który wcześniej nie wyskakiwał. Czy ktoś wie o co cho? Wyczytałem ,że to może być info ,że dystans spadł poniżej 60000 tyś do wymiany filtra. Czy to znaczy ,że już będzie się to info pojawiać czy może ten dystans się z czasem wydłuży?

Dobrze wyczytałeś. To informacja o tym, że założona pozostała żywotność/pojemność filtra zbliża się ku końcowi - co nie znaczy że filtr trzeba wymienić. Jak będzie w dobrym stanie to tylko czyszczenie :) Sam przebieg niewiele znaczy bo jest on tylko wyliczany na podstawie też obliczonej zawartości popiołu. Najważniejsze jest ciśnienie wsteczne.

To nie jest błąd tylko informacja. Nie skasujesz go bez zrobienia adaptacji. Uprzedzam pytanie - nie rób adaptacji bez wymiany/czyszczenia filtra.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, według bimmertool mam wskazania akumulatora takie :


E90 N47 2010r (od nowosci akumlator)

Pojemność : 91Ah

Stopień naładowania (SOC) 37%

Stopień zużycia (SOH) 40%

Pojemność pozostała 55Ah


Co sadzicie o tych parametrach, jest już słabo czy jeszcze nie jest tragicznie i można go podładować?


Jeżeli chodzi o podładowanie akumulatora to gdzie się wpiąć, bezpośrednio pod akumulator w bagażniku czy pod kleme+ pod maska i - do karoserii ?

I jakimi parametrami go ładować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jakbyś zajrzał do instrukcji to byś wyczytał że zaleca się właśnie ładowanie przez terminale pod maską.

Prąd ładowania std do 10% pojemności znamionowej. Ładujesz do 13.8-14.3V,

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Dla mnie te parametry podawane z kompa są średnio użyteczne.

W moim przypadku SOH pokazuje zawsze 100%, a aku był średniej sprawności, pisałem o tym poprzedniej zimy.

Naładuj akumulator porządnie i podjedź do jakiegoś sklepu\warsztatu\stacji, żeby Ci sprawdzili stan baterii.

Najlepiej to jakbyś wyjął go z auta, naładował i sprawdził, ale na "jeżdżącym" też sprawdzą.


Co doładowania - to jest AGM? To kup sobie ładowarkę. Bo jak pytasz o parametry ładowania to mam wrażenie, że chcesz podłączyć pod prostownik. Można, ale trzeba ciągle pilnować i sprawdzać jakim prądem ładuje, żeby nie zniszczyć aku.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hej, według bimmertool mam wskazania akumulatora takie :


E90 N47 2010r (od nowosci akumlator)

Pojemność : 91Ah

Stopień naładowania (SOC) 37%

Stopień zużycia (SOH) 40%

Pojemność pozostała 55Ah


Co sadzicie o tych parametrach, jest już słabo czy jeszcze nie jest tragicznie i można go podładować?


Jeżeli chodzi o podładowanie akumulatora to gdzie się wpiąć, bezpośrednio pod akumulator w bagażniku czy pod kleme+ pod maska i - do karoserii ?

I jakimi parametrami go ładować?

 





Zwróć szczególną uwagę na koniec filmu jak autor określa termin rzadko ładowany akumulator......jest to min. dwa razy w roku , przed zimą i latem.


Jeszcze jedno, może przeskocz do innego działu/tematu , stricte związanego w ładowaniem akumulatora...????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, według bimmertool mam wskazania akumulatora takie :


E90 N47 2010r (od nowosci akumlator)

Pojemność : 91Ah

Stopień naładowania (SOC) 37%

Stopień zużycia (SOH) 40%

Pojemność pozostała 55Ah


Co sadzicie o tych parametrach, jest już słabo czy jeszcze nie jest tragicznie i można go podładować?


Jeżeli chodzi o podładowanie akumulatora to gdzie się wpiąć, bezpośrednio pod akumulator w bagażniku czy pod kleme+ pod maska i - do karoserii ?

I jakimi parametrami go ładować?

 

U mnie przy podobnych parametrach, ciągle pokazuje się komunikat "increased battery discharge", ale zaczęło się tak robić, jak zeszłej zimy ładowałem akumulator kilka dni w domu. Fakt, że jest już leciwy bo ma 13 lat i jest od nowości, ale taki zabieg go dobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

X3 f25 20d (2011) UCSI-2000 btool ,nie widzi CAS. Za to przy FEM pokazał takie błędy

D90D1E

9300776

93008B0

Czy to możliwe? Mam problemy z porannym otwieraniem auta i z pierwszym uruchomieniem. Co to za błędy?

Edytowane przez jendry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Próbowałem połączyć się przez kabel enet za pomocą przejściówki, w ciągle mam komunikat o braku połączenia. Podłączając kabel enet do telefonu przez przejściówkę nie mam możliwości zero go jakoś skonfigurować. Miał ktoś już może taki kłopot i sobie z nim poradził?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest film jak skonfigurować na Samsungu:


W niektórych telefonach np. Huawei nie ma możliwości konfiguracji połączenia Ethernet.

Jeśli w telefonie nie ma możliwości ustawienia statycznego IP, to jedynym rozwiązaniem jest zmiana adaptera na bezprzewodowy np. MHD Enet, mod BMW ENET, kabel K+DCan albo jakiś ELM (patrz. pierwsza strona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przydałoby sie w apce dodać kalibracje czujnika deszczu bo u mnie słabo coś działa, po włączeniu na 1 stopniu szybkości działa tak samo jak na ostatnim ,ciężko jechać w deszczu, trzeba dzwigienka uruchamiac ale wtedy za szybko działaja przy małym deszczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest funkcja 'Inicjalizacja sensora deszczu' w funkcjach serwisowych modułu RLS lub JBE.


Przy okazji nowości w aplikacji:

- reset serwisów: płynu hamulcowego, badania technicznego, kontroli pojazdu

- wyświetlanie live data w dwóch kolumnach w widoku poziomym - patrz opcja w menu live-data.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze


- wyświetlanie live data w dwóch kolumnach w widoku poziomym - patrz opcja w menu live-data.

 

dzieki za te opcje. niestety u mnie jest straszny balagan po wlaczeniu. nie mam 2 kolumn tylko moge przewijac w poziomie to co normalnie moge przewijac w pionie. nie wiem czy to jasne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć,

czy Wam w zakładce "akumulator" w silniku m57tu pokazuje prąd alternatora :?:

U mnie w e60 nie pokazuje.

Podpinałem ostatnio e90 z n47 i tam pokazywało prąd a u mnie nie.

6933065405f6.jpg

Edytowane przez POL1Z
Sprzedam łączniki stabilizatora do bmw e60 FEBI.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.