Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z bmw e91 m47. Mianowicie dpf wypala sie co 550km. Dzis widze ze wypalil sie do 1 a regeneracja jest ciagle zaplanowana? Co moze byc nie teges? Problem z apka czy cos nie tak.. ?

Po wypaleniu dpf dystans sie dodaje juz 600...a sadza 2.5?

Caly czas zaplanowana a po wejsciu w wiecej jest zablokowana.

Nie da sie wymusic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie moje uwagi do samej aplikacji:

- bardzo pozytywne zmiany interfejsu, zwłaszcza możliwość uszeregowania parametrów na liście

- wciąż mam problem z rozłączaniem aplikacji po BT, zaś włączenie funkcji ATWM powoduje, że interfejs w ogóle się nie łączy z apką.

- dalej nie mam łączności z ASB przez ELM np. odczytu temp. w funkcjach serwisowych, ale może to z powodu wieku auta i łączności po KWP-2000


Postulat:

- bardo przydałoby się, gdyby aplikacja domyślnie włączała się na wybranej stronie, np. Live Data. Czyli uruchamiamy apkę i po połączeniu od razu jesteśmy w Live Data. Przecież to najczęściej włączamy. Można też zrobić ambitniej i pozwolić nam, użytkownikom wybrać stronę startową: menu (jak dotychczas) lub Live data, DPF/NOX, Aktualne/oczekiwane.


Ale poza tym - tak trzymać! Świetna robota! Nieoceniona pomoc!

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście do N47 w serii F wkradł się błąd sondy lambda, który poprawiłem w ostatniej wersji.


Jak już zauważyliście dla N43, N53, N47 i N47 serii F można włączyć sobie tzw. blokowy odczyt live data w zaawansowanych ustawieniach połączenia. To ustawienie powoduje że odczyt live data jest dużo szybszy - wszystkie parametry odczytywane są jednocześnie.

Dajcie proszę znać czy działa to prawidłowo w N47 serii F, wówczas uruchomię tę funkcję również dla pozostałych silników po 2007r.


Kolejna opcja - przy zaznaczeniu 'Połącz przy starcie' można wybrać jaki widok ma się otworzyć, np Live-Data.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak już zauważyliście dla N43, N53, N47 i N47 serii F można włączyć sobie tzw. blokowy odczyt live data w zaawansowanych ustawieniach połączenia..

 

Po włączeniu opcji w 'Live data' pokazuje 'status odsiarczania i status katalizatora wartość -1, w poprzedniej wersji było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W N43 właśnie tych dwóch parametrów nie da się odczytać w trybie blokowym. W aktualnej wersji po ich zaznaczeniu powinna pojawić się stosowna informacja że w trybie blokowym te parametry nie są dostępne. Być może jakoś to rozwiążę, ale wówczas zaznaczenie tych parametrów spowolni odczyt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super aplikacja, widać cały czas sprawnie jest rozwijana.

Jednej rzeczy mi brakuje - działania w tle, coś podobnego na wzór Yanosika - pływająca ikona i np. info rozpoczęciu wypalania, zaplanowaniu wypalania, zakończeniu wypalania, przekroczeniu jakiegoś odczytu poza próg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Aplikacja przestała działać poprawnie. Nie wiem od której wersji bo dawno nie używałem i po drodze też zmieniłem telefon.

BMW E91 z 2006 + adapter Carly BT v2

Nie działa automatyczne wykrywanie silnika, jak dam manualnie M47 to łączy ale żadne dane nie są odczytywane. Wszystko -1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.