Skocz do zawartości

320d czerwona kontrolka oleju


storzek_23

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 215
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

uprzedzam pytanie o schematy... niestety koleś olał temat i nic nie mam do wklejenia :| Tak analizuję to zdanie z SN i w głowicy przecież nie ma żadnych zaworów [dławików]... może chodzi o wysłużone uszczelniacze zaworowe [?????] Co o tym myślicie??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno! Tak bywa z kolesiami! Ja nie jestem aż tak zaawansowany żeby Ci Kolego dać odpowiedź na to pytanie, ale przecież jakieś zawory, dławiki itp. muszą trzymać ten olej. Z tego co się już zdążyłem zorientować to na pewno jest ten cholerny regulator ciśnienia, który w jakiś sposób trzyma ten olej, a coś jest jeszcze oprócz niego? Może faktycznie pokuszę się o jego wymianę? Może to jest to? chociaż nie mam żadnych podstaw żeby wątpić w to co zrobił i opisał Kolega matek226. Może ta uszczelka pod łapą ma jakieś swoje znaczenie i puszcza pomiędzy jednym a drugim kanałem - ale nie na zewnątrz?
Dolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kosztuję ta podstawa z uszczelkami

 

Podstawa filtra oleju ok. 760zł

Pokrywa filtra oleju ok. 105zł

Uszczelka między blokiem a obudowa filtra ok. 13zł

Czujnik ciśnienia oleju ok. 34zł



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kosztuję ta podstawa z uszczelkami

 

Podstawa filtra oleju ok. 760zł

Pokrywa filtra oleju ok. 105zł

Uszczelka między blokiem a obudowa filtra ok. 13zł

Czujnik ciśnienia oleju ok. 34zł

 

Faktycznie trzeba aż 1000 zł wydać, żeby usunąć usterkę opisaną w temacie? :mad2:

Piszę na priv do Kolegi 520d!

Dolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj chyba tak! Mam nadzieję, że Kolega 520d ma pojemny bufor na skrzynce i sporo czasu oraz cierpliwości na odpisanie :cool2:

Ale trzeba czekać! Ktoś tam wcześniej napisał "piszcie a będzie wam dane" więc napisaliśmy :D

Dolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wiem że was to interesi,podaje wam link gdzie nasz kolega opisał i zapodał fotosy.TO WSZYSTKO zasługa kolegi 520d, ja tylko podaje link.POzdr viewtopic.php?f=72&t=134903&p=1131298#p1131296 --w nim opisał i podał linki do foto.3mka

BezpiecznyMocnyWygodny

Foteczki: Moja Bunia 525d-KLUB // Galeria Moja z Forum

GG36122033/TEL.722-22-99-00/ dani3011@interia.eu

http://www.motostat.pl/user_images/36127/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale u Ciebie nie świeci się od 2 do 4 sekund tylko myślę że po 1 sekundzie od zapalenia silnika kontrolka gaśnie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek1983asd Zrobiłbyś sprawdziłbyś dla mnie jakie masz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu? Wszystko oczywiście za pomocą testu nr9 w testach licznika. Ja za długie kręcenie obwiniam właśnie to napięcie, możliwe, że akumulator oryginalny jeszcze powoli się "wykańcza". Jeśli okazałoby się, że napięcie u Ciebie nie spada poniżej 11V podczas rozruchu to mamy winowajcę. Z góry dzięki za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego testu nie przeprowadze bo mam odcinke zalozona i nie moge niestety tego wykonac, brak fizycznych mozliwosci. natomiast stwierdzic moge ze to z pewnoscia akumulator gdyz tez mialem taka przypadlosc, w lato dluzej krecil a na jesieni przy ok 5 stopniach juz odmawial posluszenstwa. po wymianie na bosch s4 jest spokój, nawet przy najwiekszych mrozach zimowych palil bez problemu od strzala, diesel musi miec kopa zeby odpalil od strzala jesli tego nie bedzie to trzeba polechtac kilka obrotow
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że u mnie jak jest mróz i świece żarowe grzeją to pali od strzała nawet przy -25 tej zimy palił od "strzała" :D zimę wcześniej też, a wciąż ten sam akumulator, przed zimą i po zimie ładowany profilaktycznie. Tak, że dziwny przypadek :D oby tylko akumulator.

P.S. Co to jest ta odcinka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam że kolega ma założoną odcinkę na k-line i brak wtedy komunikacji z zegarami ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi wam o kontrolkę która nie gaśnie zaraz po odpaleniu silnika czyli w 8 sek. czy o tą co się zapala w 29 sek filmiku? Bo jeśli o tą przy odpalaniu to jeśli się nie mylę ja w 330d mam tak samo i to chyba normalne.
http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.