Skocz do zawartości

[EXX] Spadek mocy w silnikach 2.0d M47 i 3.0d M57


robertbmw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 493
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wejdz w temat o adaptacji przeplywomierza, wpisz w google albo szukaj tutaj i tam jest tabela TIS i jesli twoj numerek znajduje sie w kolumnie stary/old czy co tam będzie napisane to masz soft do zmiany bo bez tego auto ma problemy z przyspieszaniem, cofa sie ekonomizer i turbo pozno wstaje.
szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem soft jest w tabelce new ,mam inpe tylko cos chyba trzeba tam zresetowac nie wiem co i czy da rade to zrobic inpą bo z disem nie moge sobie poradzic nie działa wyskakuje bład 200.133 . No i jeszcze mam bład w sterowaniu "AnzeigeFGR głowne uszkodzenie kontrolowane" nie wiem o co tu chodzi ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Panowie, czy te elektrozaworki na zgaszonym silniku powinny być zamknięte? Ja dmuchając w ten od turbo na zgaszonym silniki zauważyłem, że jest on otwarty. Czy to dobrze czy źle? Powinien być zamknięty?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Witam wczoraj pojawił się u mnie problem przyspieszałem za trzecim biegu od 2,5tys obr do 3 tys obr i nagle nastąpił spadek mocy, auto kopci biało niebieskim dymem, zauważyłem też spory wyciek ropy, przy rozgrzanym silniku auto na obrotach 1,5tys dziwnie i nie równo pracuje, Proszę o pomoc, dodam że miałem wymieniane uszczelniacze pod wtryskami pare tygodni temu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pewnie turbina wyleciała w powietrze. Masz chyba szczęście, że nie wyleciał ci silnik w powietrze po zalaniu olejem z turbiny

 

 

Turbo słychać jak chodzi na srednio rozgrzanym silniku. myślę że to może być też wada filtra Paliwa bo nie był zmieniony na tą zimę. a autem okazyjnie wyruszam, też pojawił się niebieski dym na cieplejszym silniku.. wymienię filtr i zobaczymy czy da skutek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i racja, bo w mojej wyobraźni widzę kłęby białego dymu z tłumika i rzyganie ropy z tłumika. Ale to tylko moja wyobraźnia, bo faktycznie coś mogło pęknąć. Na przykład jakaś uszczelka na listwie i leje paliwem pod silnik i kopci bo ciśnienia nie nadrabia na wyższych obrotach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.