Skocz do zawartości

arni83x

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia arni83x

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. powiedzcie co to może być przy dynamicznej jeżdzie wszystko ok a jak jadę stałą prędkością zaczyna się to od 3 biegu jak auto jest na obrotach i ciągnie cały czas na obrotomierzu w górę jest ok akak złapie jakomś tam prędkość i wcisnę na gaz jest takie szarpnięcie i bmw2.0 D odchodzi zajeb. ruszam z krzyżówki 1,2,3 złapałem 130 jest ok nic nie szarpnie dzieję się to jak silnik złapie jakomś tam prędkość i jadąć tą prędkościa wciskam na gaz pojawia się szarpnięcie i maszyna odchodzi zajeb...wiecie co to może być???
  2. powiedzcie mi co może być przyczyną.jadąc moją bmw e46 2.0D kiedy wcisnę pedał gazu jest tak jakby chwilowe zastanowienie się i dopiero dynamiczne odejście,dzieję się to jak np jadę z jakąś tam prędkościa obr silnika np 2500 i naraz wcisnę pedał gazu i następuje takie jakby szarpnięcie i dopiero przyspieszenie,objaw jest ten nie zawsze i przy tak jakby wolniejszej jezdzie,przy dynamicznej i przy dociąganiu na obrotach do 4000 ,5000 tyś jest ok auto dobrze się zbiera czuć jak wgniata w fotel.
  3. kolego odpowietrz bardzo dobrze układ chłodzenia,to też może być powodem niewłaściwego dogrzania auta.termostat agr służydo szybszego dogrzania płynu,jeśli będzie on walnięty nie będzie dogrzewać szybciej płynu ale po przejechani ileś tam km powinno złapać 90stopni.sprawdz termostat główny a z tym agr jak tam wyżej piszą to ja bym się nie zgodził agr to szybsze dogrzanie płynu w krótszym czasie,a kak walnięty to też nagzeje się ale wolniej.przecież za to wszystko odpowiada termostat główny a te agr to takie ulepszenie i skomplikowanie silnika :roll: A jeśli kolego na wskażniku masz jak piszesz z 70 stopni a powietrze zimne z nawiewu możesz mięć walnięty czujnik temperatury są dwa jeden do ogrzewania w aucie a drugi do klimy w twoim przypadku możesz mięć walnięty od ogrzewania a to takie coś naiczęściej pada z zwie się TERMISTOR :norty:
  4. wkońcu uporałem się z niską temperaturą w mojej bmw e46 2.0d wskazówka stoi w pionie.kupiłem termostat główny firmy febi.podstawą jest w naszych bmw bardzo dokładne odpowietrzenie układu chłodzenia.po odpowietrzeniu nawet webasto się obudziło i zaczeło chodzić auto łapie temperaturę 90stopni w miarę szybko i cały czas wskazówka stoi w pionie na trasie przy większej prędkości na trasie temperatura nie spada wogule.rada jest taka mechanika który mi robił:podstawą jest dokładne odpowietrzenie układu chłodzenia,niedokładne odpowietrzenie powoduje nie właściwe grzanie,wskaznik temperatury nie w pionie i długie łapanie temperatury.możę tak krótko opiszę odpowietrzenie 1.odpowietrzyć pierw węże na którym jest odpowietrznik koło filtra oleju, 2.odkręcić odpowietrznik koło webasto i na przewodach jak są odpowietrzniki. 3.do odpowietrznika przy wlewie płynu(chłodnicy) włożyć przewód ze sprężonym powierzem i powoli dmuchać aż z odpowietrzników będzie leciał sam płyn bez powietrza.oczywiście wszysko to robimy przy zakręconym odpowietrzniku na termostacie AGR.jeśli już odpowietrzymy to to bierzemy odpowietrzamy odkręcając odpowiertznik na AGR i cały czas to samo dmuchamy w odkręcając śróbkę na odpowietrzniku obok korka chłodnicy,jeśli z odpowietrznika z AGR poleci sam płyn zakręcamy odpowietrznik. i ostatni krok odpowietrzania to wlewamy płyn przez korek do wlewu aż przez odpowietrznik koło chłodnicy będzie leciał płyn.i podkreslam jak dmuchamy odpowietrzając zawór na webasto , przewodach i AGR dolewamy ubywający płyn gdyż ubywający płyn rozchodzi się po naszym układzie chłodzenia :norty:
  5. i nieszczęsne czyszczenie kolektora dolotowego skończyło się zciągnięciem głowicy itp koszt 1300zł.a blokowało mi wał.nagar ze spalin który sktobałem w dolocie wpadywał na tłoka i to własnie on zablokował wał.kto by mógł powiedzieć że to taki niepozorny nagar może narobić tyle kosztów 2 zawory skrzywione na szczęście.Nieprzyjemna i kosztowna sprawa.Przebieg niby 180000 tyś,mechanik dokładnie mi sprawdził ten silnik po cylindrach(cylindry jajkowate kto zna temat to wie o co chodzi) stwierdził że moja bmw ma nie 180000tyś km przejechane a gdzieś pod 600000tyś km podchodzi a zaznacze że z takim przebiegiem moja bmw ani grama oleju nie bierze wtryski wałki rozrządu ok.także kupując auto bez ksiązki serwisowej do końca eksplatacji za granicą np z przebiegiem 200000tyś km to wielka ściema
  6. co się dzieję z tymi termostatami bmw e46 2.0D kupiłem drugi termostat i znów uchwyty w nim padły a co nie tania rzecz,co jest z nimi czu one jakoś pod odpowiedni wymiar muszą być?odkręcam termostat z znów uchwyty plastikowe urwane w obudowie termostatu.czy jest jakiś sposób na zrobienie go czy tylko nowy ratuje?.zaznacze że ten co ostatnio kupowałem kupiłem urzywke z allegro od auta niby z przebiegiem 120000 czy to miało może wpływ na to że termostat znów padł???a jak kupię znów w sklepie nowy i padnie to znów 200nie moje :(
  7. nie wiem czy nie wziąść się za rozkręcanie głowicy.3 wtryski wyciągnołem a 4 nie mogę próbowałem na różne sposoby ale bez skutku,może wy macie jakiś sposób?
  8. ale czy tą antenkę jak kupię ona wejdzie tam do zaworów bo tam z tego co widzę są nie proste doloty tylko po skosie
  9. na rozrusznik brałem i kluczem 22 za srubę ktora czyma koło pasowe i w jednym miejscu.nie wiem na tkórym cylindrze jest sposób na to aby jakoś sprawdzić?jak kręcę wałem to kręci się przez chwilę ale w jednym miejscu blokuje i co to może być za przyczyna :(
  10. po dzisiejszym czyszczeniu całego układu dolotowego po skręceniu wszystkiego blokuje mi wał nie da się obkręcić nim.kręce nim ale w jednym miejscu blokuje,czy to może być ze przez dolot cos wleciało i blokuje chociaż nie widziałem żeby coś wpadło.a jeśli by coś wpadło to którymi tymi dziurami tymi okrągłymi co są wyżej czy tymi prostokątnymi niżej??? gdzie to może blokować gdzieś na zaworze blokuje???jest jakiś sposób na to żeby coś jeżeli tam jest wyciągnąć jakoś,czy nie obejdzie się bez sciągania głowicy???roszę o odpowiedz :(
  11. a jak patrzycie na to zdjęcie,czy to może być przyczyna słabej mocy auto ?
  12. a powiedzcie mi jeszcze te 2 alektrozaworki w którum są te filterki mam zamiar benzyną czyścić a puzniej powietrzem przedmuchać.czy te filterki się jakoś zciąga czy są na stałe z elektrozaworkiem???
  13. po dzisiejszym rozkręceniu zaworu AGR,zawór był bardzo zabrudzony dużym nalotem spali czy czymś takim wogule przez ten nalot przez zawór AGR był mały przelot przez niego podobnie w klektorze dolotowym to samo było,sprawdzałem równierz elektrozaworek który znajduje się koło pompy wspomaagania też zabrudzony.Czy to może być przyczyna spadku mocy,tak jak wyżej pisałem spadek mocy pojawiał mi się niezawsze czy to może być przyczyna?? http://fotozrzut.pl/zdjecia/1d2a9be91d.jpg
  14. a możecie jeszcze powiedzieć na temat tych elektrozaworków agr i od turbiny,gdzie one się znajdują jakiś schemat jesli macie może
  15. witam.moje pytanie na temat spadku mocy bmw e46 2.0D.jaka może być przyczyna jadąć boją bmw są takie momenty że tak auto zamuli że praktyvznie nie ciągnie nic nawet na 2,3 biegu,jest to przyczyna taka chwilowa,albo jak przycisnę pedał gazu silnik początkowo przymuli i po chwili czuć takie odejście jak silnik przyspiesz tak jak powinien.dzieję sięto często a czasem dop po przejechaniu 300km.zalałem paliwa verva na orlenie i jakiś środekek zimowy do paliwa.możecie podać mi przyczynę?a i jeszcze jedno powiem że filt paliwa nie był zmieniany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.