Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy sprawdzilem numer softu ten numer to:7794709

Przy okazji wyskoczył taki bład "Anzeige FGR główne uszkodzenie kontrolowane " prosił bym o interpretacje :shock:

Opublikowano
wejdz w temat o adaptacji przeplywomierza, wpisz w google albo szukaj tutaj i tam jest tabela TIS i jesli twoj numerek znajduje sie w kolumnie stary/old czy co tam będzie napisane to masz soft do zmiany bo bez tego auto ma problemy z przyspieszaniem, cofa sie ekonomizer i turbo pozno wstaje.
szukam
Opublikowano
Witam koledzy sprawdziłem dokladnie tabele w TIS i znalazłem swój numer softu 7794709 jest w tabelce new czyli jak wymienie przepływke o nr.0928 400 527 bosch to nie musze robic adaptacji
Opublikowano
Sprawdziłem soft jest w tabelce new ,mam inpe tylko cos chyba trzeba tam zresetowac nie wiem co i czy da rade to zrobic inpą bo z disem nie moge sobie poradzic nie działa wyskakuje bład 200.133 . No i jeszcze mam bład w sterowaniu "AnzeigeFGR głowne uszkodzenie kontrolowane" nie wiem o co tu chodzi ???
Opublikowano
Witam koledzy ten bład o którym pisałem w poprzednim poscie, to prawdopodobnie bład pedalu gazu i moze dlatego auto nie jedzie tak jak powinno. Miał moze ktos takie objawy ?
Opublikowano

Czy ktoś już może czyścił te filterki w e90?

Jak tak to czy prosta jest ta czynność,i czy bez mechanika mogę sam to zrobić,i które to są.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie, czy te elektrozaworki na zgaszonym silniku powinny być zamknięte? Ja dmuchając w ten od turbo na zgaszonym silniki zauważyłem, że jest on otwarty. Czy to dobrze czy źle? Powinien być zamknięty?
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam wczoraj pojawił się u mnie problem przyspieszałem za trzecim biegu od 2,5tys obr do 3 tys obr i nagle nastąpił spadek mocy, auto kopci biało niebieskim dymem, zauważyłem też spory wyciek ropy, przy rozgrzanym silniku auto na obrotach 1,5tys dziwnie i nie równo pracuje, Proszę o pomoc, dodam że miałem wymieniane uszczelniacze pod wtryskami pare tygodni temu.
Opublikowano
No to pewnie turbina wyleciała w powietrze. Masz chyba szczęście, że nie wyleciał ci silnik w powietrze po zalaniu olejem z turbiny
Opublikowano
No to pewnie turbina wyleciała w powietrze. Masz chyba szczęście, że nie wyleciał ci silnik w powietrze po zalaniu olejem z turbiny

 

 

Turbo słychać jak chodzi na srednio rozgrzanym silniku. myślę że to może być też wada filtra Paliwa bo nie był zmieniony na tą zimę. a autem okazyjnie wyruszam, też pojawił się niebieski dym na cieplejszym silniku.. wymienię filtr i zobaczymy czy da skutek...

Opublikowano
Może i racja, bo w mojej wyobraźni widzę kłęby białego dymu z tłumika i rzyganie ropy z tłumika. Ale to tylko moja wyobraźnia, bo faktycznie coś mogło pęknąć. Na przykład jakaś uszczelka na listwie i leje paliwem pod silnik i kopci bo ciśnienia nie nadrabia na wyższych obrotach.
Opublikowano
Zmiana filtru Paliwa nic nie dała poczekam aż zejdzie mróz może gdzieś coś przymarzło i auto nie ma mocy, częsty przypadek w dieslach;) jeśli nie wyjmę turbo do sprawdzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.