Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odnośnie nawigacji to moim zdaniem z RTTI działa nieźle. Drogę do Warszawy pokonałem ledwie 3 minuty szybciej niż wskazywała na początku, powrót podobnie. W niedzielę do Poznania przyjechałem co prawda godzinę szybciej (1,5 h z Wrocławia) ale to była wyjątkowa sytuacja i nie można tego odnosić do normalnej jazdy :twisted: Powrót na spokojnie co do minuty. W połączeniu z HUDem pokazuje nie tylko pas, na którym się trzeba ustawić ale i dokładną wizualizację skrzyżowania/rozjazdu bez konieczności odrywania wzroku od drogi.

 

BTW: przy naprawdę mocnej jeździe Wrocław-Poznań wyrzuciło mi w G31 520d 8,8 l/100 km a średnia razem z normalnym powrotem to 7,6 l/100km. Także spalanie więcej niż przyzwoite.

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mnie ciekawi spokojna jazda przt G 30 530i - oglądałem kiedyś filmik na YT i 528i potrafi być, przy spokojnej jeździe, bardzo oszczędna :); więc 530i musi być jeszcze bardziej

 

Ktoś podzieli się swoimi doświadczeniami?

Opublikowano

G30 z mojego info od produkcji sierpniowej mają pójść w górę po ok 2-3tyś

btw wnerwia mnie fakt że do 520d z mpakiem nie da się w żaden sposób domówić lepszych hamulców a już w 530i idą z automatu

Opublikowano
Po co Ci lepsze hamulce w budżetowym konkurencie Skody? :D
Opublikowano

Jakoś tak zawsze wyznaje zasadę że jak mogą być lepsze hamulce to robię tak aby je mieć, generalnie bezpieczeństwo lepsze zresztą sam to wiesz doskonale :mrgreen:

W 530i jak już pisałem są z automatu i dziwi mnie że nagle do 520d nie można zamówić a do 316d tak :norty:

Opublikowano

Krzysiek,

 

może to jakiś element procesu produkcji nie pozwala na montaż tych hamulców.

 

Moim zdaniem szkoda czasu na gdybanie - pewnych rzeczy nie przeskoczymy :)

Opublikowano
Jakoś tak zawsze wyznaje zasadę że jak mogą być lepsze hamulce to robię tak aby je mieć, generalnie bezpieczeństwo lepsze zresztą sam to wiesz doskonale :mrgreen:

W 530i jak już pisałem są z automatu i dziwi mnie że nagle do 520d nie można zamówić a do 316d tak :norty:

 

Dosyć długo jeździłem 520d w e60 4 lata i 4 lata w f10 i mogę potwierdzić ze te hamulce to tak średnio bym powiedział. Po szybkiej jeździe autostrada się grzeją

Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krzysiek,

 

może to jakiś element procesu produkcji nie pozwala na montaż tych hamulców.

 

Moim zdaniem szkoda czasu na gdybanie - pewnych rzeczy nie przeskoczymy :)

Może mniejsze koła a może po prostu taka polityka... zawsze można potraktować mocniejszy silnik z lepszym hamulcem jako pakiet...

 

Sent with handy.

Opublikowano
Chciałem dzisiaj złożyć zamówienie na swoją G30 i dowiedziałem się, że produkcja sierpniowa ma już nowe ceny, wyższe niż te, które są w oficjalnym cenniku. Niby różnica niewielka, ale szlag mnie trafił. Czy ktoś spotkał się już z podobną sytuacją?

 

W przypadku M550i Xdrive cena wzrosła z 412 na 418 :evil: :mad2:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Odnośnie nawigacji to moim zdaniem z RTTI działa nieźle. Drogę do Warszawy pokonałem ledwie 3 minuty szybciej niż wskazywała na początku, powrót podobnie. W niedzielę do Poznania przyjechałem co prawda godzinę szybciej (1,5 h z Wrocławia) ale to była wyjątkowa sytuacja i nie można tego odnosić do normalnej jazdy :twisted: Powrót na spokojnie co do minuty. W połączeniu z HUDem pokazuje nie tylko pas, na którym się trzeba ustawić ale i dokładną wizualizację skrzyżowania/rozjazdu bez konieczności odrywania wzroku od drogi.

 

BTW: przy naprawdę mocnej jeździe Wrocław-Poznań wyrzuciło mi w G31 520d 8,8 l/100 km a średnia razem z normalnym powrotem to 7,6 l/100km. Także spalanie więcej niż przyzwoite.

 

Te g31 masz w M-packu? Pochwal się fotkami.

Swoją drogą, nikt z posiadaczy g30-31 nie wrzucił jeszcze fotek.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nieprawda, kolega kamiloo98 ma galerię.
Opublikowano

Panowie hamulce rzeczywiscie w 520d sa slabiutkie, ale mnie to nie rozczarowalo, bo wiedzialem ze takie beda, jest fajny komplecik z performance, ale na Leebmannie kosztuje 11k, a w salonie 15, ale zapewne będzie lepszy niz nawet fabryczne sportowe m-pakowe.

 

Pzdr

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżdziłem 530e i naprawdę super, elektryk ma mocnego kopa a benzyna dołącza się w ułamkach sekundy, wygląda to trochę tak jakby dołączała się mega turbina. Cisza w środku jest również dużym plusem :)

Przy zasięgu ok 30km normalnej jazdy na elektryku jest to ciekawa alternatywa. Jednak w trasach dłużych nie sądze aby sprawdziła się taka wersja.

Opublikowano

Jak zrobią "lepszą Teslę", która przejedzie 1000 km na baterii to będzie można kupić - ale to pewnie za kilka lat, nie szybciej

 

Poza tym moim zdaniem kupowanie ciężkiego auta z napędem tylko na tył jest bez sensu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolega wyżej napisał dobrze - wszystkie elektryki czy hybrydy będą dobre za kilka lat. Te auta są dobre tylko do miasta. Testowałem kilka aut w mieście spokój i ekologia oraz ekonomia ok ale po za miastem auta palą strasznie dużo nawet 530e ( dodatkowa masa ) i zasięg na baku mniejszy bo i mniejszy bak. tak więc do miasta oferta super ale na trasy beeee :nienie:
Opublikowano

W niemieckim konfiguratorze pojawilo sie troche nowych pakietow i opcji, jezeli ktos chce zerknac.

Sa tez nowe silniki i G32 (na razie cenniki / prezentacja)

Opublikowano

Jestem po rozmowie z BMW Polska - kilka ciekawych informacji:

 

- AppleCar Play - będzie dostępne niedługo, negocjują warunki z Apple;

 

Jednak patrząc się na to, co umożliwia na razie 7ka na Samsungach 8

 

https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/mobile-devices/bmw-connected-drive-compatibility.html

 

a czego nie ma Apple to jednak zostaję przy Androidzie

 

- Remote 3D View - nie mają informacji, kiedy będzie, ale w salonie powiedziano mi, że podobno w sierpniu ta opcja ma być dostępona

Trzeba mieć VIN

 

- Jak ktoś ma ogrzewanie, to ma i nawiem, ale bez klimy - podobno wzglęzy zdrowotne sprawiły, że auto ma być tylko przedmuchane, a klime włączamy dopiero po wejściu do srodka

 

Pojawiła się opcja hotspota - do tej pory działało to do 5 km/h - ma działąć teraz bez ograniczeń, co sprawia,. że mirror będzie też cały czas działał na wyświetlaczu

 

Jest dobrze :)

Opublikowano

Coz, dla mnie nie ma, tłumaczenie wyssane z palca. W 530e nie przejmują się kwestiami zdrowotnymi??

 

Po prostu uklad klimatyzacji jest fizycznie zasilany przez silnik i tyle, na postoju z wylaczonym silnikiem kompresor nie ruszy. Musieli by wpakowac dodatkowy silniczek elektryczny o mocy kilku KM albo cos w tym stylu, pomijajac juz kwestie baterii zeby to dzialalo bez rozladowanai akumulatora.

W elektrycznym aucie taka funkcja jest mozliwa ale tylko przy zasilaniu z sieci.

Opublikowano
Jeżdziłem 530e i naprawdę super, elektryk ma mocnego kopa a benzyna dołącza się w ułamkach sekundy, wygląda to trochę tak jakby dołączała się mega turbina. Cisza w środku jest również dużym plusem :)

Przy zasięgu ok 30km normalnej jazdy na elektryku jest to ciekawa alternatywa. Jednak w trasach dłużych nie sądze aby sprawdziła się taka wersja.

Dzięki za info :) Ja czekam aż mi przywiozą z poznania :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.