Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Byłem dziś na spokojnie pooglądać te auto i ten przód mi kompletnie nie leży może to kwestia kolorystyki (M pakiet+m performance z kolorem szarym). Tył fajny. Tapicerka była M Pakietowa z alkantrą a to kompletnie nie mój klimat w Nappie ten samochód wygląda.
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Katalog, taki jak trzeba, pojawi się. Ten był oddany do druku w połowie września, dlatego nie ma w nim sporej ilości danych technicznych ani wersji (np. Luxury Line - w opisie jest, ale zdjęć brak).
Opublikowano

Byłem w weekend popatrzeć na nową 5tkę i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to plastikowe wnętrze :duh:

Nie wspominając już o tych przyciskach i połaciach plastiku na kierownicy. To samo tyczy się konsoli pod wyświetlaczem.

W moim odczuciu Audi tutaj wypada lepiej, mercedes też.

Opublikowano
Niby takie wspaniałe wyciszenie, a w nowym AŚ najgorzej wypada pod tym względem w porównaniu do E i starej A6. Do tego głosy o wciąż odstającym od konkurentów wykończeniu...pomimo, że jest na poziomie 7.
Opublikowano
Niby takie wspaniałe wyciszenie, a w nowym AŚ najgorzej wypada pod tym względem w porównaniu do E i starej A6. Do tego głosy o wciąż odstającym od konkurentów wykończeniu...pomimo, że jest na poziomie 7.

 

Co jest z tymi testami... Jak można napisać, że wykończenie G30 odstaje od E klasy ? :shock: Powiedziałbym, że jest zupełniej na odwrót. A6 według mnie rónież nie jest nie wiadomo jak wykonane, jeżeli występuje wyższość Audi to nieznaczna.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Brać ! Najelepiej nawet nie testując ani jednego ani drugiego !
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

Z ta drastyczna dieta, ktora miala obnizyc mase nowych samochodow bmw to taka troche sciema. Oczywiscie cos tam zrobili, ale nie ma radykalnej roznicy.

W odroznieniu do 7er, to przy 5er w ogole zrezygnowali ze stosowania wlokna weglowego. Koszty ich zjadly

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Ja caly czas czekam na info o akcyzie, bo chce kupic 540i ale jak ta akcyza sie nie zmieni to bede musial brac 530i...

Wie ktos moze w koncu kiedy bedzie wiadomo co z akcyzja? i co np jesli teraz bym zamowil 540 to czy w czasie produkcji jak sie zmieni akcyza to wezma to pod uwage w salon/broker?

Opublikowano

Cholera wie, co wymyślą politycy - obawiam się, że nikt nie da Ci jednoznacznej odpowiedzi.

Na marginesie moim zdaniem lepiej zamiast 540i wziąć 530i - poza trasą na autostradzie to wątpię, abyś mógł lepiej wykorzystać moc auta; a koło 60 tys róznicy lepiej wydać na inne zabawki i jeżdzić 530i z motorem na 100% gwizdka, niż 540i na 1/2 :)

Opublikowano
Cholera wie, co wymyślą politycy - obawiam się, że nikt nie da Ci jednoznacznej odpowiedzi.

Na marginesie moim zdaniem lepiej zamiast 540i wziąć 530i - poza trasą na autostradzie to wątpię, abyś mógł lepiej wykorzystać moc auta; a koło 60 tys róznicy lepiej wydać na inne zabawki i jeżdzić 530i z motorem na 100% gwizdka, niż 540i na 1/2 :)

 

 

JEzdze F30 328i czyli z tym samym motorem co jest w 530i (jezdzilem 530i niedawno) i po pierwsze brakuje mi mocy juz w f30 a co dopiero w G - szczegolnie dolu.

Do tego chcialbym miec auto 6 cylindrowe bo ta 4 brzmia tak tragicznie ze szkoda gadac (oczywiscie wyciszenie w G jest znacznie lepsze niz F ale mimo wszystko dzwiek tragiczny)

Roznica po zmieniszeniu akcyzy bedzie znacznie mniejsza dlatego czekam. Co do dodatkow to wole miec wiekszy silnik niz nawet pelna navi do ktorej i tak bede musial uzywac komorki z Janosikiem albo jakis dodatek, ktorym pobawie sie 2-3 razy a pozniej o nim zapomne. A silnik caly czas bedzie mi dawac przyjemnosc z jazdy.

Opublikowano

To jest na pewno kwestia gustu - ja jeżdżę głownie miejsko/podmiejsko

 

PS

 

Mam teraz Skodę RS benzyna i powiem, że daje mi to większą frajdę niż F10 530d czy nwet 535d, którymi jeździłem :) - na papierze te auta "odjeżdżały", ale w realu nie bardzo; no ale w premium tak jest - A6 272 KM też jeździło mi mułowato - inne odbieranie "rzeczywistości"

 

Dodam, że jechałem też 328i i było spoko - więc czekam z niecierpliwością na 530i (ale nie powiem, 540i na papierze, ze swoimi osiągami, wygląda ciekawie :)

Opublikowano

Przy twardym zawieszeniu auto ktore ma 1-1,5 sekundy gorszy czas mozna odbierac ze jest szybsze tak to dziala ;)

Ja BMW glownie kupuje ze wzgledu na przyjemnosc jazdy a ona sie poteguje z lepszym silnikiem i nigdy nie zastapi mi tej przyjemnosci kolejny dodatek (chyba ze zwiazany z trakcja)

Oczywiscie kto co lubi, ja jak bawilem sie konfiguratorem to wyszlo mi auto 2,5 drozsze od tzw golasa, a to juz przesada i wtedy wolalbym kupic cos innej marki (wyzszej) w tej cenie ;)

Opublikowano

Jeśli zmieni się akcyza różnica pomiędzy 530 a 540 chyba aż tak się nie zmieni. W DE jest różnica 7500 Euro pomiędzy 530 a 540 u nas dochodzi jeszcze akcyza wyższa o kolejne jakieś 2500 Euro. Czyli ok 10000 euro = 42000 zł w tej chwili ta różnica to ok 60000 PLN. Czyli oszczędność wyniesie pewnie z 15000 na golasie ale całe wyposażenie dodatkowe spadnie o 18,6% czyli dodatki teraz za 120k kupi się za 100k i nagle różnica jest konkretna.

 

Finalnie pewnie będzie to 7% do 10% zależnie od wypasu. Dużo bardziej pewnie odczuje się różnicę na dużych SUV i 7er w dieslu.

Opublikowano
To jest na pewno kwestia gustu - ja jeżdżę głownie miejsko/podmiejsko

 

PS

 

Mam teraz Skodę RS benzyna i powiem, że daje mi to większą frajdę niż F10 530d czy nwet 535d, którymi jeździłem :) - na papierze te auta "odjeżdżały", ale w realu nie bardzo; no ale w premium tak jest - A6 272 KM też jeździło mi mułowato - inne odbieranie "rzeczywistości"

 

Dodam, że jechałem też 328i i było spoko - więc czekam z niecierpliwością na 530i (ale nie powiem, 540i na papierze, ze swoimi osiągami, wygląda ciekawie :)

 

200 konna skoda lepiej się jeździ od 300 konnego 535 ?

Ile tym 535 jechałeś ? 10 minut na miejscu pasażera z tyłu za kierowcą ?Prowadziłes wogole to auto czy ktoś ci opowiadał

Dziwię się że przesiadłes się na auto które daje mniej radości z jazdy niż skoda :D

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Spokojnie, zwykle 535 bez mpakietu na zwykłym zawieszeniu i wysokich oponach kontra sztywna i niższa octavia Rs może dać takie wrażenie..
Opublikowano
200 konna skoda lepiej się jeździ od 300 konnego 535 ?

Ile tym 535 jechałeś ? 10 minut na miejscu pasażera z tyłu za kierowcą ?Prowadziłes wogole to auto czy ktoś ci opowiadał

Dziwię się że przesiadłes się na auto które daje mniej radości z jazdy niż skoda :D

 

1 - tak - 535 był do d...

2 - nie mam 18 lat, aby wypowiadać się z jazdy "z tyłu" - naprawdę uważasz, że nie jechałem jako kierowca? Nie lubię, jak ktoś robi ze mnie idiotę :)

3 - jak napisałemw cześniej - lubię bajery i elektronikę - a jak wiesz Skoda nie ma wielu "gadżetów" - chociaż nowy Superb Sportline w benzynie 280 KM to przepaść w stosunku do poprzedniego - zwłąszcza z DCC

 

PS

 

RSa też kupiłem nie jeżdżac (jechałem zwykłą)

Tutaj kupuję 5kę jeżdżąc starą - ale w dieslu

 

A6 zrezygnowała z 3.0 benzyny, 2.0 miała gorsze osiągi plus technologicznie daleko za nową 5tką - no i ławka skróciła się do jednego modelu tylko :)

Opublikowano

Kiedys kupowalo sie BMW ze wzgledu na R6 albo V8 pod maska, za prestiz, za wyglad.

W dzisiejszej ofercie niewiele z tego zostalo. Moze tylko wyglad. Bo chyba nie mozna nazwac prestizem BMW posiadajace R4 pod maska :wink: i jeszcze kaza sobie placic spora sumke za takie g*wno :roll: no chyba ze komus zalezy na skorupie, a ze pod maska 1.9 to nie szkodzi, liczy sie znaczek.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Spokojnie, zwykle 535 bez mpakietu na zwykłym zawieszeniu i wysokich oponach kontra sztywna i niższa octavia Rs może dać takie wrażenie..

 

mialem 535 e60

mialem 535 f10

mam 640

to ten sam silnik tylko co generacja to kilka koni w gore ale to nie wazne

 

co prawda kazde to auto mialo m pakiet czyli m zawieszenie itd

kol malych tez sie nei da do 535 wsadzic hamulce sa duze

 

200 konna skoda lepiej się jeździ od 300 konnego 535 ?

Ile tym 535 jechałeś ? 10 minut na miejscu pasażera z tyłu za kierowcą ?Prowadziłes wogole to auto czy ktoś ci opowiadał

Dziwię się że przesiadłes się na auto które daje mniej radości z jazdy niż skoda :D

 

1 - tak - 535 był do d...

2 - nie mam 18 lat, aby wypowiadać się z jazdy "z tyłu" - naprawdę uważasz, że nie jechałem jako kierowca? Nie lubię, jak ktoś robi ze mnie idiotę :)

3 - jak napisałemw cześniej - lubię bajery i elektronikę - a jak wiesz Skoda nie ma wielu "gadżetów" - chociaż nowy Superb Sportline w benzynie 280 KM to przepaść w stosunku do poprzedniego - zwłąszcza z DCC

 

PS

 

RSa też kupiłem nie jeżdżac (jechałem zwykłą)

Tutaj kupuję 5kę jeżdżąc starą - ale w dieslu

 

A6 zrezygnowała z 3.0 benzyny, 2.0 miała gorsze osiągi plus technologicznie daleko za nową 5tką - no i ławka skróciła się do jednego modelu tylko :)

 

Nie robie z ciebie idioty

dla mnie jest nieprawdopodobne ze skoda wypadla lepiej-♠-wydaje mi sie ze mogles jechac niesprawna 535 bo nie umiem tego inaczej wytlumaczyc - te auta sie bardzo dobreze prowadza od wersji e60

woadomo skoda moze byc lzejsza ale samo prowadzenie auta

200 konne auto z napedem na przod lepiej sie prowadzi niz 300 konne z napedem na tyl

 

Czekam zatem na relacje jak sie jezdzi nowa 530 ktora znajac zycie bedzie przyspieszac jak 535 poprzedniej generacji

 

na codzien jezdzis teraz f10 530d ? bo pisales wyzej ze jezdzisz stara

czy ....skoda rs?

Opublikowano

Jeżdżę Skodą RSem.

Ps

Wiesz też sobie myślę że to 535d było dziwne. No ale 530d to samo. Nie wiem. W tym samym dniu jechałem A6 3.0 272 KM i biło bmw na głowę.

Ogólnie to do dzisiaj wierzyć mi się nie chce w to co piszę - no chyba że BMW jest przereklamowane - ale liczę że nie i że będę pozytywnie zaskoczony 530i :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.