Skocz do zawartości

Chiptuning F-ek/wykresy/modyfikacje itp.


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

Niektórzy piją, kiedy inni ryzykują (tu: serwisanci...)

 

Przykra sprawa

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dlatego nie wrzucam większości wykresów...średnie wyniki i zaraz pytania:

nie dało się więcej?...auto popsute?...i takie tam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy piją, kiedy inni ryzykują (tu: serwisanci...)

 

Przykra sprawa

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

 

Jak klient jest świadomy i chce iść "grubo" to co za problem?

Niektórzy nie mają kłopotu z tym, że coś się może wysypać, bo gdy

tak się stanie to jest okazja aby zamontować inna mocniejszą cześć

albo wzmocnić podczas naprawy tą, która się popsuła ;-)

Wszystko zawsze zależ od klienta i jego oczekiwań i budżetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja, naiwny, myślałem, że od rzetelności i zdrowego rozsądku kogoś, do kogo "domagający" się klient przyjdzie

 

No, ale ja już tak mam, że wierzę ludziom :/

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
takie przykłady można mnożyć ...ale to nie znaczy, że każda ogarnie bezawaryjnie, ja bym tak auta nie wypuścił, dla świętego spokoju :D

można sobie robić "projekty" ale klient musi zdawać sobie w 100% sprawę czym to grozi

niedawno zrobiłem 5 X-drive 40d na ok. 700Nm...wracając do Wawy, urwał się wał nap. przedni przy skrzyni, dewastując ją totalnie, wraz z mehatronikiem...niby niemożliwe, ale stało się :duh:

 

 

... popieram 100%.

 

.... ktos mysli ze sie da duzo za nie wielkie pieniadze:) - jak bylem w ECU performace widze ile GT-R ow stalo z rozwalonymi silnikami skrzyniami itp. koszty kosmiczne auto uziemione na 3-4 miesiace bo wlasiciciel chial miec duzo i nic go to nie obchodzilo.

 

... jak kto chce duzo wycisnac z silnika to i z duza modyfikacje trzeba nie tylko program i wydech ....

 

Wracajac do 550xd - mozna duzo ale wlasiciel powinnien zmienic wydech, skrzynie, IC itp... przejachal 50tys km- no tak, jak tylko w korkach i spokojnie to mozna .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maja22 nie porównuj schrzanionej już na etapie projektowania skrzyni ze śmiesznego nissana do "pancernych" skrzyń bmw.

Poza tym f15 i f10 , zwłaszcza z N57S to nie jest auto na tor ani do upalanie to są autostradowce a w takich warunkach autu jest znacznie lżej.

Poza tym każdy kto ma choć trochę "oleju w głowie" i robię takie modyfikacje w aucie na gwarancji zdaje sobie sprawę , że "coś" może się zepsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, najważniejszy jest zdrowy rozsądek :wink:

Osoba, która chce mieć mocna furę musi liczyć się z tym, że jak sie dowali "koksu" to coś może się szybciej wysypać.

Tak więc z góry to zakłada i ma w planach wymianę skrzyni na mocniejszą, czy naprawa i wzmocnienie seryjnej, zakucie silnika itd itd.

Niektórzy ludzie po prostu chcą się bawić i mieć radochę....jak to mówią...kto bogatemu zabroni...

Nie oceniajcie wszystkiego tylko i wyłącznie ze swojego punktu widzenia...inni mają inne zdanie i podejście do tematu i trzeba to uszanować, a nie tylko wszystko demonizować...

Ja osobiście wychodzę z założenia, że jak się coś wysypie to sobie to naprawię, auto to auto...nie to będzie następne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy piją, kiedy inni ryzykują (tu: serwisanci...)

 

Przykra sprawa

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

 

Jak klient jest świadomy i chce iść "grubo" to co za problem?

Niektórzy nie mają kłopotu z tym, że coś się może wysypać, bo gdy

tak się stanie to jest okazja aby zamontować inna mocniejszą cześć

albo wzmocnić podczas naprawy tą, która się popsuła ;-)

Wszystko zawsze zależ od klienta i jego oczekiwań i budżetu.

 

No problem w tym, że ich świadomość jest jaka jest, a później pretensje i płacz.

Jak jest git, to nikt nic nie mówi.

 

P.S Jakby frank był po 2 zł n ikt by się nie odezwał, a jak jest wszyscy wiemy.......

W takich przypadkach ludzka psychika działa podobnie.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu temat wydechu podniosę ;)

 

Jakie macie doświadczenia z produktami Supersprinta lub Eisenmanna w samochodach z dieslem (535d / 550d)? Jaki wpływ ma taki wydech na silnik (moc, moment) i redukcję wagi?

 

Pytam, bo słyszałem opinie, że przy dizlach zmiana wydechu to niepotrzebne zawracanie głowy. Silnik ani nie ma lżejszej pracy, ani nie brzmi wcale lepiej, ani nie redukuje specjalnie masy. Co najwyżej ładniej wyglada.

 

Co Wy na to? I jeśli nie Supersprint/Eisenmann, to kto? (Nie ACS)

 

m.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie robienie wydechu w seryjnym czy tam chipowanym dieslu mija się z celem...diesel nigdy nie będzie brzmiał jak benzyna...

Co innego mocno dłubane auto, gdzie zrobienie wydechu to konieczność ze względu na wymagane przepływy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Znowu temat wydechu podniosę ;)

 

Jakie macie doświadczenia z produktami Supersprinta lub Eisenmanna w samochodach z dieslem (535d / 550d)? Jaki wpływ ma taki wydech na silnik (moc, moment) i redukcję wagi?

 

Pytam, bo słyszałem opinie, że przy dizlach zmiana wydechu to niepotrzebne zawracanie głowy. Silnik ani nie ma lżejszej pracy, ani nie brzmi wcale lepiej, ani nie redukuje specjalnie masy. Co najwyżej ładniej wyglada.

 

Co Wy na to? I jeśli nie Supersprint/Eisenmann, to kto? (Nie ACS)

 

m.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

 

Maciek mam w prywatnych autach w/w wydechy to znaczy Supersprint w X1 ON i Eisenmann w M3 - Supersprint tylko ladnie wyglada reszt to wywalenie kasy w bloto.

 

Co do Eisa to widzialem w 530d f10 i powiem poprawa jest w dzwieku i wygladzie - fajnnie brzmi ( lekki basik ) choc nie powala - wiadomo to nie benzyna

 

jakos do ceny Eisa jest warty zakupu :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za potwierdzenie!

 

Problem z Eisenmannem mam taki, że zamiast jakiś skromnych końcówek zmusza do wyboru poczwornych wydechów (bez sensu w dizlu jakieś udawanie) albo rynien o średnicy ponad 10cm... :(

 

Poszukam jeszcze, może ktoś coś robi, co wygląda trochę spokojniej.

 

Rgds

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki wydech i w których A6? Nie myślisz czasem o ich wynalazku z głośnikiem, który udaje brzmienie v8 (jak w Q5S)?

 

No wstawiaja tam jakies puszki czy inne cholerstwo ale efekt jest. Kiedys na rowerze jechalem i takie audi jechalo za mna i sobie grzecznie klekotalo. Ale jak mnie wyprzedzilo to z wydechu poplynal piekny grozny bulgot

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zdaje sobie sprawę że skrzynie mam do 450nm ale tyle miałem w serii,

wiem że można było obciąć niuta, ale...

do tych do których dzwoniłem (a było ich kilku), jak również pytałem na forum, wszyscy twierdzili że łagodnie się poprowadzi...

ciekawe jak bardzo konstrukcyjnie różnią się te skrzynie, zastanawiam się czy wystarczy wymienić sam konwenter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że konwerter, reszta będzie wytrzymalsza. Z resztą nie twierdzę, że padnie, bo skrzynie ZFa, przynajmniej szóstki były dość wytrzymałymi skrzyniami, wystarczy spojrzeć jakimi momentami katują je ludzie w 335d na hybrydkach a auta jeżdżą. No ale jest to w pewien sposób doświadczalne sprawdzanie możliwości. W razie czego używka za kilka tysięcy i jedziesz dalej, dramatu nie ma, gorzej jak auto w trasie stanie :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.