Skocz do zawartości

Brzęczenie w podszybiu E90


marcin0405

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie jest takie brzęczenie jakby plastik z powodu wibracji (na wolnych obrotach , sczególnie przy ruszaniu, kręceniu kierownicą na postoju) podobnie jak jeden kolega wyżej napisał też mam automat i w momencie gdy wrzuce "drive" słychać przez ułamek sekundy te obijanie się dwóch części względem siebie. Na neutralu też się zdarzy na wolnych obrotach i ich gwałtownej zmianie). Dzisiaj też trochę porozkręcałem. Zacząłem od obudowy filtra powietrza i znalazłem pierwszą nieprawidłowość - widoczna na zdjęciu guma nie była na swoim miejscu.

20130311_002.jpg

Obudowa filtra powietrza powinna na nią trafić wgłębieniem widoczym na poniższym zdjęciu

20130311_003.jpg

20130311_004.jpg

Jednak okazało się ,że to nie to... Szukałem dalej...

Po zdemontowaniu podszybia zobaczyłem, że jedna plastikowa klapka - zaślepka nie jest zaczepiona jak należy , myślałem ,że w końcu znalazłem - ale jednak nie ;/ 20130311_009.jpg

 

Przy okazji zobaczyłem ten niezaślepiony otwór - czy mi tam czegoś brakuje :?: Naleciało przez to sporo syfu i piachu do tej części komory silnikowej :mad2:

20130311_005.jpg

 

Do tej pory nie znalazłem przyczyny tych denerwujących dźwieków... :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest to gdzieś po lewej stronie (kierowcy) i dużo wyraźniej słyszalne jest to wewnątrz pojazdu przy zamkniętyh drzwiach niż na zewnątrz ( odgłos pracy silnika nieco to zagłusza) :?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było brzęczenie spowodowane plastikową pokrywą silnika w miejscu gdzie wsuwa się ja przy podszybiu (nie było idealnie wsunięte) siedząc w środku byłem przekonany że to deska rozdzielcza albo nawet szyba. Radziłbym "poprawić" tę pokrywę i zobaczyć czy coś pomoże. Jak nie to poprawić inne pokrywy i zobaczyć czy coś sie nie styka bo wbrew pozorom baaardzo się wszystko niesie do środka z komory silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o górne osłony i pokrywy wszystko posprawdzałem , jeszcze zostały nadkola i osłony dolne.... Ale mam wrażenie ,jakby dzwięk nie dochodził z okolic podłogi... Wyraźnie słychać to bardziej po stronie kierowcy , i gdzieś w połowie wysokości komory silnikowej- tak przynajmniej mi się zdaje :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemka,

Dzisiaj byłem z moją torpedą w autoryzowanym serwisie BMW m.in. na wymianie płynu hamulcowego i sprawdzeniu paru innych pierdół...przy okazji poporsiłem żeby usuneli to denerwujące brzęczenie - i jak się okazało u mnie brzęczał źle przymocowany przewód paliwowy :shock: . Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

 

A wiesz gdzie ten przewód paliwowy jest i czy tylko wyskoczył z plastikowego uchwytu ?

 

Ja mam te brzęczenie zawsze w okolicach 890 - 900obr. Jak zapalam auto rano i chodzi na ssaniu , i po wrzuceniu D ale na hamulcu slychac te brzęczenie . W czasie jazdy nie ma tego . Tz. tylko jak przechodzę te 900obr/min .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim samochodzie też jeden przewód (raczej metalowa rurka bo bardzo sztywny) był odpięty od mocowania na ścianie między silnikiem a wnętrzem. Oryginalny zatrzask nie trzymał nie zaskakiwał, od użycia na nim 'trytyki' (plastikowej opaski zaciskowej) nie słyszałem brzęczenia.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cheroki ... "kropka" ?? chyba nie brakuje Ci postów ?

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Moze nie wniose zbyt duzo do tematu, ale mialem dokladnie ten sam dzwiek i powodowala go zle dokrecona, gorna pokrywa silnika. A dalbym sobie reke uciac, ze dzwiek dochodzil za srodka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy moze cos pukac na dziurach za licznikiem, bo w zime wjechałem w dużą dziurę i od tego czasu cos popukuje jakby zza licznika lub koło nawiewu i nie wiem czy to rozbierac. Wyciągał ktos licznik ? jest tam za nim cos co może stukac ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Koledzy odkopuje temat z przed lat bo nic innego na ten temat nie moglem znalezc. W duzym skrocie, kilka dni przed swietami mialem wymieniany olej, odme i wszystkie filtry oprocz pylkowych. Kolesie po zlozeniu wszystkiego do kupy powiedzieli mi ze ktos kto poprzednio wymienial filtr powietrza, nie wsadzil go prawidlowo tylko upchnal troche na sile i przez to jest minimalnie zdeformowana pokrywa filtra ale jest ok. Wszystko cacy auto zrobione, ale.... po kilku dniach zauwazylem dzwiwny dzwiek dobiegajacy z podszybia. Pojawia sie tylko przy przy puszczaniu sprzegla szczegolnie na wstecznym i bardzo niskich obrotach. Jakby cos wpadalo w wibracje tuz przy szybie w okolicach srodka auta.

Pojechalem do magikow, posluchali i podejrzenie padlo na rozporki kieichow i te jedna srube Torx, ktora trzyma obie rozporki przy podszybiu. Nie bylo tam luzu, ale koles dokrecil troche i wszystko minelo jak reka odjal. Niestety wrocilo po okolu tygodniu. Znow tylko przy cofaniu, szczegolnie pod gore... I tu nasunela mi sie taka mysl. Moze te rozporki musza byc skrecone w odpowiedniej kolejniosci i odpowiednim momentem...

Bo przeciez one sie nakladaja jedna na druga na tej jednej srubie.. Dzis zrobilismy eksperyment i tez ktora byla na dole przelozylismy na gore. I jest jeszcze gorzej. Albo cos jest nie tak w okolicach tej sruby albo ktoras rozporka na cos naciska. Nie moge za nic ich znalezc na Realoem poza tym.

Czy ktos moglby cos doradzic?

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj docisnąć osłonę na silniku, ona często stuka na wstecznym

Dzieki.

Wydaje mi sie ze tam jest wszystko ok ale zobacze. Dzis maja to wszystko jeszcze raz rozlozyc I zobaczyc. Strasznie to jest wkurzajace. Na temat kolejnosci zakladania rozporek ktos cos wie moze?

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Mam podobne burczenie jak n a tym filmiku;

może ktoś wie co jest przyczyną?

jest to tak jakby związane z obrotami silnika, jak jade to powyżej 2tys obrotów też to słychać, jak wyluzuje to cisza,

na biegu jałowym jak zwiększę obroty też słychać tak jak na filmiku. z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie natomiast strasznie denerwujący jest dźwięk wydobywający się, jak sądzę z okolic navi. Coś tam w środku jakby się poluzowało i nie zawsze ale potrafi tak zdenerwować, że odechciewa się jazdy tym samochodem. Da się jakoś w prosty sposób wyjąć to "ustrojstwo"?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.