Skocz do zawartości

DZIWNE PRZERYWANIE


lc123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytkich

 

Posiadam E30-stke M40 1.6(benzyna) mój problem polega na dziwnym przerywaniu podczas jazdy tak jak by mu paliwo nie dochodziło i nie chec sie wkrecić wiecej niż 6tyś czasem jest tak ze przycisne na gaz kreci się do 3tys coś go przyblokuje puszcze noge poczym znowu przycisne i tylko 6tyś obr. :(

od czasu do czasu falują mu obroty ale to tez nie zawsze i wogóle usterka znika np po 2dniach i pojawia sie spowrttem po 4 :cry:

 

Czy ktoś zna moze przyczynę takich objaw jak u mnie??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sie macie ludzie!!

Mam to samo!!! Czasem coś sie rwie i szarpie,ale nie jakos drastycznie.Mam nadzieję że to nasze liche paliwo.A robi się tak najczęsciej jak jest zimny.Mam też problem z odpalaniem jak jest ciepły :duh: Jestem szczęśliwym posiadaczem E30 1,6 91' Autko igła przejechane 84tyś km sprowadzany rok temu od znajomego z niemiec!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz instalki lpg to może być liche paliwo. Kiedyś zatankowałem taką bene, że palił tylko za drugim razem przekopałem cały silnik aż kiedyś zatankowałem gdzie indziej i jak ręką odjął. Trzeba by sprawdzić filterki dla pewności taki objaw dają też zużyte kable WN lub świece.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszytkich

 

Posiadam E30-stke M40 1.6(benzyna) mój problem polega na dziwnym przerywaniu podczas jazdy tak jak by mu paliwo nie dochodziło i nie chec sie wkrecić wiecej niż 6tyś czasem jest tak ze przycisne na gaz kreci się do 3tys coś go przyblokuje puszcze noge poczym znowu przycisne i tylko 6tyś obr. :(

od czasu do czasu falują mu obroty ale to tez nie zawsze i wogóle usterka znika np po 2dniach i pojawia sie spowrttem po 4 :cry:

 

Czy ktoś zna moze przyczynę takich objaw jak u mnie??

 

Pozdrawiam

miałem podobnie.winne było przebicie na kablu WN.iskra przeskakiwała na osłonę od kolektora wydechowego i w tym momencie jakby odcinało zaplon.co do obrotów to m40 ma odcięcie przy 6200 obr.ale do tylu dokładnie powinien się kręcić,jeśli nie to możesz mięć coś z rozrządem:wałek,hudrauliki.sprawdż na początku kable oraz palec i rozdzielacz zapłonu.pozdro :norty:

klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już miałem pisac nowy temat... ale dobrze że zauważyłem kątem oka ten :lol: wiec posiadam e36 328i ... to samo.. jakby nie dochodziło paliwo... gdy przyśpieszam powoli to jest oka... ale jak chce mu wdepnąć to szarpie.. na ciepłym tak bardzo tego nie ma.. ale na zimnym strasznie:/ ale tak się dzieje tylko na benzynce.. na lpg nie ma wogóle tematu... zdaży sie że sobie kichnie... ale bez szarpania... zastanawiam sie czego to może być wina... świece ?? przewody wn ?? filtr paliwa?? czy już coś kosztowniejszego ... ktoś ze znajomych powiedział coś o pompie paliwa ?? :?

 

proszę o pomoc... nie chcę wymieniać auta tylko dlatego że coś przerywa :lol:

 

pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc ja niestety mam tez ten sam problem i podobne objawy tzn tak jakby nie dostawał paliwa.Z tego co tu czytam to moze byc wina kabli lub swiec.A co do jaqkosci paliwa to jest prawda ze jest ono do d...y i niestety tankuje na róznych stacjach i nie sa to stasje z tego samego komcernu, wiec czasem ten problem znika po zatankowaniu, a czasem jak jade to potrafi ma zgasnac auto w najmniejoczekiwanym momencie.

Jest to naprawde denerwujaqca sytuacja :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz układ zapłonowy kopułke i paluszek i czy styki sie nie wytarły Miałem ostatnio taki sam problem , myślałem że to paliwo czasami chodzil spoko a czasami przerywał. W koncu zgasł na dobre , okazalo sie ze paluszek w kopułce sie rozsypał .pozdro

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. widzę, że problem stał się powszechny i dotyczy różnych modeli.

chciałbym zauważyć, że w moim przypadku na gazie chodzi ok więc nie podejrzewam elektryki. z tego co m wiadomo to gaz jest bardzo wrażliwy na wszelkie przebicia

na benzynie tragedia. nie wkręca się wogóle na obroty, wzłaszca gdy naciskam pedał na maxa. jeśli trafię w dobry punkt to wchodzi ładnie ale to zdarza się sporadycznie. dziwne jest to , że w wypadku odpięcia wtyczki od przepływomierza chodzi lepiej.

jeżeli jest ktoś kto poradził sobie z problemem niech się podzieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Miałem podobny problem (przerywanie na zimnym silniku), jednakże z tą różnicą, że nie miałem kłopotu z odpalaniem. Jedyną rzecz którą wymieniłem to benzynę. Co do falowania obrotów może to być przepływomierz (u mnie, uszkodzona guma). :D
Na dobry początek E-30 stka 1.6 M40...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do benzyny juz tankowałem tu i tam zmeiniałem czest stacje włansie kabel is wiece tez juz wymieniłem i dalej to samo :( bo na poczatku było przbicie na ostanim kablu a teraz przebicia nie ma w sensie nie kopie jak sie go dotknie :D ale usterka pojawiła sie na nowo zostało jeszcze sprawdzić palec i rozdzielaczi zobaczymy swoją drogą hydrauliki juz słychac i przymiezam sie do ich wymainy bo wczesnie tłukły sie na zimnym po złapaniu temp. stukanie ustwało ale teraz juz prawie cały czas tłuką sie a przy okazji chciałem spytac czy wymiana samych samoregóralotów wystarczy czy dzwigeniki przy tym tez czeba wymienic??

 

Pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, piszecie o podobnych problemach, a jeden gość tylko coś tam zawalczył i wymienił.

Trzeba zacząć od spraw najtańszych i jeśli nie pomaga, przechodzić do droższych :(

Na początek lejemy dobre paliwko, można dolać STP, potem sprawdzamy/wymieniamy: filtry paliwa, powietrza i świece, potem kable, potem kopułka, potem przepływomierz, potem sam już nie wiem...

Jeśli auto ma gaz /choć w lpg jestem kiepski/ to może być chyba również problem z pompą paliwa spowodowany przez rzadkie jeżdzenie na pb i/lub częstą rezerwę w baku powodującą słabe smarowanie pompy.

 

Tyle ja :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Widzę że rozpętało sie niezłe piekło.co do świeczek u mnie to wymieniłem po sprowadzeniu,tak jak olej,płyny,pasek itp.Mysle że problem może leżeć w kablach w końcu moje BMW ma troszke latek i nie wiem czy kable wysokiego napiecia były wymieniane :| Ale kiedyś czytałem że lepiej nie ruszać oryginalnych bo są lepsze od nowych byle jakich!!! Tak więc wymieniłbym te kabelki tylko proszę o radę jakie mają one być :search:

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow bmkowiczow mialem kieys podobny problem w 316 (M40) dokladnie to podczas jazdy tak przy ok 3000 tys obr mialem przerwe pracy silnika na okolo 1 sekunde co powodowalo nie lada szarpniecie :mrgreen: no i u mnie byla to wada w przeblywomierzu tj zacinala sie ta klapka co przepuszcza powietrze!"Fachowcy"od LPG nasmiecili mi w przeplywomierzu co powodowalo zacieranie tej klapki!Proponuje sprawdzic tez wszystkie gumy doprowadzajace powietrze(po zamontowaniu lpg te gumy nie sa pozakladane tak jak powinny sa pozaginane i przepuszczaja za malo powietrza) ich szczelnosc a przy okazji obejrzec filtr powietrza!Ale to nie musi byc to jeden kolega wspomnial o pompce paliwowej ktora faktycznie tez moze byc na wykonczeniu powodzenia zycze!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie wszysktie te objawy wystapliy u Was w wyniku bardzo niekiej temperatury, która macie teraz w kraju - tak wnioskuje z waszych postów, wiec ja bym po pierwsze sprawdzil:

1. filtr paliwa czy przypadkiwem nie ma tam grudek lodu, które powstaly z wody znajdujacej sie w nienajlepszej jakosc polskim paliwie

2. silnik krokowy, tam tez moze wystapic to samo zjawisko - jeden z naszych kolegow urzdzil tu na forum zgdywanke, czemu jego- jak dobrze pamietam e32 nie chciala odpalic rano przy bardzo wysokim mrozie, powodem byly brylki lodu w silniku krokowym!!!!

3. dolejcie dobrych uszlahetniaczy do benzyny to napewno pomoze!!!!

Moj tatko czwiwczy to codzinnie na swoich autach w firmie i powod jak do tej pory zawsze jeden- ...jowe paliwo, ktore zawiera w sobie wode, a woda niestety marznie szybciutko, a szczeglnie w filtrze, ktory ja odcedzi i po robocie, a w BMW jeszce marznie ta woda w krokowcu. Rozebrac, przeczyscic, przplukac, dodac uszlahetniaczy, za kazdym tankowanie i po problemie!!! Oczywiscie jesli te objawy pojawily sie tylko przy tych mrozach!!!!

Pozdro

DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo w E34. Wczoraj wylazłem z garażu i doszedłem do tego że wina tkwi w paliwie .Wyczyściłem bak wymieniłem filtr i autko odpaliło .Filtr był tak zatkany że nie szło go przedmuchać pomogło dopiero 6 atm z kompresora(dodam że wymieniałem go w zeszłym roku i teoretycznie powinno być ok)przypuszczam że pompa nie ma takiej wydajności :D .Moja teoria jest taka .Podczas pierwszego wystąpienia objawów szarpania i braku mocy dolałem preparat do paliwa który związał wodę i zrobił z niej galaretę autko odpaliło i chodziło całkiem nieźle ale tylko przez dwa dni potem sypnęło się całkowicie i nie mogłem dojechać do domu.Może preparaty typu TPS są dobre do paliwa ale nie do rzepaku który lejemy bo swoich autek. :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

widze ze sie posypały rózne podpowiedzi co moze byc przyczyna takiego zachowania sie auta.

niedawno podczas tych mrozów miałem awarie moje autko zaczelo E-34 rzygac olejem-opisywałem to tez na ty forum

dobrze ze okazało sie tylko ze awarii uległa uszczelka pokrywy zaworów a to wszystko przez zamarźnieta odme po sciagnieciu wezy okazało sie ze wypadaja z niego kawałki lodu i wyszły tez najaw pekniecia tych wezy.Wiec wymieniłem uszczelke i weze posprawdzałem czy pozostałe sa drozne i nie zamarźniete były ok,ale po odpaleni i rozgrzaniu silnika w czasie jazdy wyszła nastepna sprawa a mianiowicie ze auto zachowuje sie tak jakby nie miało paliwa,skakało na obrotach az w końcu zgasło trzeba było poczekac chwilke troche mu przeszło i odpalał.po przejechaniu niedługiego odcinka zrobil to samo.Nie wiem co mozna jeszcze sprawdzic ale auto nigdy wczesniej sie tak nie zachowywało.potrafi zgasnac w takiej chwili kiedy trzeba wyjechac z podporzadkowanej lub kogos wyprzedzic .

ktos napisał ze moze byc to tez wiana pompki, i mam w tym miejscu pytanie-czy w e-34jak sie stoi za autem ma byc słyszalna praca pompki czy nie-bo ja swoja słysze i to dosc wyraźnie

czy moze byc to oznaka powolnej śmierci technicznej pompki???jesli tak to wie ktos ile trzeba zapłacic za taka pompke???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.