Skocz do zawartości

paopao

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O paopao

  • Urodziny 29.10.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e-30 316/324td aktualnie e39 525d touring( rok 2000)
  • Lokalizacja
    Radom/okolice:)

Osiągnięcia paopao

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam po długiej przerwie wracam na forum a to za sprawą pewnego rekina :D Kupiłem e21 323i auto do gruntownego remontu juz stoi u blacharza.Auto po przejściach tunerskich zamierzam przywrócić do stanu jak z fabryki lub coś bardzo blisko. W związku tym jak w temacie potrzebuje pomocy w rozkodowaniu vinu żeby się dowiedzieć jak mój rekin wyszedł z fabryki bo w tej chwili ma zmieniony kolor a tapicerka pożal sie boże :oops: jesli temat nie w tym miejscu to przepraszam i proszę o przeniesienie mój vin WBAAH310XB7236224 pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
  2. paopao

    maglownica e30

    Dzieki Ci kolego Guta sledziłem ten temat z nadzieją ze ktos wezmie sie pierwszy za swoją maglownice i poda wymiary tych simmeringow!Jeszcze mam do Ciebie jedno pytanie bo w tym zestawie nabrawczym z Allegro są jeszcze takie tulejki chyba z tworzywa czy one w twoim przypadku były w dobrej kondycji jeszcze??Czy to czasem nie one odpowiadają za luzy w maglownicy i tłumienie metalicznych odgłosów??
  3. Jak to jak wyjąc siedzisko do góry,tam znajdziesz dwa otwory w które wkładasz palce i je sciskasz,po zdjeciu siedziska bierzesz imbus (bodajze 5)i demontujesz ową listwe wykrecajac trzy srubeczki, a dalej musisz sie pobawic z tapicerką i dekielek od zbiornika masz na wierzchu,a czego tam szukasz??
  4. paopao

    Jak wzmocnic 324 td?

    Witam!O ile dobrze pamietam to na tym forum ktos dokładnie krok po kroku opisał dokładke intercoolera,nawet sam obserwowałem ten temat i fotki tez były powiem Ci ze ktos to bardzo estetycznie zrobił tyle ze koszt tej przeróbki był w granicach1,5-2tys zł dlatego ja sobie dałem spokoj i pozostałem przy 115 konikach :mrgreen: pozdrawiam!
  5. Urządzenie to wygląda mi na jekis elektrozawór,albo pomke, jest zaraz nad tunelem od nawiewu powietrza na nogi.Musiałem to cholerstwo dzis odłączyc bo rozładowywało mi aku i było strasznie gorące i stąd moje pytanko do was co to jest,do czego i dlaczego to rozładowuje akumulator?Zaznacze moze jeszcze ze chodzi tu konkretnie o 324td w touringu jesli to ma znaczenie bede wdzieczny za pomoc pozdrawiam!
  6. Wiem ze napewno znalazlbym jakies info tylko ze mam ograniczony dostep do neta!Dzieki leny_lowicz za pomoc wlasnie potrzebuje czegos doraznie na 2-3 miesiace bo narazie nie mam kasy na grubsza robote spróbuje tego uszczelniacza dzieki pozdrawiam!
  7. Od pewnego czasu ciekla ale to nie było zbytnio uciązliwe,praktycznie niezauważalne,ale teraz to juz spiernicza dosc szybko stąd moje pytanie!Czy mozna zregenerowac,gdzie to zrobic,(mazowieckie najlepiej w Radomiu),i jesli zregeneruje to ile za to zaplace,i jak dlugo na tym pojeżdże?Za pomoc bede wdzieczny pozdrawiam!!
  8. paopao

    524td Słaby i wolny

    Jeszcze nie podlanczalem go pod komputer wiec nie wiem czy mozna sie polaczyc,jak byl uszkodzony ten sterownik to probowalem no i nie mozna bylo!Nie wiem ktory to jest sterownik pompy bo te numery nic mi nie mówia,koncowka jest inna ale to pewnie dlatego ze ty masz 524 a ja 324,wiem ze sterownik pompy ma mniejsza wtyczke i po tym mozna je rozroznic,ja mialem sterownik o numerze koncowym 090 a wlozylem 088 i jest ok wszystko dziala koles ktory mi to sprzedawal powiedzial ze auto z ktorego pochodzi ten sterownik moglo byc w innej opcji!Dziwne jest ze obrotomierz Ci czasem dziala u mnie byl calkiem martwy!Ja kupilem uzywany sterownik u chlopaka w Belchatowie za 250zl on ma sporo czesci do tego diesla ale warto pofatygowac sie osobiscie na podmiane on sie zgodzi i wtedy bedziesz pewny co bierzesz!Pozdrawiam!
  9. paopao

    524td Słaby i wolny

    Witam!Byc moze zauwazyles ze tez bralem udzial w tym temacie tzn ze mialem ten sam problem w tej chwili wymienilem u siebie sterownik pompy wtryskowej i wszystko sie ustabilizowalo tzn nie kopci,ozyl obrotomierz i ekonomizer i wreszcie jest czym jechac,probowales podmieniac u siebie te sterowniki??A moze zauwazyles ze samochod pali tyle samo jak go gnieciesz i jak jezdzisz oszczednie u mnie palil 10,teraz apetyt troche sie zmniejszyl a jak u ciebie??
  10. paopao

    Koło dwómasowe-pilne

    Witam!Pomysł z zaspawaniem jest calkiem zly,poprzedni wlasciciel mojego samochodu tak zrobil i mi tego nie powiedzial :nienie: efekt byl taki ze zespawali to krzywo chyba,bo klekotanie jeszcze bardziej sie wzmocnilo a skrzynia biegow byla swoistą grzechotka,kupilem urzywane kolo dwumasowe za 450zł kpl ze sprzeglem firmy luk i przy okazji chlopak mi wytlumaczyl jak rozroznic zle kolo od dobrego poprostu trzeba je plasko upuscic na beton jesli sprezyny w nim zagrzechoczą to kolo jest do wyrzucenia a jesli ten dzwiek bedzie trwal kilka sekund (tzn jak dzwon) to kolo jest ok!U mnie jak narazie po 10 tys cisza a to naprawde wspaniale uczucie :mrgreen:
  11. paopao

    Halasujaca skrzynia biegów

    Witam!Ja to przerabialem u siebie jakis tydzien temu tyle ze w 324td tez myslalem ze to skrzynia,ale byly tez podejrzenia ze to kolo dwumasowe postawilem na skrzynie poniewaz z info na forum wywnioskowalem ze objawem padajacego kola dwumasowego jest oprocz grzechotania szarpanie przy ruszaniu,a u mnie tego nie bylo,kupilem skrzynie wymienilem i porazka to samo wiec oddalem skrzynie a wzialem kolo i problem znikl!Tylko nie jestem pewien czy w Twoim aucie bylo montowane kolo dwumasowe moze niech sie wypowiedza jeszcze forumowicze posiadajacy ten model pozdrawiam!
  12. paopao

    Bezpiecznik świec żarowych

    Sprawdzałem u siebie i mam 88A silnik ten sam to pewnie to tez, pozdrawiam.
  13. paopao

    kasowanie błedow 524td

    Witam!Wiem ze temat bardzo stary,jednakze bardzo ciekawy i mnie interesujacy.Mianowicie jestem szczesliwym posiadaczem :mrgreen: 324td i borykam sie z podobnym problemem w swoim aucie tzn mala moc niedzialajacy obrotomierz,stale spalanie 10l (nigdy mniej i nigdy wiecej),swiecaca kontrolka wtryskow i chyba tyle.Od pewnego czasu podejrzewam ze mam padniety sterownik od pompy nie mam narazie mozliwosci sprawdzenia go ani jakiejs szybkiej podmiany ale mam pytanie czy po odpieciu wtyczki od tego sterownika silnik bedzie normalnie pracowal?Zrobilem cos takiego i ku mojemu zdziwieniu nie bylo zadnej roznicy czy sterownik podlaczony czy nie,po odpieciu sterownika silnika auto gasnie!Czy jest jakis sposob na sprawdzenie tego sterownika?Bylem w Boschu na diagnostyce komputera i tam nie mozna bylo nawet nawiazac polaczenia z samochodem nie wiem od czego zaczac prosze o pomoc! Dzieki Paweł!
  14. Kurde u mnie jest to samo swieci praktycznie caly czas czasem gasnie,no i lusterka tez padly ale nie sadze aby to mialo jakis zwiazek!Mi znajomy mechanior powiedzial ze to kontrolka od wtrysku sterujacego i tego sie trzymam,a przy filtrze paliwa to reke sobie dam uciac ze to grzalka jest bo to chla duzo pradu,czujnik napewno tyle nie bierze!Czy Twoj kolega ma jeszcze jakies inne objawy jak jest z odpalaniem na zimnym silniku?Czy samochod kopci i moze nie rowno pracuje?
  15. No jak na moje oko to calkiem ładne autko zawsze podobały mi sie czerwone :lol: no i jak na 3 bardzo dobrze wyposazona ma wszystko co konieczne w samochodzie,warta obejrzenia tylko ze to oferta komisu i nadal sugeruje ze cena o 1000 za wysoka!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.