Skocz do zawartości

CHIPTUNING BMW 318D 320D 330D ProfiStrojenie DPFoff PROMOCJA


TC

Rekomendowane odpowiedzi

te 310 KM z 650 Nm da się zrobic tylko programowo, czy jakiś hardware też trzeba zmienić? 8 biegowa skrzynka przetrzyma 650 Nm?

Na waszej stronie TC Performance jest napisane, że z tego silnika w Stage 1 da się 290 KM i 586 Nm. Stage 2 i Stage 3 są puste. W mojej 330xd 231 Km 500 Nm bez hamowni w Koszalinie zrobili 280+ KM i prawie 600 Nm. te prawie 600 Nm sprawdziłem sam na BMW Carly (wersja komercyjna - kupiłem subskrybcje). No i jeszcze to

 

http://allegro.pl/chiptuning-bmw-f01-f10-f11-e70-e71-e90-e92-3-0d-i6728806555.html

 

z allegro za co zaraz posypią się joby. Ale take it easy, nie mówię, że to lepsze tyko o komentarz proszę.

 

Jeszcze dopisuję ofertę z ICKSERVICE

 

http://allegro.pl/chip-tuning-box-2-kanalowy-bmw-x5-xdrive30d-e70-i6226763509.html

 

tzw.Digital Pawerbox przy BOX 2-Channel ma dać 285 KM i 610 Nm. Tu też jak ktoś ma coś do napisania będzie miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 622
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

na stronie zamieszczane są z reguły wartości średnie , natmiast info na temat stage 2 czy wyżej zawsze telefonicznie w zależności od setupu auta .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie mam kilka pytań i nurtujących mnie spraw odnośnie chiptuningu. Posiadam BMW e91 LCI 318d 143Km z silnikiem N47d20c.

Mianowicie czy jest to bezpieczne?, bo zdania są na prawdę podzielone. Mam znajomego który pracuje w ASO BMW i rozmawiałem z nim i odradza on chiptuning. Mówi, że nie wiadomo jak zachowa się osprzęt. Silnik owszem wytrzyma bez problemu, ale skrzynia biegów, turbina, wtryski itp to może ulec awarii. Aczkolwiek widmo podniesienia elastyczności i mocy o około 30-40 Km i momentu obrotowego jest bardzo kuszące. Tym bardziej, że dzwoniłem i pytałem się i koszt takiego tuningu w firmie z Białegostoku to około 800 PLN. Podpowiedzcie coś z Waszych doświadczeń i dzięki. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co taka cisza co do mojego postu? Od profesjonalnych tunerów żadnych komentarzy? Tak NO COMMENTS. Chyba zawsze coś warto napisać i poradzić forumowiczom, nawet jesłi oferowane na Allegro ChipBoxy to chłam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witajcie mam kilka pytań i nurtujących mnie spraw odnośnie chiptuningu. Posiadam BMW e91 LCI 318d 143Km z silnikiem N47d20c.

Mianowicie czy jest to bezpieczne?, bo zdania są na prawdę podzielone. Mam znajomego który pracuje w ASO BMW i rozmawiałem z nim i odradza on chiptuning. Mówi, że nie wiadomo jak zachowa się osprzęt. Silnik owszem wytrzyma bez problemu, ale skrzynia biegów, turbina, wtryski itp to może ulec awarii. Aczkolwiek widmo podniesienia elastyczności i mocy o około 30-40 Km i momentu obrotowego jest bardzo kuszące. Tym bardziej, że dzwoniłem i pytałem się i koszt takiego tuningu w firmie z Białegostoku to około 800 PLN. Podpowiedzcie coś z Waszych doświadczeń i dzięki. :-)

 

Chętnie przeczytam odpowiedź/wypowiedź kogoś kto się zna lub jest już po. Osobiście posiadam wersję 163Km i zastanawiałem się kilka razy nad poprawą mocy, a podobno i zmniejszeniem spalania po takowym chipie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nie pierwsze i nie drugie auto po programie. Do tego z czystej pasji robię znajomym programy, ale ze względu na sprzęt raczej w autach do 2010r. Miałem m.in. auto zrobione jak na serię z DPF całkiem mocno (ale bez przesady) przez TC i wiem, że jeździ do dziś bez problemów, sam robiłem w N47 delikatnego wirusa też w aucie z DPF i zero problemów, liczne TDIki, vectrę C z DPF znajomego ostatnio całkiem mocno zrobioną wypuściłem, auto śmiga sporo tras i też zero problemu. Grunt, żeby logika softu była ok, bo jak auto wejdzie w ręce tunera, który pojedzie grubo z dawką i stwierdzi, że poprawi trochę boostem, trochę lambdą żeby silnik "przyjął" paliwo, z tym że nie bardzo będzie wiedział ile to jest to rozsądne trochę, to możesz szybko pożegnać się z osprzętem. Z tego co pamiętam to np. N47 jedzie w zakresie 2-4k na AFR ~18.5-18.9 seryjnie, widziałem już soft na 16.8 - zgon DPF więcej niż pewny. Mam też nową F20 z silnikiem B serii i ją też na pewno będę chipował, przy czym w tym przypadku wybiorę się ponownie do TC - tu trzeba z pewnością ludzi, którzy siedzą w nowościach, mają sprzęt i doświadczenie, bo klejone sterowniki z Fek potrafią nawet nie jednego tunera przerosnąć...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Właśnie jestem "świeżo" po tuningu w warszawie na mineralnej w R-Performers mojej e91 318d 143HP... Silnik zdrowiutki. DPF oraz EGR w bdb stanie

Wynik serii - 149HP i 303Nm

Wynik po modzie - 181HP i 376Nm

 

Powiem tak ... czuć różnicę :) Wydłużył się zakres obrotów gdzie dostępna jest pełna moc i przede wszystkim elastyczność, że o przyspieszeniu nie wspomnę.

Seria 143HP to muł w porównaniu do teraz.

 

Jak będzie z eksploatacją... tego nie wiem. Nigdy nie piłowałem auta. Jadąc w trasę zwracam uwagę na ekonomię czyli jazda do 110km no może 140 na autostradzie. Ale fajnie jest mieć moc i nie bać się wyprzedzać w razie "w".

 

Osobiście polecam. 3 godziny zajeło strojenie. Nie dało się przez złącze OBD, trzeba było wyciągać kompa na stół.

 

Odnośnie spalania to zauważyłem różnicę na PLUS dla portfela, czyli zmniejszyło się. Może to tylko wrażenie, bo jestem świeżo po strojeniu, a może dlatego, że silnik jest lżejszy w przyspieszaniu i osiąganiu prędkości.

linki do zdjęć :

https://zapodaj.net/2c16e38f7880a.jpg.html

 

https://zapodaj.net/91875873e5ff7.jpg.html

 

Gdyby ktoś zechciał wypowiedzieć się na temat wykresu jak wyszło byłbym zobowiązany.

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To podzielę się swoim strojeniem. Auto takie samo. Wczoraj zrobiony program. E91 LCI 10/2008r 318d 143hp. Pierwszy pomiar seria: 151hp 305Nm. Strojenie u mnie dało się prze OBD wykonać czas około 4 godz. Po strojeniu 183 Hp i 385 Nm. Auto bez porównania, żywsze, lepiej się zbiera i w ogóle teraz to szatan :-). Polecam wykonane w firmie TURBODIESEL w Białymstoku pełna profesja. Później podrzucę screeny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

183km i szatan. Boże widzisz i nie grzmisz. Sprzedajcie te swoje purchawki 2.0d i kupcie prawdziwe bmw ;)

I pisze ten który nie miał 2.0 D :-P. Wiesz moje auto jest do jeżdżenia a nie do zarżnięcia. Zrobić 400 KM i 800 Nm żaden problem tylko gdzie takim autem jeździć??? Po Polskich drogach??? Jak dla mnie moje 180 Hp i 385 Nm w zupełności wystarczy, a nawet te 143 HP co były też starczały. Zapyta się ktoś to po co program robiłem??? Odpowiedź prosta :bo mogłem, bo chciałem, itp :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

183km i szatan. Boże widzisz i nie grzmisz. Sprzedajcie te swoje purchawki 2.0d i kupcie prawdziwe bmw ;)

I pisze ten który nie miał 2.0 D :-P. Wiesz moje auto jest do jeżdżenia a nie do zarżnięcia. Zrobić 400 KM i 800 Nm żaden problem tylko gdzie takim autem jeździć??? Po Polskich drogach??? Jak dla mnie moje 180 Hp i 385 Nm w zupełności wystarczy, a nawet te 143 HP co były też starczały. Zapyta się ktoś to po co program robiłem??? Odpowiedź prosta :bo mogłem, bo chciałem, itp :-)

 

koleżko może w Twoim Pcimiu Dolnym nie ma dróg ale proponuje wyjrzeć poza swoją wioskę/gminę/powiat (Bielsk Podlaski)

jak żaden problem to kup i zrób te 400KM/800Nm

a w sumie to kupiłbym sobie Ferrari ale po tym co napisałeś zrezygnuje bo gdzie tym jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleżko może w Twoim Pcimiu Dolnym nie ma dróg ale proponuje wyjrzeć poza swoją wioskę/gminę/powiat (Bielsk Podlaski)

jak żaden problem to kup i zrób te 400KM/800Nm

a w sumie to kupiłbym sobie Ferrari ale po tym co napisałeś zrezygnuje bo gdzie tym jeździć

I o co ty robisz problem panie kolego? Obraziłeś kolegę perry_84_pl i setki innych co mają 2.0d (w tym siebie bo też "tym czymś" jeździłeś) i jeszcze dalej drążysz?

Jak masz potrzebę pochwalenia się swoimi 400 KM to poszarżuj sobie w mieście, aż panowie w niebieskich mundurach się tobą zajmą i wtedy będziesz miał popis :duh:

Ochłoń trochę, nie każdego stać na 300 czy 400 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem administratorem, ale prosiłbym o zachowanie minimum szacunku dla rozmówców - pogardliwy ton wypowiedzi wywyższający własność potwierdza raczej infantylizm, a w niczym Ci nie pomaga. Zwróćmy uwagę, że każdy w temacie ma inne preferencje co do auta i tak mógłby wejść tutaj właściciel nowej G10 i stwierdzić, że jeździsz zwykłym dziesięcioletnim gruzem i coś takiego nie powinno poruszać się po drogach. Poczucie mocy, komfortu czy estetyki to rzeczy względne i nawet jeśli ktoś ma inne zdanie, to nie jest to temat, w którym należy leczyć swoje kompleksy tudzież pokazywać swoją "wyższość".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

183km i szatan. Boże widzisz i nie grzmisz. Sprzedajcie te swoje purchawki 2.0d i kupcie prawdziwe bmw ;)

I pisze ten który nie miał 2.0 D :-P. Wiesz moje auto jest do jeżdżenia a nie do zarżnięcia. Zrobić 400 KM i 800 Nm żaden problem tylko gdzie takim autem jeździć??? Po Polskich drogach??? Jak dla mnie moje 180 Hp i 385 Nm w zupełności wystarczy, a nawet te 143 HP co były też starczały. Zapyta się ktoś to po co program robiłem??? Odpowiedź prosta :bo mogłem, bo chciałem, itp :-)

 

koleżko może w Twoim Pcimiu Dolnym nie ma dróg ale proponuje wyjrzeć poza swoją wioskę/gminę/powiat (Bielsk Podlaski)

jak żaden problem to kup i zrób te 400KM/800Nm

a w sumie to kupiłbym sobie Ferrari ale po tym co napisałeś zrezygnuje bo gdzie tym jeździć

 

No patrzcie jak żartować to Ty możesz, ale jak już ktoś zażartuje z Ciebie to jest problem i wtedy robisz tak : :mad2:

 

Bartolini9 nie poczułem się obrażony, ale dzięki :cool2: , w sumie to Pan ? Vaporr sam się obraził bo miał sam 2.0 d (i to dwa razy :P), ale teraz myśli tak: "popatrzcie jaki ze mnie kozak mam już 335d zrobiłem program na 400KM i 805 Nm to niech zobaczą jaka jest moc", jak chciałeś błysnąć to trzeba było usunąć z opisu to , że miałeś 2.0d, a tak masz 100 punktów w kategorii samopodpierdzielania :lol:

A tak apropos Pcimia Dolnego, ja przynajmniej napisałem skąd jestem, a Pan najwidoczniej się tego wstydzi :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dpf mam a zachwianie nie wiem czemu było, przy pierwszej próbie i drugiej było ok podczas testu na drodze tez jest ok .

 

EGR zostawiłeś w spokoju czy wyłączyłeś?

Też się zastanawiam nad programem w turbodiesel.pl, polecasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniczki się bardzo fajnie programuje, nawet z DPF można zrobić niezły przyrost, sporo limiterów jest, ale po ogarnięciu można super wymodelować krzywe, a co ważne turbo dobrze wstaje. Po modzie zupełnie inny samochód, oczywiście nie jest to żaden demon szybkości, ale jeździ się tym znacznie lepiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że zależnie od tunera 800-1200. Do połowy 2009 robota jest szybsza, bo stery nie mają TProt i można je odczytywać i nadpisywać po OBD, co już nawet część nieoryginalnego sprzętu potrafi. Nawet jeśli trzeba robić bootloaderem to sterownik jest o tyle przyjemny, że nie jest klejony, 6 śrubek i masz ster otwarty, 5 pinów od frontu + boot. Nowsze E9X z N47 miewają EDC17C45, tam już sprawy się bardziej komplikują, ale chyba ori kess robi już po OBD ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik auta nie ma znaczenia czy auto pojdzie popularnym sprzetem po obd czy nie , i ani kess ani cmd nie robia edc17cp45 po obd bez wczesniejszego odblokowania w trybie bootloader i jeszcze dlugo robic nie beda ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że długo nie odpisywałem, ale dużo pracy miałem. EGR zostawiłem bo nie miał żadnych błędów w tym temacie. Samochód miał jedynie jakiś błąd z czujnika temp. DPF który został skasowany i jest OK (będę musiał sprawdzić czy nie wrócił). Nic się nie dzieje na razie z DPF czy EGR więc na zapas nie będę płacił i robił, jak coś się zacznie dziać to podjadę wytną i wyłączą. Koszt w firmie Turbodiesel.pl w Białymstoku w moim aucie wyniósł 800 PLN i z tego co wiem to tak właściciel ma cennik, że auta do 2009 r włącznie 800 a reszta chyba 1200 PLN, ale wejdźcie na stronę zadzwońcie. Ogólnie ma dużo roboty i ciężko się umówić, ale jak trzeba to i w niedzielę zrobi program :-). Po programie zrobiłem trasę łącznie ok 1200 km gdzie na autostradach i S-kach prędkość 140-170 z klimą non stop włączoną spalanie 6,4 l (oczywiście na trasie było trochę miast i sporo świateł). Ogólnie polecam firmę i człowieka bardzo konkretny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.