Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.02.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 i 4 to polift do 2l silników, 1 uwielbiany shadow linę, 4 standard. 2 to przed lift bez ciemnozy 3 to 340 w ciemnozie...
    1 punkt
  2. Panowie musze się z Wami podzielić: dwa wypady na Śląsk, każdy koło 900km w dwie strony, średnie spalanie 12l. znaczy w jedną stronę, wyjazd z miasta koło 13l/100km, ale już powrót to spalanie w okolicach 11.2 -11.5 . Podobnie mi wyszło jak przeliczyłem z pistoletu. Jedna z podróży to wyjazd do Zielenica z rodziną + box na narty , średnio 12.6 Nie ma dramatu ...
    1 punkt
  3. No tak, ale oni maja drugi system, do ktorego z AOS nie ma sie dostepu. Nie wiem po co, ale tak jest. A najlepsze, ze kiedys kupilem E90 tu w Anglii i widzialem pieknie wszystkie serwisy, a miesiac pozniej juz wszystko zniknelo. To bylo bardzo dziwne. Samochody z USA widze bardzo ladnie, z Polski roznie, podobnie z Niemiec. Kiedys chlopaki w ASO mi tlumaczyli, ze systemy sa dwa. Moze jest tak jak piszesz, ze do KaSIO rowniez powinni wpisywac, to co wpisuja do glownego systemu, ale im sie nie zawsze chce.
    1 punkt
  4. może ten post ci pomoże.
    1 punkt
  5. Temat do zamknięcia. Jeśli komuś się przyda to odpowiedź jest taka: trzeba skopiować zawartość folderu "data_swi" do C:/EC-APPS/ISTA/PSdZ/data_swi (Usuń stary folder „psdzdata”) oraz ja skopiowałem a w zasadzie zastąpiłem C:/EC-APPS/ISTA/PSdZ/data/psdzdata (Usuń stary folder „psdzdata”) Pozdrawiam
    1 punkt
  6. Czekaj czekaj, weryfikacja cen, masz warsztat? Prowadzisz dzialalnosc w tym zakresie? Rozmawiam z fachowcem czy internetowcem?
    1 punkt
  7. W związku z częstymi pytaniami jak skonfigurować oprogramowanie do BMW takie jak: INPA i NCS Expert opiszę krok po kroku jak wszystko ogarnąć, szybko i sprawnie: Potrzebujecie (wszystko znajdziecie na moim chomiku w katalogu _Dla forumowiczów BMW): Standard Tools 2.12 Sp-daten dla Twojego auta (E39, E46, E89, itd.) Profile - chomik / Profiles - Ncs Expert INPA - chomik: INPA - for Fxx and Exx (Pełna aktualizacja) - instrukcja gdzie wgrać jest w środku archiwum. Ok, to tyle jeśli chodzi o pliki które potrzebujecie. Teraz instrukcja step by step. 1) Instalujemy Standard Tools 2.12 (żeby plik instalacyjny zadziałał w Windows 8 i 10 należy kliknąć na niego prawym przyciskiem, następnie Właściwości i zakładka zgodność - wymusić zgodność Windows 7) / w trakcie wybieramy wszystko tak jak leci, a pod koniec odhaczamy ptaszka "USB to serial adapter" - będzie to widoczne pod spodem COM1. To tyle, kompa nie trzeba restartować. 2) Update SP-Daten - rozpakuj pliki, a następnie: Skopiuj wszystkie pliki z sp-daten\ECU (LUB NOWSZE, które są na moim chomiku) do C:\EDIABAS\ECU sp-daten\DATEN(LUB NOWSZE, które są na moim chomiku) do C:\NCSEXPER\DATEN sp-daten\DATEN (LUB NOWSZE, które są na moim chomiku) do C:\NCSEXPER\DATEN\E89 (jeśli chcecie inne auta niż E89 to ściągacie inną wersję SP-daten (np. do E46) i tworzycie katalog np. E46, a z resztą postępujecie analogicznie. sp-daten\SGDAT do C:\NCSEXPER\SGDAT 3) Rozpakuj plik INPA_with_Fxx.rar, 4) Następnie skopiuj cały rozpakowany folder (znajdziesz w nim dwa podfoldery EDIABAS i INPA), nadpisz INPA z katalogiem w c:\EC-APPS\INPA i podkatalog EDIABAS z C:\EDIABAS Chodzi o nadpisanie go/zastąpienie, czyli skopiowanie w to samo miejsce. Po rozpakowaniu pliku w środku znajdziecie małą instrukcję, która pomoże Wam zrozumieć o czym piszę. 5) Rozpakuj profiles.rar i skopiuj profile (3 pliki) do C:\NCSEXPER\PFL 6) Skopiuj plik NCSEXPER.txt do C:\NCSEXPER\CFGDAT (nadpisz na istniejący) - plik znajduje się na chomiku w profilach ncs expert. 7) Teraz wejdź w OPCJE FOLDERÓW w Windowsie, wybierz zakładkę WIDOK i odznacz "ukryj rozszerzenia znanych plików". 8) Idź do folderu C:\NCSEXPER\WORK i stórz tutaj plik FSW_PSW.man (najlepiej kliknij prawym przyciskiem myszy na puste pole w folderze, następnie z rozwiniętego paska wybierz NOWY -> Dokument tekstowy i zmień jego nazwę na FSW_PSW.man. Plik ma być pusty. To wszystko, masz aktualną INPĘ i NCSEXPERT, możesz kodować i diagnozować. Oczywiście ważna rzecz to dobrze skonfigurowany kabelek - Serial Port na COM1 i Latency (opóżnienie) na 1 Sterowniki do kabla: http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm Pozdrawiam.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.