Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć, Niestety straciłem dostęp do swojego konta matekBMW po przejściu forum na nowy silnik. Zwróciłem się do administratora o pomoc, ale brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Mam nadzieję, że nie uzna tego za multikonto – po prostu w mojej rodzinie było nas kilku, każdy miał swoje konto i E46, a wszyscy korzystaliśmy z jednej Neostrady. Żadnych przekrętów z częściami nie było! (chyba haha) Jeśli chodzi o użytkowanie auta – będzie ono normalnym daily, zabieram je wszędzie, również w dłuższe trasy po Europie, oraz wyspy. Przez czas mojej nieobecności miałem jeszcze jedną piękną M4 Comp, ale została skradziona. https://www.tuolawa.pl/artykul/34613,nowe-szczegoly-w-sprawie-kradziezy-bmw-za-cwierc-miliona. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące wrażeń z jazdy, śmiało pytajcie. Moje odczucia są bardzo zbliżone do serii F8X – pod względem działania skrzyni, szybkości jej reakcji oraz sposobu, w jaki auto „kopie” w plecy. BMW M3 Competition nie spełniło moich oczekiwań w tym zakresie, dlatego opcją był zakup BMW M3 CS – choć testowego egzemplarza nigdzie nie było. Dla mnie kluczowa była właśnie skrzynia biegów i ogólna nietuzinkowe auto. Jak nie M3 CS to byłoby M3/M4 na odważnej konfiguracji albo lekko używane 911. Zaryzykowałem. kupiłem i odleciałem, szczególnie po wyważeniu kół w innym warsztacie niż ASO BMW. Muszę przyznać, że ten soft robi robotę – jeśli tylko macie możliwość wgrania go do zwykłego M3 Comp, nie zastanawiajcie się dwa razy, o ile jest taka możliwość. Minusy? Największym problemem jest to, jak bardzo auto zwraca na siebie uwagę. Każdego dnia ktoś je zauważa, dosłownie 80% osób mijanych na ulicy jakoś na nie reaguje – niezależnie od wieku. Niektórzy wręcz wbiegają pod maskę albo wskakują pod koła, żeby zrobić zdjęcie. To zaczyna być męczące, oraz przypałowe, jak tu zabrać dziewczynę na randkę, żeby narzeczona się o tym nie dowiedziała? Auto jest w pełnej opcji – dosłownie ma wszystko, co można było zamówić do CS. Elektryczne szyby są, ale podłokietnika brak. Przy 1700km został zrobiony serwis olejowy. Założyłem zimowe opony na letni setup złotych felg Dlaczego? A po co mi ładne felgi tylko na 4 miesiące? Ma być ładnie cały rok
    2 punkty
  2. https://www.bmwklubpolska.pl/forum/topic/218253-e46-m52b25-323ci-uszczelnienie-miski-olejowej/
    1 punkt
  3. Full body ppf, nieporównywalnie spokojniejszy jestem przy użytkowaniu oklejonego auta niż jak była tylko powłoka ceramiczna, która tak naprawdę w żaden sposób nie zabezpiecza lakieru przed uszkodzeniem. Podstawowa sprawa to jak podchodzisz do auta, czy to tylko puszka do przemieszczania między punktem a i b czy narzędzie do przyjemności pod względem mechanicznym i wizualnym. Każdy jakieś hobby ma…
    1 punkt
  4. NIemcy , zamówiłem w połowie grudnia a odebrałem w lutym
    1 punkt
  5. Mercedes w środku jak dla mnie to ma przewagę w zegarach. Na ten wymysł w BMW patrzeć nie mogę. Dużo lepiej wygląda to w MB.
    1 punkt
  6. Jeśli shell faktycznie nie jest juz dostawca "oryginalnego" oleju to nie znaczy, że nagle jest gorszy niż był. To znaczy tylko tyle, że znowu Castrol dał lepsze warunki handlowe BMW i wrócił na nastepny okres jako producent "oryginału".
    1 punkt
  7. Kolega odebrał 540 x-drive , jest zachwycony autem. Tutaj nie ma co porównywać do G30 , mam wrażenie że jest większy przeskok niż z F10 na G30. Nie mówię o jakości materiałów czy wyposażenia ale o takie pierwsze odczucia. Auto jest bardzo nowoczesne , wchodząc z F10 na G30 ogarniało się wszystko w chwilę, tutaj trzeba będzie posiedzieć. Są mankamenty jakościowe np. schowki w bocznych drzwiach bez żadnego wygłuszenia, brak schowka od lewej strony kierownicy i pewnie jeszcze parę by się znalazło. Były narzekania na brak łamania w komfortach a sam się zdziwiłem jak bez tego super idzie się dopasować. Siedzi się wyżej niż w poprzednim modelu ale dla mnie to akurat na plus. Nie umiałem się przekonać ani do Audi ani Mercedesa. Mam swoją teorię iż jak ktoś wdepnie w beemki to później ciężko zmienić
    1 punkt
  8. Nie mierz wszystkich swoją miarą nie widzę nic złego w zakupie 3 auta dbania o niego i sporadycznej jazdy w ciepłe weekendy szczególnie jeśli byłby to kabriolet
    1 punkt
  9. Samochód ma cieszyć i ma się nim jeździć. A nie stać w garażu i na nie patrzeć. To nie obraz. Ale ostatnio coraz częściej się tak dzieje.
    1 punkt
  10. To wejdz pod f11 i odepnij, zobaczysz jak to jest prosto.
    1 punkt
  11. Takie rzeczy łatwo policzyc tj. Przy jakim wzroście kursu leasing w euro bedzie droższy od pln. Stopy w euro da dużo niższe przez co leasing automatycznie jest tańszy. Jasne stopy w Polsce tez powoli będą spadać prawdopodobnie w drugiej połowie roku ale zanim dogonią (o ile dogonia) to przepaść jest aktualnie duża (mówimy o zwykłym leasingu czyli warunki rynkowe, nie promocyjnym) Nadal euro się opłaca, kurs euro waha się między 4.15 a 4.30 długoterminowo, anomalie typu wybuch wojny oczywiście mocno odrywają ten kurs od tej średniej. Poza tym kurs euro można sobie zabezpieczyć nawet na pół roku do przodu nawet opcjami (zazwyczaj firmy które płacą lub dostają płatności w euro korzystaja z takich narzędzi)
    1 punkt
  12. To ja doleję oliwy... no ok, nie będę Powiem tylko, że wszystko zależy od tego, jakich "znawców tematu popytasz". Ja się poddałem i w pewnym momencie przestałem śledzić forum Bob Is The Oil Guy. Za dużo bólu głowy przysparzała mi prosta decyzja - zatem zaufałem jednemu "mądremu", co powiedział: "najważniejsze dla silnika jest, żeby olej zmieniać często - na dowolny, który trzyma parametry wskazane przez producenta" I tak postępuję. Nie wybieram oleju (od czasów siódemki - tj. 2021 - leję w ASO olej, który akurat mają w beczce), tylko wybieram częstotliwość wymian. W dieslu jeździłem co 15 tys. Teraz będzie co 10 tys. Idę o zakład, że jaki by nie był ten OEMowy olej, to nie zaszkodzi przy takim cyklu wymian (*) (*) jak ASO albo BMW Polska zmienią politykę wspierania wymian (tj podniosą ceny), wróci mi ból głowy
    1 punkt
  13. Może cieknie pomiędzy blokiem a podstawą filtra, jak masz plastikową podstawę filtra to kup nową bo to na 99% jej wina.
    1 punkt
  14. Co jest lepsze od jednego turasa, dwa turasy
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.