Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 15.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Specjalnie wstawiam zdjęcie "codzienne", tzn auto jest lekko ubrudzone. Niestety nie mam za dnia. Drugi raz wybrałbym ten sam kolor. Inne opcje jakie rozważałem do SkyScraper i Portimao, ale są już zbyt oklepane. Czarny za czarny na tak ładne auto Biały to jakby bez koloru, nie moja bajka. Czerwony zbyt wyrazisty. Ten jest idealny.2 punkty
-
O to mi właśnie chodziło, że takiego auta jak G20 po prostu chyba szkoda. W sensie, że samochód jest mocny, ale nie jest samochodem sportowym - ma imitować auto sportowe i robi to niewątpliwie dobrze, ale na pewno katowania po torze nie zniesie, a jak zniesie to wysokim kosztem. Czy gdybym miał 340 to pojechałbym na tor - no jasne, że tak, bo tam można sobie rzeczywiście poużywać tej mocy, w pełni ją wykorzystać, sprawdzić możliwości! Przecież w ruchu drogowym to można co najwyżej od czasu do czasu wcisnąć na prostej pedał do podłogi i potrwa to ledwie kilka sekund, zanim zabawa się skończy, bo ruch się zagęści, ale też co to za przyjemność jeździć prosto. Zrobiłbym sobie z przyjemnością trzy-cztery kółka i cześć, może nawet bym to powtarzał co rok, a już na pewno pojechałbym dobić końcówki opon przed wywaleniem na śmietnik2 punkty
-
Przeczytałem raz jeszcze i wydaje mi się, że źle to chyba wyraziłem. Przy piwie dyskusja była by już zdecydowanie dalej i każdy by wyjaśnił bez problemu o co Mu chodzi Mnie generalnie chodzi o to, że do dnia na torze nie za bardzo nadaje się ani 318, ani 340 z tym, że właściciel 318 o tym wie, a właściciel 340 może nie zdawać sobie z tego sprawy, bo np sprzedawca nagadał głupot Ja być może inaczej odbieram wizytę na torze I zwyczajnie uważam, że byłoby mi żal. Był czas, że i Clio jeździłem, każdym się da. Bardzo fajnie to widać na Nurburgring. Ludzie tam upalają Lamborghini, a i kampera można zobaczyć Jednym słowem, jak najbardziej można każdym tylko jak się pojeździ torowo 340 to nie wyjdzie mu to na dobre napewno, podobnie jak 318 Robert zresztą pokazał, że M też można zatyrać na Ringu oczywiście nikt z nas do Roberta się nie zbliża ale jak coś to można Na tor najfajniej wspominam Imprezę gt z 2001 roku z przeszczepionym silnikiem od sti i po programie na 330 KM. Obecnie nie robi wrażenia ale to ważyło 1350 kg i dawało radość. Kolega miał sti po wizycie u coswortha i prawie 500km. To już dla wielu z Was starożytność Obecnie nie posiadam nic torowego, czy do upalania na Rozecie lub w Ułeżu. Natomiast spotkać się zawsze chętnie, nawet gokarty uwielbiam (póki objeżdżam syna, jak się to zmieni każe się zastrzelić:))2 punkty
-
1 punkt
-
Przy paleniu gumy (długie przyciśnięcie) Przy jeździe na torze, np po szutrze, gdzie wolisz pojechać bokiem a nie najszybciej Przy zawracaniu z urzyciiem hamulca pomocniczego. Przy wyjeżdzaniu z jakiegoś błota czy śniegu, gdzie chcesz, żeby koło dokopało się do "twardego" i złapało przyczepność. Wszędzie gdzie nie jest potrzebne ograniczenie mocy silnika i przychamowanie ślizgających się kół, czyli gdzie poślizg jest potrzebny czy akceptowalny. Na torze nie potrzebujesz ograniczenia mocy więc dtc przeszkadza1 punkt
-
Tak jest, żeby zamknąć maskę ustawiasz ją 45% i z całej siły w dół, ja zawsze dotykam obu stron maski żeby upewnić się że dobrze się zamknęła.1 punkt
-
Ja w g21 tez musze mocniej domknac bo czasami jedna strona nie zalapie. Najlepiej puscic ja z pewnej wyokosci i wszystko lapie ladnie. Tez sie zastanawialem nad tym na poczatku1 punkt
-
Dokładnie tak. Adam pomieszał zaawansowanie technologiczne z użytecznoscia (z ang. usability). Użyteczność nie musi oznaczać zaawansowania technologiczniego i często właśnie przedmioty bardziej użyteczne są technologicznie dużo prostsze (nie zawsze, ale bym powiedział że najczęściej). Produkty z wysoką użytecznością jak np Toyota są gdzieś w okolicy złotego środka zaawansowania technologicznego pod względem ceny i stopnia skomplikowania. Wyższa technologia nie będzie dawała wzrost nieproporcjonalny do wzrostu użyteczności oraz ryzyka skomplikowania i awaryjności. To stąd Toyoty są mniej awaryjne a BMW, Mercedesy czy Ferrari bardziej. To tak jak łopata nie jest zaawansowana technologicznie, ale zabierzesz ją łatwo i wszędzie i możesz mieć nawet kilka w różnych miejscach i do większości zastosowań ogrodowych jest wystarczająca. Jak się popsuje to tanio naprawisz albo kupisz nową. Z kolei mała koparka ma użyteczność mniejszą, ale są pewne zastosowania w których będzie lepsza. Koparka technologicznie będzie bardziej zaawansowana, ale też bardziej się może psuć i będzie droższa w naprawach i eksploatacji. No i komfort będzie miała wyższy. Dodatkowo proporcja sprzedaży łopat do koparek będzie taki że łopat będzie się sprzedawać 100x więcej, a ich wyższa sprzedaż nie będzie oznaczała bynajmniej bardziej zaawansowanej technologii Mam nadzieję że taki lekko przejaskrawiony przykład rozwiewa wątpliwości o “zaawansowaniu” technologicznym.1 punkt
-
Attach the front door window glass when closed using adhesive tape. Spread both holders (1) on the front door window glass simultaneously using special tool 0 496 569 (00 9 325) until it is possible to detach the front door window glass. Move the power window down. Remove adhesive tape from the front door window glass (1). Slide the front door window glass (1) down. Twist the front door window glass (1) in the door frame (2). Guide the front door window glass (1) out to the top.1 punkt
-
Uszkodzona klema IBS i słaby akumulator równa się ze sporadyczną kontrolką uszkodzenia skrzyni biegów takie są moje spostrzeżenia.1 punkt
-
Podłączanie auta kablem żeby się naładowało? Jakie to niewygodne! Auto się powinno ładować indukcyjnie z ładowarki umieszczonej w podłodze garażu! Nie wiem czemu tesla jeszcze czegoś takiego nie wprowadziła!1 punkt
-
Każdym samochodem można pojechać na tor.1 punkt
-
@wehyr, rację masz, ostatecznie zdecydowałem się na 23i, bo w skali całej kwoty, to dopłata z 20i na 23i już nie jest taka straszna, a dochodzi jeszcze napęd 4x4 (dołączany, ale jest). I tak, mam zamiar wziąć pakiet napraw na 5 lat.1 punkt
-
I tak i nie. Ja od lat kupuje auta i serwisuje tylko w jednym salonie - nie zawsze mam najwyzszy rabat na samochod, ale zawsze mam najlepsze ceny na serwis, znam mistrza serwisu, za free daja demo auto na czas nawet wymiany oleju, dbaja o auto, szanuja i robia tak jak by robili swoje ..relacje i „wiernosc” plusuje. Dlatego ja zawsze jestem zwolennikiem nie latania z kwiatka na kwiatek, tylko budowanie dlugofalowych relacji. Moze jestem dinozaurem, moze naiwny , ale szczesliwy.1 punkt
-
Hej Chciałbym zapytać w imieniu całego zarządu BKP, w formie ankiety, o Wasze zdanie na temat gadżetów forumowych/klubowych. Czy byście się na takie pisali? Jeśli tak, to zaznaczcie w ankiecie na co Z góry bardzo dziękujemy!1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00