Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie u mnie chyba 8 tys motogodzin wyszlo i jakies 890ys nacisniec hamulca a przebieg magiczny 117tys. Realnie motogodziny wskazuja ze bede miec raczej ponad 300tys? :)
szukam
  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dokładnie u kolegi K3m0t1989 wyszło:

8996 motogodzin

814600 naciśnięć hamulca

 

u mnie (wskazanie licznika 148 tys):

4230 motogodzin

z tego co pamiętam to 310000 naciśnięć hamulca

Opublikowano
Jak dobrze, że nie mam INPY, bo bym się dowiedział, że moje 189tys to w rzeczywistości 389tys, a samochód zamiast do włoskiego developera należał do żony włoskiego gangstera i zamiast toczyć się po małej-bondźorno-wiosce robił za autostradową taksówkę dla resztek niewypłacalnych dłużników :mrgreen:
Opublikowano (edytowane)
/ Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Jak ktośmyśli że ma przebieg poniżej 200tys. to musi mieć i na pewno poniżej 4000h

 

to raczej dotyczy samochodów z niemiec jeżdżonych sporo w trasie, jeśli jeżdziły sporo po mieście to może przy 200 tys być ok. 5000h.

Opublikowano (edytowane)
/ Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Jak ktośmyśli że ma przebieg poniżej 200tys. to musi mieć i na pewno poniżej 4000h

 

to raczej dotyczy samochodów z niemiec jeżdżonych sporo w trasie, jeśli jeżdziły sporo po mieście to może przy 200 tys być ok. 5000h.

Z moich obserwacji i rozmów wynika własnie, ze przebieg ok. 200tys. km odpowiada mniej więcej przedziałowi 4-5 tys. godzin. Oczywiście mogą być drastyczne wyjątki. Zakładając, że ktoś większość km zrobił na autostradach i innych schnellwegach to może mieć np. 2500 godz i 200 tys km.

A już np. trudno uwierzyć w 5 tys godz. i 100 tys. przebiegu.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
I ja się przyłącze dla potwierdzenia reguły. U mnie przebieg 245k i 4992h oraz 392800 naciśnięć hamulca. Czyli zgadza się stwierdzenie kolegi Krzysztof_Toruń, że przy 200k km czas pracy modułu powinien się mieścić w przedziale 4-5k h.
Opublikowano
u mnie za "chwilę" wybije 400tys km, a silniczek generuje 143KM :wink:

 

Czyli wszystko się zgadza :mrgreen:

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
u mnie za "chwilę" wybije 400tys km, a silniczek generuje 143KM :wink:

 

Yoshi masz 400 000 km?? turbo oryginał pompa itp?? zaczynam wierzyć w te silniki ze są żywotne a Tobie tylko pogratulować zdrowego m47 :cool2: :cool2:

Opublikowano
jechałem ostatnio M47 kolegi z forum, przebieg ok. 500.000 i też chodzi bardzo ładnie i żwawo... a jedyny problem jaki miał to z przepływką.
Opublikowano
Yoshi masz 400 000 km?? turbo oryginał pompa itp?? zaczynam wierzyć w te silniki ze są żywotne a Tobie tylko pogratulować zdrowego m47 :cool2: :cool2:

prawie... za jakieś 12tys km wybije 400 000 km [zrobię screena i Ci podeślę na priv]. Turbo nic mi nie wiadomo o regeneracji/wymianie... osobiście zaraz po zakupie ją przeczyściłem. Pompa j/w z tym że jest "udoskonalona" o "podtrzymanie" dławikami na zasilaniu i powrocie. Przepływka wymieniona przez poprzedniego właściciela.

Opublikowano
małe sprostowanie:) otóż na początku tematu podalem złą liczbę motogodzin:) u mnie jest: 4558mth i 385100 wcisnięc hamulca:) przebieg 221331 km wg licznika yoshi a ile maasz mth w swojej buni??
Opublikowano (edytowane)
u mnie za "chwilę" wybije 400tys km, a silniczek generuje 143KM :wink:

 

Yoshi więc czy jest sens coś robić z tą "czerwoną kontrolką" jak silnik wytrzymał 400tyś km, tym bardziej, że "impreza" ta kosztuję podobno 1000zł

Edytowane przez aras86
Opublikowano
Yoshi więc czy jest sens coś robić z tą "czerwoną kontrolką" jak silnik wytrzymał 400tyś km, tym bardziej, że "impreza" ta kosztuję podobno 1000zł

hmmm... dobre pytanie i szczerze mówiąc nigdy na tą kwestie nie spojrzałem z takiego punktu widzenia. Tylko że jest problem, bo ja jestem perfekcjonistą i po prostu lubię kiedy wszystko jest tak jak trzeba, a jednak słabe ciśnienie oleju przy rozruchu kiedy układ korbowo-tłokowy jest max przeciążany [ze względu na dużą dawkę rozruchową] trochę mnie stresuje i wolałbym uniknąć przygody z pęknięciem wału.

Opublikowano (edytowane)
/ Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.