Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam cos mi cyka w silniku ale zaznacze ze klawiatura (hydraulika jest cicha) cyka z dołu silnika, nie sa to wtryski ani szklanki, ale bardzo podobnie brzmi, dosc wyraźnie słyszane na zimnym silniku z czestotliwościa zgodną z obr silnika. Co to może być??? Dodam że cisnienie oleju oki także panewki chyba oki, łańcuch rozrządu oki, co jescze może cykać????

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
no tak przez 1 sek czy tam nawet 5 sek może cykać klawiatura, ale po 3 minutach na wyższych obrotach około 2-3 tys słychać tak jakby jeden zaworek cykał, ale to nie zaworek tylko coś ze spodu silnika, góra silnika jest cicha. I zastanawiam sie co to może cykać, po rozgrzaniu silnika nie ma tego na wyższych obrotach ale na biegu jałowym to słychać. Po dłuzszej pracy na biegu jawowym (30 sek) bez przygazówek itp wycisza sie ale tez nie do końca.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
U mnie jest to samo!! Kurde ciesze sie że ktoś to poruszył bo już zaczyna sie bać że silnik klęka. Jest to słyszalne na zimny silniku ale gdy już sie rozgrzeje i silnik popracuje na wyższych obrotach praktycznie całkowicie zanika. słychać co tak z dołu silnika. kurde niech jakiś fachura sie wypowie. :doh:
Opublikowano
Kurde u mnie też nasililo sie po wymianie na mobila. tylko że zmieniłem z półsyntetyka na mineralny bo już swoje ma przejechane i brał za dużo troszke oleju. :roll:
Opublikowano

Też mam coś takiego! Cyka u mnie maksymalnie od 0,5 do 1 sekundy, tylko jak jest zimno i wilgotno, a zwłaszcza wilgotno. Jak jest suche powietrze, to chyba nie cyka. Muszę to sprawdzić. Początkowo też myślałem że to popychacze, a tu widzę, żę ktoś mi moją teorię zburzył :]

Mam zalany 15W40 Elfa.

Opublikowano
oczywiście jak cyka pare sekund to popychacze, hyfraulika, czy szklanki, jak zwał tak zwał, ale mi chodzi o stukanie które słychać wyraźnie z dołu silnika. NO i też na mobil 10W40 jeżdze. Może faktycznie na inny przejść?? ale dopiero co wymieniłem dwa dni temu. W zasadzie zadaje sobie pytanie coi to może cykać czy mlaskać, bo na niskich obrotach jak jest rozgrzany to tak mlaska z dołu silnika, ale napewno nie jest to hydraulika. Co tam na dole silnika jest coby mogło cykać ? Ale skoro tak wielu takie coś ma (jeżeli o tym samym mówimy) to może nie ma się czym przejmować??? Ostatnio przejechałam sie z 94r E34 525 IA i cihco było, także coś nie tak z tym cykaniem.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
co do tego cykania to dlugosc przy odpalaniu z rana jest zalezna od temperatury,oraz od tego jak dlugo auto stalo..im dluzej stalo i temp nizsza..raz mialem tak ze auto stalo nieruszane przez 6 dni,a temp kolo zera to cykalo mi przez dobra minute albo i dluzej...mam nadzieje ze to nic nie jest ciezkiego..a zakladajac ze to hydrauliki to czy to jest grozne jakies..ile jeszcze moge pojezdzic bezawaryjnie jesli moje e36 2.0 24v ma przechulane juz 220 tys ?? i jeszcze jedno bo slyszalem ze trzeba wymieniac łancuszek rozrzadu przy 250 tys..czy to prawda?
Opublikowano
Już było gdzieś pisane, że jeżeli cyka strasznie to trzeba wymienić popychacze, bo jak się nie wymieni to będzie lipa, wałek i coś tam jeszcze idą się walić. Lecisz w koszty po prostu. Łańcucha się chyba nie wymienia, chyba że grzechocze.
Opublikowano
przyczyny stukania w silniku w BMW sa rozne. jesli tyka Wam ze spodu auta to beda to panweki. popychacze zaworow byloby slychac raczej na "wierzchu"- stukotanie mozna zlikwitowac jakimis srodkami ale NIGDY TEGO NIE UZYWAJCIE... jest jeszcze cos takiego jak czujnik polozenia wału jesli jest padniety to tez bedzie tykało i przy zapalaniu bedzie szarpalo silnikiem
Opublikowano
to może pytanie do machaników, czy wymiana panewek to duża robota, bo pamietam ze w niektorych fiatach wymiana panewek była prościzna po zdeciu miski olejowej i tyle, panewki jak na dłoni

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Mozna powiedziec ze duzo jest roboty. Jesli chcesz wymienic tylko panewki to przy pewnych kombinacjach mozna by to zrobic bez wyciagana walu. ale jesli np. bedzie trzeba przeszlifowac wal to niestety trzeba odkrecic skrzynie i przedni dekiel. jest trocze roboty. ja osobiscie wyciagalem caly silnik bo robilem caly silnik. cena panewek niemieckich Goetza to ok 600zl (glowne i korbowodowe) . Polecalm odrazu wymienic simmerigi na wale.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.