Skocz do zawartości

woytaz_gdy_elb

Zarejestrowani
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    gdynia, Rumia

Osiągnięcia woytaz_gdy_elb

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. witajcie :) mam taki dziwny problem w mojej beci e36 325i coupe.. otoz jak wjezdzam w wieksza dziure- ale to tak ze oba kola nurkuja w nia- czuje takie dziwne pukanie w podwozie- drgania czuje jakby pod podlokietnikiem..jakby ktos mnie pukal w bude od spodu.. przy mega duzej dziurze- jest to wrazenie jakby miala mi skrzynia odpasc ;p strasznie dziwne..amorki prawie nowki- generalnie nie ma luzow w zawieszeniu..jak przejezdzam jedna strona po dziurze nic nie puka.. dodatkowo powiem ze pukanie to nasila sie jak jakde z gorki lub pod gore- a zwlaszcza jak wrzuce luz.. ogladajac auto pod podwoziem- jedyne co zauwazylem to wyciek oleju w miejscu laczenia skrzyni biegow z silnikiem- ten olel taki jakby rozbryzgany na okolo od wiatru.. pozatym nic mi sie w oczy nie rzuca..moze macie jakis pomysl co to moze byc ? z gory dzieki :)
  2. byłem wczoraj na hamownii zmierzyć mój motor przed jakimikolwiek modyfikacjami.. no wyszło 180 ps 232 nm a wiec teoria ze beemki nie trzymaja serii potwierdza sie.. %5B511%3A480%5Dhttp%3A//images33.fotosik.pl/229/9086ba6759662630.jpg i facet potwierdza ze w taim silniku jak moj (m50) kluczowa role odgrywa brak powietrza..pokazywał mi wykresy w których na takim samy silniku tylko przy wymianie wkładki na k&n zysk był 4 hp.. mówił że gdyby zastosować np zestaw dedykowany k&n stożka z całą puszka izolującą termicznie to zysk mogłby nawet sięgnąć 7 hp - jest to dla mnie niewiarygodne ale pokazywał mi wykresy.. a nie handluja tam czesciami wiec nie mialby zadnego interesu w tym zeby mi cos wciskac.. i odziwo mówił że to samo bmw z wkłądką k&n miało potem zamontowany kolektor rurowy- i spadło o 1hp !! dopiero po zrobieniu w firmie vtech tuning chioa na zamowinie moc wystrzeliła na 207 ps.. wniosek: nie warto zmieniać kolektora jesli nie mamy zamiaru ingerowac w dawke paliwa.. pokazywał mi nie jeden taki wykres i wszystko sie mniej więcej potwierdza.. ew jeszcze widziałem wykres jednego m50 tylko z wydechem kompletnym supersprinta- miała 192ps ale traki wydech to masakryczny koszt wiec jak dla mnie odpada.. gotowy zestaw k&n z puszką kosztuje na allegro ponad 600 zł niby dużo- ale może warto ? http://www.allegro.pl/item348742549_filtr_k_n_kn_stozkowy_kit_57i_bmw_e36_.html
  3. kupiłem z allegro valvoline i było ok- nie wiem czy to był oryginał ale auto pracowało lepiej po wymianie.. hydrauliki tez nic nie stukają..więc chyba nie było tak źle..
  4. w moim aucie jest fabrycznie zamontowana instalacja sprysków na lampy.. niestety zgubilem jedna dysze a druga ma tylko jedno siteczko.. dzisiaj przyszly mi nowe dysze w idealnym stanie mowie o tych co pod cisnieniem sie wysuwaja.. no i nie mam zielonego pojecia jak sie zabrac do wymiany..? czy trzeba zdjac lampe ? czy caly zderzak czy dojsc od dolu (na kanale) czy da sie od gory ? moze wiecie cos na ten temat ? z gory dzieki :)
  5. ja bym to ugryzl tak.. wykrec swiece i zobacz jaki ma kolor.. jesli jest nie jest oczadzona doszukiwal bym sie winy w pompie paliwa a zaczale przedewszystkim od filtra paliwa jesli jest oczadzona oznacza to ze sklad mieszanki jest za bogaty- najczesciej przyczyna jest sonda lambda lub przeplywka przeplywke sprawdzales.. natomiast sonde mozesz poprostu odpiac wogole i zobaczyc czy wtedy bedzie sie dlawil.. tak na wszelki wypadek pisze ale mysle ze to kazdy wie ze po kazdej zmianie (np podmiana przeplywki czy odlaczenie sondy) musisz zresetowac komputer - bo w przeciwnym razie moze chodzic z pamieci !! najlatwiej poprostu zdjac kleme z akumulatora na kilka minut i resecik gotowy :) czasem ale rzadko przyczyna takiego zachowania moze byc zapchany katalizator.. ale wedlug mnie to dosc rzadkie zjawisko bo zazwyczaj katalizator psuje sie tak ze zostaje w kawalkach wypluty przez wydech a rzadko kiedy ten kawalek jest na tyle duzy zeby zapchac.. do dziela :)
  6. ale opisz dokładnie o jakich kabelkach mówisz ? gdzie one są i co łączą ?
  7. a wiec faktycznie czujnik cisnienia oleju znalazlem i zamontowac w jego miejscu czujnik vdo to zaden problem..(jest obok filtra oleju) faktycznie w katalogu jest gwint czujnika o oznaczeniu m12x1,5 natomiast za chiny ludowe nie moge znalezc czujnika temp oleju w silniku m50.. czyzby takiego wcale nie bylo nie bylo ? jedyne czujniki jakie znalazlem jeden jest nazwany temperature sender a drugi temperature switch nie wiadomo czy chodzi o temperature wody czy oleju ale raczej stawialbym na wode.. mysle ze by zaznaczyli oil w nazwie jesli chodzilo by o olej.. czyzby zabawa musiala sie skonczyc w ten sposob ? http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.unofficialbmw.com/images/jtd1.gif&imgrefurl=http://www.unofficialbmw.com/e36/interior/e36_vdo_gauges.html&h=268&w=461&sz=99&hl=pl&start=8&um=1&tbnid=jnQjnhy_E_KjpM:&tbnh=74&tbnw=128&prev=/images%3Fq%3Doil%2Bpressure%2Bswitch%2Bm50%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG ciezka sprawa w sumie w beemce z montazem tego..
  8. cos sie stronka nie ładuje .. no wlasnie w polsce sa takie czujniki do dostania - nawet w gdansku.. firma vdo ma pelna game w katalogu do wyboru koszt 80-150 zl tylko ze musze znać wymiar jaki chce.. a niestety jeszcze nie posadam garażu..najgorsze ze nie wiem nawet gdzie ten czujnik sie znajduje :lol:
  9. witam.. mam pytanie może ktoś z was jest w stanie wyszukać w jakiejs dokumentacji bądz wie.. jaki jest wymiar gwintu (srednica) wkrecanego czujnika cisnienia oleju i temp oleju.. ? jest mi to potrzebne aby zakupic odpowiednie czujniki do montażu dodatkowych zegarów vdo.. mój silnik to m50b25 bmw e36 325i 24v bez vanosa.. z góry dzięki i pozdrawiam :)
  10. juz ktorys raz mam przypadek w tym bmw taki - ze siada mi abs- zapala sie kontrolka ..zawsze dochodzi do tego w sytuacji kiedy uprzednio jade z predkoscia powyzej 150km/h - nastepnego dnia zapalam auto i dopiero wtedy zapala mi sie kontrolka.. - abs nie działa.. podejrzewam ze za pare dni przyjde do auta i przestanie sie palic.. macie moze jakies pomysly co to moze byc ? a jesli czujnik to czy da sie jakos zdiagnozowac ktory z nich stwarza problem ? z gory dzieki :)
  11. witam.. wczoraj w mojej beci pojawil sie komunikat low beam failure..doczytalem sie szukajac na forum ze jest to uszkodzenie przednich swiatel- czesto przepalona zarowka.. ale u mnie swiatla swieca- moze troszeczke ciemniej - ale tego nie jestem pewny.. ? jesli swieca ciemniej ? to jaka moze byc tego przyczyna ? a jesli swieca normalnie to moze macie jakies pomysly skad ten komunikat ? dodam ze poprzedniego dnia wyciagalem schowek oraz wymienialem filtr kabinowy..do schowka przychodza jakies 3 malutkei wiazki w tym jedna do lampki- a ta lampka nie swieci cos- szczerze powiedziawszy nie mam pojecia czy wczesniej swiecila a pozostale kable nie wiem od czego sa.. a wiec moze poprostu tam cos nie tak jest ? z gory dzieki za pomoc i wszelkie podpowiedzi..
  12. dokładnie mam to samo ale dosłownie przez chwilke.. na zimnym..a jak dam ostro po garach to tylko za pierwszym razem tak szarpie..jest to dziwne i sprawia wrazenie jakby chwilowo byl luz jakis na dyfrze albo wale napedowym.. generalnie gdzies w przeniesieniu napedu - napewno nie robi tego silnik..
  13. podobno pasuje.. ale pytanie tylko czy ktos takie cos widzial moze w jakims projekcie- bo zastanawia mnie jak z przyrostem mocy.. ktory z kolektorow da wieksza moc ? i elastyke ?
  14. mnie bardziej interesuje sprawa kolektora wydechowego.. bo wydaje mi sie ze wzrost mocy dzieki kolektorowi jest najbardziej prawdopodobny.. ja u siebie chce zrobic tak : wywalic katalizatory i tyle - tlumiki zostawiam fabryczne, kolektor baran - sportowy, wklad k&n i z tym pojade na hamowanie do vtech tuning- shamuje raz a potem poprosze o chip tuning za ok 1000 zl i znowu hamownia... takbym ja to widzialkoszt takiego przedsiewziecia to ok 2000 zl a wydaje mi sie ze jesli silnik jest blisko serii a raczej wszystko wskazuje ze jest to 20 km powinno byc jesli bylo by wiecej to tylko sie cieszyc.. i dokladnie tak jak to ktos madry kiedys powiedzial w tv ze wzrost mocy 1km to 100 zl :) natomiast mam do was pytanie inne- odnosnie kolektora wydechowego: czy lepiej kolektor od mki e36 3.0 , 3.2 oryginal ? czy tez dedykowany do mojego silnika taki jak ten np ? http://www.allegro.pl/item321833198_sportowy_kolektor_wydechowy_bmw_e36_e34_e39_24v.html czy macie wogole jakiekolwiek informacje na temat montowania kolektora z m3 e36 do m50-m52 ? bo bardzo mnie to ciekawi ? i inna sprawa czy macie namiary na jakies oferty firm dobrych robiacych kompletne uklady wydechowe do konkretnego auta - np ulter supersprint ? zalezy mi zeby wydech nie byl glosny a zapewnial przyrost mocy.. z gory dzieki i pozdrawiam :)
  15. ja poniewaz nie wiedzialem totalnie co bylo lane wczesniej a olej byl czarny jak smola.. postanowilem wymienic na 10w40.. wybor padl na olej valvoline max life 10w40 kupilem 2x 4l czyli 2x85 zl = 170 zl koles na allegro ktory ma mnostwo dobrych komentow twierdzi ze handluje produktami tej marki sprowadzanymi z holandii - w sumie to zaryzykowalem moglbyc to kit totalny.. ale po zalaniu silnika olejem mile sie zaskoczylem.. wczesniej nic nie stukal w hydraulice i nadal nic nie stuka- za to silnik znacznie sie wyciszyl.. i chyba zyskal na elastyce.. generalnie chodzi lepiej a nie sadzilem ze moze chodzic jeszcze lepiej :) jak cos moge dac namiar na kolesia z allegro..szczerze polecam! w ofercie posiadal rowniez jakies drozsze oleje valvolina np 10w60 i inne..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.