Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Autko już przemieściło się do Piły :P Zderzak w calości :P Dzieki Koledze wydaje mi się że kupiłem bardzo dobre autko w bardzo dobrej cenie :P Dziękuję wszystkim za pomoc w kupnie i ocenianiu :P

PS: Zdjęcia będą ale dopiero jak Beti pojedzie na myjnię :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko już przemieściło się do Piły :P Zderzak w calości :P Dzieki Koledze wydaje mi się że kupiłem bardzo dobre autko w bardzo dobrej cenie :P Dziękuję wszystkim za pomoc w kupnie i ocenianiu :P

PS: Zdjęcia będą ale dopiero jak Beti pojedzie na myjnię :P

 

Genialny zakup! Życzę Ci, abyś miał tyle radości z pierwszej Beemki, ile ja miałem, aczkolwiek moja była do dopracowania :cool2:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi, że niby e38 nie są katowane, albo nie wiem.

Bo w e38 i w e39 były identyczne v8 nie różniące się niczym. Nie wiem jak początkowe v8 z 94r czy to te same co w e39 czy jeszcze te co były w e34. Z e34 silniki były niektóre bardziej wytrzymałe bo nie były z amelinium :) Ale czy w V8 też tego nie wiem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każdy automat w E39 i E38 można przełączyć również na manual jak w przypadku byłej E39-tki krysa32?

 

I co tak naprawdę wybrać? E39, czy E38? Oba auta w podobnym przedziale cenowym. Mam na myśli oczywiście silnik 4l. Pewnie E38 z racji wagi będzie się gorzej zbierał, ale jak w przypadku części oraz komfortu jazdy? Lepszy w ogóle od piątki?

 

PS. Wiem, że temat jest o E39, ale nie sposób nie porównać tych dwóch aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaka jest różnica w utrzymaniu E39, a E38, ale jak mi kiedyś jeden ziomek nawinął seria w Bmw 3, 5 i 7 to mnożnik kosztów utrzymania :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każdy automat w E39 i E38 można przełączyć również na manual jak w przypadku byłej E39-tki krysa32?

 

I co tak naprawdę wybrać? E39, czy E38? Oba auta w podobnym przedziale cenowym. Mam na myśli oczywiście silnik 4l. Pewnie E38 z racji wagi będzie się gorzej zbierał, ale jak w przypadku części oraz komfortu jazdy? Lepszy w ogóle od piątki?

 

PS. Wiem, że temat jest o E39, ale nie sposób nie porównać tych dwóch aut.

 

Nie każdy, tylko wersje ze steptronic-iem, wcześniej byłyy automaty "normalne" (przełożenia PRND432).

Co wybrać? Hmmm... Różnica jest... :norty: Musisz się przejechać, żeby zobaczyć :mrgreen: Ja gdybym ze względu na pracę nie potrzebował kombiaka to bym dziś jeździł E38... :cry2:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co oszukiwać, to jest już starsze auto, do tego wyposażenie jest baardo ubogie, przebieg już też jakiś tam jest, to cena niska nawet bardzo. Jak chcesz się temu przyjrzeć, to z dużą ostrożnością i najlepiej z kimś kumatym, dobrze przepytać sprzedającego. Może być, że nie trup i jeszcze długo pojeździ :wink:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam na oku E39 520i sedan, rok 97 z przebiegiem 355,000km. Bez gazu od nowości i 15 lat w jedych rękach. Auto sprawia pozytywne wrażenie i tak też się sprawowało podczas jazdy testowej. Bez wahania bym je kupił gdybym nie planował montażu LPG bo wiem że te silniki do 500,000km dożywają jeśli nie zmęczone gazem. Pytanie czy do silnika z takim przebiegiem warto inwestować około 3000zł w instalację? Czy jest gdzieś na forum temat o przebiegach jakie mają użytkownicy w swoich E39?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam możliwości wklejenia linku do ogłoszenia bo auto nie jest ogłoszone. Jest to sedan oxfordgrun na pełnych skórach, klimatroniku, parktroniku i z manualem - zgodny 100% z vin.

 

Natknąłem się na nią będąc w DE i szukając czegoś innego... Ogólnie przebieg zdradza tylko przetarta kierownica i uszczelka drzwi przednich, lewarek jest jak nowy bo jest nowy. Skóra na boczku fotela kierowcy lekko szara zamiast czarna ale daleka od przetarcia. Jakaś pasta barwiąca czyli car detailing i będzie OK:) Silnik nawet po całej nocy w mrozie odpala ładnie a popychacze nawet przez ułamek sekundy nie zagrają, spaliny pachną normalnie czy na ciepłym czy na zimnym - raczej oleju w nich nie ma. Pierwsze odpalenie na mrozie zdradza, że rozrusznik jest na wykończeniu bo potrafi "rzęzić" moment. Na aucie nie ma żadnej rdzy ale kilka elementów było malowane - jak dla mnie żadna wada jak na 17 latka. Od strony elektronicznej to uszkodzony czujnik zajętego miejsca w fotelu pasażera (airbag się pali) i błąd czujnika położenia wału korbowego - crankshaft sensor. Takie rzeczy mi wyskoczyły po podłączeniu jej. No i ręczny słaby...

Most cichy, zawieszenie ciche, łożysk nie słychać, szyba bez pęknięć, 2 komplety kół, pełny zestaw narzędzi pod klapą bagażnika...

 

Jak ktoś się zastanawia czemu nie wziąłem jej po takim prześwietleniu i będąc już w DE to odpowiadam... tam gdzie ona jest bywam 1-2 razy w tygodniu:) Mam kilka dni na podjęcie decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest poszanowana a raczej jest z tego co piszesz. Włożysz w usterki kilka set zł i będziesz się cieszyć jazdą.

Jak jest z de to możliwe, że przy tym przebiegu są oryginalne elementy zawieszenia i jak one się ruszą w PL to się zacznie wymienianie. Ale ogarniesz to i będziesz miał spokój.

Słaby ręczny niby standard też tak myślałem. Dałem za linki i wnętrze w tarczobębnach kilka set zł i mam ręczny elegancki. Nawet na dużych podjazdach trzyma i auto się nie toczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w takiej e39 z 97 roku zawsze na zapłonie powinien się "Check Engine" zapalić? Tam właśnie była taka kontrolka jak latarką w zegary zaświeciłem ale w żadnym momencie się nie zapalała a błąd czujnika wału był. Czy w takich zegarach są diody do kontrolek czy zwykłe żarówki które łatwo wymontować?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.