Skocz do zawartości

3XX Mrugające światła i oświetlenie na desce rozdzielczej


mariuszm82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Mam taki problem że podczas jazdy nawet na postoju na odpalonym silniku mrugają mi delikatnie światła mijania,oraz zegary na desce także pomrugują.Może ktoś spotkał się z czymś takim lub miał podobny problem.Nie znam się za bardzo na elektryce.Myślałem że to wina może regulatora napięcia.Byłem na sprawdzeniu i Wyszło że ładowanie ma dobre,Wszystko jest ok.akumulator ma rok dopiero,ale tez wszystko wskazywało że jest dobry.Co to wiec może być.Może spróbować wymienić alternator ale jak wszystko jest ok to chyba to nie ma sensu?Poradzie jak możecie.Jeżeli był już temat poruszany to sorki,szukałem ale nic nie znalazłem

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. Uzupełnij info o posiadanym aucie w profilu. mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mam ten sam problem lecz zegary nie przygaaja swiatla nie wiem nie spogladalem lecz oswietlenie wewnatrz auta przygasa na 0.5 sekundy prawie nie zauwazalnie obojetnie czy samochod odpalony czy zgaszony wiydaje mi sie ze moze byc wina przewodów idacych od akumulatora takie moje zdanie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka w zegarach, raczej do świateł nie ma nic wspólnego.

Miałem tak kiedyś w e36, i dopiero przestało po wymianie diod w mostku w alternatorze.

Ale proponuje na początek zacząć od przeczyszczenia różnych przewodów masowych idących na alternator i światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SzP.poprostu kończy się alternator przerabiałem tą sytuację, ładowanie niby masz dobre ale nadal mruga , wymienisz regulator i nadal to samo główny człon alternatora wytarty tkzw. komutator. Proponuję nowy alternator , pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... też mam ten problem, przy włączonym silniku mruga całe oświetlenie zewnętrzne, konsola, zegary i światełka wewnątrz, przy zgaszonym silniku nic nie mruga. Znalazlem na necie, gość tez mial cos takiego i pisze ze przyczyną były:

-zjechane łożyska zjechane szczotki w alternatorze dla tego są skoki napięcia.

 

link: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=68560&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam.Zakupiłem alternator.Z parametrów co na nich pisze to wnioskuję że chyba mniejsze ma ładowanie jak ten co miałem ale zakupiłem używany BOSCH od takiego samego modelu silnika wiec myślę że będzie.Wymieniłem i mrugotanie ustało.Teraz jest wszystko w porządku.Ale zauważyłem że takie coś z tyłu tego starego alternatora, coś jak kondensatorek (czarne przykręcony śrubką do tyłu i z niego wychodził krótki przewodzik podłączony wsuwka do alternatora, pisało na nom 2,2 ny "zamiast n taki podobny znaczek") był przepalony i pomyślałem że to może była tylko wina tego.Jak ktoś zna się na tym i na elektryce to niech pisze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, alternator powinieneś kupić o takim samym nr fabrycznym i amperażu. (najlepiej po nr VIN).

To, że kupiłeś od podobnego modelu, wcale nie oznacza że będzie "wyrabiał" normę u Ciebie. Po to były większe, żeby zaspokoić pobór prądu w autach z różnymi dodatkowymi odbiornikami.

Jeśli idzie do Ciebie alternator o konkretnych parametrach, to nie żebyś woził dodatkowy ciężar, tylko żeby obsłużyć dodatkowe "gadżety" w jakie wyposażony jest konkretny pojazd. Chodzi bardziej o dodatki wnętrza (klima, i inne bajery), niż pojemność silnika.

 

To w alternatorze- nazywa się : "Kondensator przeciwzakłóceniowy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Mam tak jak kolega pisze w pierwszym poscie, u mnie zaczeło sie to po wymianie regulatora napięcia (byle jakiej firmy), ale może być tak jak piszecie że alternator siękonczy, kupie regulator napięcia lepszy jak to nie pomoże to przymiarka do "nowego-starego" alternatora albo moze regeneracja???.... jak myślicie? :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zanim wymienicie alternatory sprawdzie najprostszym miernikiem jak wyglada sytulacja z napieciem. Przygasanie zegarow i lampek to nic innego jak spadek napiecia. Zapalcie auto wlaczcie oswietlenie i podlaczcie miernik, zobaczcie czy razem z przygasaniem oswietlenia spada napiecie, jesli tak to alternator ( podobny objaw moga dawac czasami konczace sie szczotki) nie ma po co wymieniac alternatora, wystarczy wymienic szczotki na zwykle boshowskie od wiertarki:P - sprawdzone
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.