Skocz do zawartości

seria 3 E90 Pytanie debiutanta


Dewiant

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega moze jest jasnowidzem jak tak wszystko wie o przebiegu auta tylko dlatego ze jest z niemiec.Oj male chyba masz doswiadczenia z autami i zabardzo popadasz w stereotypy.Sam mam znajomych w niemczech gdzie maja po 3 samochody i nie jezdza tylko jednym caly czas dlatego przepiegi niskie.A ze z Plocka...no tak wszyscy z plocka to oszusci i kretacze.Na prawde smiac sie chce

 

Jasnowidzem moze on i nie jest, ale handlarze w 90% mają auta z leasingu , banków i innych a tam wala przebiegi niemiłosierne, gdy do tego dojdzie gosc z Płocka który zleca zdjęcia do rasowania profesjonalistom a w rzeczywistosci auto okazuje się trupem to masz odpowiedz.

Sumując - niski przebieg OK, ale albo auto z Polski, albo kupione w DE bezposrednio od prywata - 99% aut handlarzy to auta firmowe a wiec przebieg musi byc gruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolega moze jest jasnowidzem jak tak wszystko wie o przebiegu auta tylko dlatego ze jest z niemiec.Oj male chyba masz doswiadczenia z autami i zabardzo popadasz w stereotypy.Sam mam znajomych w niemczech gdzie maja po 3 samochody i nie jezdza tylko jednym caly czas dlatego przepiegi niskie.A ze z Plocka...no tak wszyscy z plocka to oszusci i kretacze.Na prawde smiac sie chce

 

Tak mam taką kulę-szpiegulę. Wszystko widzę. Kupiłem na allegro z niskim przebiegiem i chyba też z Płocka. Fajnie.

Pewnie wszysycy Twoi znajomi z Niemiec mają 3 samochody i wszystkie trzy to pewnie diesle, po 15kkm rocznie robią?! :D, nie bądź naiwny.

 

 

Paypal słusznie zauważył, same zdjęcia budzą wątpliwości.. i jakoś dziwnie się składa, że większość takich ogłoszeń z allegro (tak fotografowanych aut) jest z Płocka :lol: Szkoda, że sesji w studio nie robią :lol: :lol: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszyscy mamy takie podejscie ze "firmowy" samochod jest zawsze zajechany. taka nasza natura, tak u nas traktujemy firmowe samochody. pamietajcie tylko ze w niemczech bardzo duzo firmowych aut maja ludzie na wyzszych stanowiskach (kierownicy, menagerowie itp). jezdza nimi w zasadzie tylko do pracy,bez wariactw, trzymaja auta w garazach, robia standardowe 30-40kkm rocznie i zmieniaja auta jak sie konczy gwarancja (3 i 5 sa bardzo wsrod nich popularne). w miedzyczasie auto jest serwisowane tylko w ASO zaraz po tym jak zapali sie jakakolwiek kontrolka. lepszej uzywanej furki sie nie znajdzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wychodzi za tego Twojego opisu przebieg 200tys. km po 5 latach... nie 80-100... W tym rzecz. W DE za diesla płaci się dużo większy podatek więc diesle kupuje się tylko jak się dużo jeździ - nie robi się dieslem 20tys. rocznie jak w Polsce bo to się nie opłaca... Dlatego trzeba liczyć co najmniej 30tys. rocznie, a bezpiecznie te 40k. Ja tyle robię po Polsce i wcale nie trzeba dużo jeździć (codziennie dojeżdżam do pracy 50km w jedną stronę...)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fuck, z tego co piszecie to z moimi 10-15 tysiącami rocznie znów wymykam sie schematom wizerunku dieslowców :roll: . Z poprzednim autem tez tak miałem przy sprzedaży - pierwsze zdanie dzwoniących i od razu pytanie "ale Panie, to Pan dizla kupił żeby nim 1 000 km miesięcznie robić?". A no kupiłem i ponad 3 lata tak własnie nim jeździłem.

 

Nikt nie pomyślał, że ktoś może po prostu lubić charkterystykę pracy diesla, przyspieszenie, elastyczność, spalanie? Nie zawsze kwestia kasy jest decyzująca - inaczej wszyscy jeździlibysmy Fiatami czy Skodami, a to chyba forum użytkowników BMW (czyli ciągle znajdują sie ludzie, którzy maja inne priorytety). Chociaż być może rzeczywiście standard rynkowy jest trochę inny, diesle kupuje sie do ciężkiej pracy i dużych przewidywanych przebiegów ale pliz... nie generalizujcie. Należy zawsze pojechać, obejrzeć porządnie auto, przejechać się, prześwietlić książkę, serwisy itd - auta nie kupuje się przecież na odległość po obejrzeniu ładnych zdjęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rybeusz mam dokladnie takie samo zdanie. Moja 118d ma 2,5 roku a przejechane tylko 11 tys. Kupilem diesla zeby miec fajny moment a nie zeby robic 80 tys rocznie. Juz sie boje sprzedazy w przyszlosci :roll:

Skorygujesz licznik w górę i pójdzie id ręki :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rybeusz mam dokladnie takie samo zdanie. Moja 118d ma 2,5 roku a przejechane tylko 11 tys. Kupilem diesla zeby miec fajny moment a nie zeby robic 80 tys rocznie. Juz sie boje sprzedazy w przyszlosci :roll:

Skorygujesz licznik w górę i pójdzie id ręki :D :D :D

 

 

Hhahahaha dobry komentarz stary, ubawilem sie po pachy :D :D :D Jak wiadomo w pl kupuje sie nie auta tylko przebiegi a konkretnie stany licznika - zgubiony ten kraj w tym sektorze, albo nie kraj tylko jego obywatele (wiekszosc)

 

Do rzeczy: Mieszkam obecnie w usa i szukam jakiejs Bawarki juz od dluzszego czasu. Wczoraj przejechalem sie 330xi 2006 rok i normalnie bajka!! Ale mam kilka pytan odnosnie tego modelu do uzytkownikow i znawcow tematu:

 

1. Naped X. Czy warto go miec czy raczej niepotrzebnie bede jezdzil ciezszym autem ktore gorzej przyspiesza, hamuje i wiecej pali z racji AWD? Dodam ze w mieszkam w stanie gdzie zimy sa czasem bardzo srogie i sam tylny naped moze okazac sie lipa, ale nie ze wzgledu ze boje sie jezdzic RWD (moj pierwszy samochod to RWD wiec nie obce mi sa uslizgi i drifty kontrolowane) tylko ze wzgedlu ze moge gdzies utknac na samym RWD... Dodam ze chodza pogloski po forum ze BMW z X-Drive to juz nie to rasowe BMW z samym RWD - prawda czy mit?

Ile wiecej spali np 330xi od 330i?

 

2. Ile ten silnik (3.0i) ma koni? Czy bedzie to moze 255koni, a moze 272 kuce + Valvetronic? Prosze o porade w tej kwestii, dodam ze jest to motor ze srebrna pokrywa i pojecia nie mam jakie one mialy moce w usa? Jakies linki?

 

3. Wracajac do X drive to czy jest to staly naped na 4 kola czy wlacza sie tylko w razie potrzeby? I jak dzieli naped? Na tyl wiecej mam rozumiec a przod mniej 40/60 przod tyl? poprawcie jesli sie myle?

 

4. Biore pod uwwage serie 5 (530i lub 530xi) rowniez gdyz jest wieksza gabarytowo, i zarazem ma duuzo wiekszy bagaznik, prawie kazda E-60 jest wyposazona w opony zwykle i zapas w bagazniku- odwrtonie niz seria 3 ktora absolutnie kazda ma RUN- FLAT i brak miejsca na zapas w bardzo malutkim bagazniku, zastanawiam sie czy bedzie duza roznica w spalaniu i kosztach utrzymania E-60 vs E-90 z tym samym motorem 530xi vs 330xi. Bo jesli ma byc ona niewielka to predzej wybiore E-60 z racji na tylne lampy a'la Lanos z E-90 ktore wygladaja co najmniej badziewnie w tak zacnej marce :( :(

 

5. Czy zrobic manewr i kupic E-92 Coupe ktora wyglada po prostu bajecznie i mega mi sie podoba, ale motor tam oznaczony jest 328i i ma on bodajze 230 koni i i jest to motor z czarna pokrywa.

 

Za wszelkie pomocne odpowiedzi z gory dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie. 330 lub 335, Coupe to inna bajka niz sedan. Niektorzy mowia ze roznica to tylko drzwi, ale naprawde roznic jest cala masa.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to coupe to jest najładniejsze BMW i jedno z najładniejszych aut jakie jeżdżą po drogach.Cud na kołach,cieszy oko:).Jak chcesz benzyne i możesz wybierać to bierz coupe,to w ogóle bez dwóch zdań.
Kubica GO!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no panowla wlasnie wracam z jazdy testowej 328xi Coupe 2007 rok. Wyglada to auto normalnie megaa, ale... wrazenia mizerne troche, Strasznie twarda jest, cala decha z przodu wali na najmniejszym dolku, ciasnawo w srodku troche, brak I-drive'a mocno zubozylo wyposazenie tego autka, Cos wyje z przodu podczas jazdy zaje , niewiadomo co, silnik lapal temperature chyba bo wskazowka wychylila sie ponad pion i szla jeszcze dalej, moze to tylko dotyczylo tego akurat egzemplarza, ale jakos lepiej mi sie jechalo zwykla 330xi , gdyby nie te swiatla z tylu to bym sie nie zastanawial..

 

P.S. Nie wiecie gdzie produkuja wersje Coupe na rynek USA? Cos mialem takie wrazenie jakby to auto bylo wyprodukowane gdzies w Meksyku...

Wkleje VIN za chwil pare to moze ktos pomoze rozszyfrowac kraj montazu tego konkretnego egzemplarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehehe się usmialem ;)

 

To nie temperatura się wychyla tylko chwilowe spalanie, w 328 nie ma wskaźnika temp.

Coupe to nie S klasa, jest twarde i tyle, ale prowadzi się bajecznie.

 

Co do wycia stukania i braku iDrive to taka widocznie sobie wybrałeś jakas gola i na dodatek zajechana ;)

Powodzenia i nie poddawaj się w poszukiwaniach.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Naped X. Czy warto go miec czy raczej niepotrzebnie bede jezdzil ciezszym autem ktore gorzej przyspiesza, hamuje i wiecej pali z racji AWD? Dodam ze w mieszkam w stanie gdzie zimy sa czasem bardzo srogie i sam tylny naped moze okazac sie lipa, ale nie ze wzgledu ze boje sie jezdzic RWD (moj pierwszy samochod to RWD wiec nie obce mi sa uslizgi i drifty kontrolowane) tylko ze wzgedlu ze moge gdzies utknac na samym RWD... Dodam ze chodza pogloski po forum ze BMW z X-Drive to juz nie to rasowe BMW z samym RWD - prawda czy mit?

Ile wiecej spali np 330xi od 330i?

1) kazdy X wgryza sie w nawierzchnie jak dziki, osiagi na sliskim ma bajeczne ale to auto kieruje nie kierowca,

2) dla mnie BMW z X to nie BMW - tylko i wylacznie moja opinia,

3) naped X srednio zwieksza spalanie o 1l na 100km,

4) auto jest ciezsze o ~100kg...

moje podsumowanie: dla siebie nigdy dla zony z wielka przyjemnoscia, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz tak sie rozpisujecie na temat xDrive to i ja dorzuce swoje dwa grosze.

 

Wiec tak, X3, X5, X6 wedlug mnie sa ok, podobaja mi sie z czego dwa pierwsze mialem w pierwszych generacjach i byly wporzadku.

 

Co do normalnych osobowek z xDrive to tylko do np. 5 Touring i i tak bym sie zastanawial.

Ale krotko i na temat, xDrive w osobowce dyskwalifikuje sportowe zawieszenie, malo tego podwyzsza nam "bude" o 20mm chyba czy jakos tak. Co jest odczuwalne, magicy z BMW wmawiaja ze nie, ale ostatnio jezdzilem E92 z xDrive i swoja bez, roznica ogromna, szczegolnie przy szybkiej jezdzie na autostradzie powyzej 180km/h mialem wrazenie ze auto mi myszkuje, moze nie doslownie ale nie jest przyklejone tak jak moje E92 z sportowym zawieszeniem. Jesli chodzi o komfort to oczywiscie na plus dla xDrive tu nie ma o czym mowic.

Jedyne E92 do ktorego bym sie zastanawial nas xDrive to 335 pod warunkiem ze w moim miejscu zamieszkania duzo pada deszczu i sniegu zeby mi DSC nie robilo choinki z zegarow.

Jesli u Ciebie nie pada a jest tylko zime w miare krotka to lepiej RWD, w zime da sie jezdzic, tymbardziej ze bierzesz 328/330 a nie 335 z bombastycznym momentem :D u nas w Polsce zimy tez sa spore i jakos daje rade, pewnie nie tylko ja. Jak 911 jezdza to czemu inne mialy by nie jezdzic.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak 911 jezdza to czemu inne mialy by nie jezdzic.

i tu jest wlasciwa odpowiedz :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehehe się usmialem ;)

 

To nie temperatura się wychyla tylko chwilowe spalanie, w 328 nie ma wskaźnika temp.

 

Mialem juz jedno BMW i wiem jak wyglada wskaznik chwilowego spalania i bardzo czesto wskazowka zmienia swoja pozycje zaleznie od obciazenia silnika biegu itp, natomiast wskaznik na ktory ja patrzylem mial nieruchoma (prawie) strzalke ktora wyraznie przekroczyla 210F (Skala temperatury w stopniach Farenheita/USA) i szla nadal powoli w kierunku 300 zobacz sam bo to jest dokladnie to auto ktore ogladalem : http://crowleyauto.com/PreOwned/pre_owned_detail.php?id=V2059&lot=10921

nie sadze wiec aby bylo chwilowe spalanie ani wskaznik ladowania akumulatora :D :D

Raczej wyglada mi to na temperature oleju sadzac po symbolu oliwiarki nad cyfra 210, bo 210 stopni F = 98,9 stopni C wiec na temperature plynu chlodzacego tez troche za duzo.

 

Tak, juz slyszalem opinie ze BMW z napedem na dwie osie to juz nie to samo RWD BMW - potwierdziliscie to tylko - dzieki. Swoja droga trzeba tu sie troche postarac zeby znalezc BMW bez X-drive bo jakies 80 -85% w moim rejonie idzie wlasnie z X-drivem.

Zimy czasami sa srogie, ale organizacja tu jest naprawde wzorowa i za jakies 2 lub 3 godziny po opadach wszystko jest odmiecione prawie do czarnego asfaltu, slowem zima tu nie zaskakuje drogowcow jak to w polsce ma miejsce dokladnie co roku :)

 

Podaje Vin do ogladanego przeze mnie auta : WBAWV535X7PW24676 moze ktos bedzie umial roszyfrowac kraj montazu. Z gory wszystkim dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem i tak otworzyć nowy wątek z kilkoma pytaniami odnośnie e90/e91 ale o napęd zapytam się tu:

 

w czym objawia się "władza samochodu nad torem jazdy'? Jadąc na zakręcie dodając gazu ciężko jest utrzymać narzucony tor jazdy? Oczywiście mówię o b.śliskiej nawierzchni. W tylu miejscach zachwalają napęd xdrive za umijętnośc eliminacji pod/nadsterowności...

 

Będę wdzięczny jak ktoś opisze w czym jest dokładniej problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.