Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Seria idealnie 150 koni i 350nm, chip 197 i 430nm ale ustawiliśmy bezdymne 188 koni i 420nm. Mam 2006 rok więc dpfa nie ma fabrycznie :) . Czuć różnice i wciska w fotel, dużo łatwiej wejść w drift :). Polecam, choć kolega z TC założył mi tunel dolotu powietrza odwrotnie :) ale poprawiłem :D . Widać że ma sporo klientów więc nawet nie było okazji normalnie pogadać. Ogólnie jestem zadowolony i kolegę z TC mogę polecić.

TC czekam na wykres :D

Opublikowano

Ja też byłem w TC w środę, u mnie seria wyszła 151KM i 331Nm, po programie i usunięciu DPF wyszło 192KM i 401Nm praktycznie bezdymnie.

Wracając czułem sie jakbym jechał nowym autem i tak samo bardo polecam TC, bardzo konkretny fachowiec który odpowie na każde pytanie i wytłumaczy co i jak.

p.s. też czekam na wykres :)

Opublikowano (edytowane)

sprawdźcie poczte wysłałem już wcześniej, może w spamie wylądowało...

 

a ten dolot to w pozycji tej co był to zsuwa się z filtra więc założyłem w drugą stronę i chyba siedział ładnie,ciasno i się nie zsuwał :D Mam nadzieje że podróż powrotna była przyjemniejsza :) Okazji pogadać nie było sami widzieliście ile ludzi Nas odwiedza i musiałbym nie robić żadnego auta a i wówczas pewnie nie mógłbym z każdym pogadać bo ciągle coś :D

 

Miło było poznać :diabel_faja:

Edytowane przez jnx

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

BMW F01 730D 245KM 2012r @ 300KM/650Nm

 

10648974_1047898988573163_1593880934497784040_o.jpg

10999926_1047899018573160_3021242783303125131_o.jpg

 

BMW E90 320D 122KM @ 165KM

 

1598660_1047913265238402_468471227004283743_o.jpg

 

BMW E90 320D 143KM @ 173KM

 

10911345_1047912168571845_172580420306499619_o.jpg

 

BMW E90 320D 150KM @ 184KM

 

11061175_1047909968572065_2452604905683923522_o.jpg

 

BMW E90 320D 163KM @ 191KM

 

10497868_1047909965238732_5363946849045368260_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

jnx, bardzo fajnie wyszła ta 318d 122KM - też taką mam i wynik 160KM/354Nm ale robiłem gdzie indziej.

Mam pytanie, teraz się nad tym właściwie zastanawiam - układy CR (common rail) podają paliwo w kilku dawkach, zazwyczaj wstępna, właściwa i dopalająca (nawet do 5-7 wtrysków paliwa na 1 cykl pracy tłoka), czy po chipie tuner pozostawia sposób podawania paliwa czy to jest zmieniane?

 

cytat:

"Teoretycznie wtrysk odbywa się w 3 fazach.Najpierw odbywa się tzw. "przedwtrysk", podawana jest dawka pilotująca tuż przed osiągnięciem górnego maksymalnego położenia tłoka. To dzięki niej praca silnika jest bardziej miękka, łagodna. Wcześniejsze odparowanie i zapłon tej dawki umożliwia spokojniejsze spalenie się głównej dawki. Ciśnienie w cylindrze nie narasta tak gwałtownie jak ma to miejsce w tradycyjnych dieslach. Następnie inicjowana jest dawka właściwa. Po niej następuje dawka dopalająca. Ta akurat korzystnie wpływa na ekologię silnika. Podnosi temperaturę spalin dzięki czemu katalizator nagrzewa się szybciej, a praca filtra cząstek stałych jest bardziej wydajna. Zależnie od zastosowanej generacji układu Common Rail, wtrysk może odbywać się nawet w 7 etapach. Liczba ta nie musi być stała i zmienia się zależnie od obciążenia silników, obrotów i innych warunków pracy."

źródło" http://autokult.pl/13245,kulturalne-diesle-czyli-jak-dziala-common-rail

Opublikowano
Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale wydaje mi się, że przy normalnym programie nie wydłuża się czasu wtrysku zatem nie zmienia się również strategii sterowania w funkcji położenia tłoka. Zwiększa się nieznacznie ciśnienie, przez co uzyskana dawka jest większa (jeden z dwóch sposobów jej regulacji). Po drugie te wielokrotne dawki są mocno ograniczone bezwładnością elementów wtryskiwacza. W praktyce systemy osiągające do 7 dawek przy wysokich obciążeniach silnika (prędkościach obrotowych) nie przekraczają dwóch dawek na cykl.
Opublikowano

zostaje bez zmian ... choc jest mozliwosc zmian np post-injection , jednak lepiej jak pozostaje to bez zmian , wystarczy ze wielu tunerow niepotrzebnie grzebie przy czasach wtrysku glownego.

 

 

co do postu wyzej to zwiekszenie cisnienia paliwa wcale nie oznacza zwiekszenia dawki paliwa , jedynie w skrajnym przypadku gdy zadane cisnienie przekroczy max cisnienie z tabeli kalibracji czasu wtrysku ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Mam pytanie mam e90 163km chip na 200km 400 no i jest to ok

 

ale mam okazję kupić f10 520d 184KM ile można z niej wyciągnąć jaki chip?

 

czy przesiadając się z e90 na f10 z praktycznie tym samym silnkime będę czuł jakąś rewolucje?

 

Patrze oczywiście tylko pod względem przyśpieszenia nie komfortem itp

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW F01 730D 245KM 2012r @ 300KM/650Nm

 

10648974_1047898988573163_1593880934497784040_o.jpg

10999926_1047899018573160_3021242783303125131_o.jpg

 

BMW E90 320D 122KM @ 165KM

 

1598660_1047913265238402_468471227004283743_o.jpg

 

BMW E90 320D 143KM @ 173KM

 

10911345_1047912168571845_172580420306499619_o.jpg

 

BMW E90 320D 150KM @ 184KM

 

11061175_1047909968572065_2452604905683923522_o.jpg

 

BMW E90 320D 163KM @ 191KM

 

10497868_1047909965238732_5363946849045368260_o.jpg

 

Co tak słabo z dołu przy 2 tys. obrotów, w tym 320d 163km w porównaniu do słabszych wersji?

Opublikowano
Turbo wstawało tak a nie inaczej, dlatego :wink:

To coś nie tak może być z turbiną lub przepływomierzem.

-------------------

Artur

Opublikowano
318d 122 ma bardzo małe turbo więc wcześnie wstaje. U mnie już od 1500 czuć że zdecydowanie pracuje.
Opublikowano

Koło kompresji jest 2mm mniejsze i dlatego szybciej się budzi. Niektóre turbosprezarki są równiez po regeneracjach i jak komuś padło turbo i zeszlifowało troszkę muszle to nikt przeciez materiału nie nałoży dlatego szczelność dolotowa nie jest jak ORI i dlatego czesto turbiny po regeneracjach wstają 200obr później.

 

Turbo wstawało tak a nie inaczej, dlatego :wink:

To coś nie tak może być z turbiną lub przepływomierzem.

 

Wybacz ale nie ucz ojca dzieci robić :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Swoją drogą to 180ps w 318d na oryginalnych wtryskach po zmianie sprężarki to z dymem czy bezpiecznie dla filtra ?
Opublikowano
Koło kompresji jest 2mm mniejsze i dlatego szybciej się budzi. Niektóre turbosprezarki są równiez po regeneracjach i jak komuś padło turbo i zeszlifowało troszkę muszle to nikt przeciez materiału nie nałoży dlatego szczelność dolotowa nie jest jak ORI i dlatego czesto turbiny po regeneracjach wstają 200obr później.

 

Turbo wstawało tak a nie inaczej, dlatego :wink:

To coś nie tak może być z turbiną lub przepływomierzem.

 

Wybacz ale nie ucz ojca dzieci robić :)

U mnie jest inaczej, a osiągi podobne jak w tym 163KM (mój wykres na stronie 203)

-------------------

Artur

Opublikowano

Kolejny EDC17CP45...

 

BMW X6 4.0D 306KM @ 383KM

 

Płasko mocno i bezpiecznie, dpf siedzi na swoim miejscu więc nie przesadzaliśmy z paliwem :)

 

 

11052888_1049523131744082_4667352539871742385_o.jpg

11083713_1049523258410736_6196232812133789007_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Do fzhut

Dlaczego z dymem? Powietrza jest pod dostatkiem.

W moim przypadku szukam wtrysków bo znając życie będę miał niedosyt.

A z drugiej strony pewnie bym je zarżną za pare tkm.

odpowiednia ilosc powietrza nie jest gwarantem bezdymnego softu. jeszcze paliwo musi zostac podane w odpowiednim czasie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.