Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
szczerze to nie wiem czy skrzynia jest ta sama , ale na zagranicznych forach bardzo duzo jest dziwnych informacji takze nie ma co brac tego za wyznacznik ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Na stronach ZF znajdziesz specyfikację odnośnie wymiany oleju w skrzyniach ZF i tam jest podane że do alpiny szły skrzynie z oznaczeniem X na końcu.
Opublikowano (edytowane)
Wstawiam wykresy pierwszy przed wycinka filtra i program robiony duzo wczesniej w innej firmie i drugi (obecny) po wycince dpfa robiony w kreatorze. Czy ten drugi jest ok? Czy nadaje sie tylko do korekty ?http://zapodaj.net/a5a77f873940b.jpg.html http://zapodaj.net/images/a5a77f873940b.jpg Edytowane przez michal_325d
Opublikowano
A wracając do tematu wykresów.

 

 

BMW E90 335i 306KM - Chiptuning

 

Wystroiliśmy wieczorową porą auto na seryjnym setupie. Szczerze? Ten silnik jest boSSki Wciska jak należy, narastający moment odzwierciedla wrażenia z przyśpieszania :cool2:

 

1658413_956863754343354_589307831897096074_o.jpg

1921074_956863794343350_2328578088152876292_o.jpg

 

Auto porządnie dociążone - pomiar trwał 40 sekund. IAT na górze już zaczęło robić swoje, dlatego niebawem wpada porządny IC i lecimy dalej :D

 

Pierwszy pomiar i 40 Nm wiecej niz seria ? Chyba nie byl to w 100% seryjny samochód ? Zaskakujaco duzo Nm wam wyszło , przegladajac wykresy 335i gdzie moc byla w granicach 360-380km to moment nie przekraczał 500Nm

Opublikowano

... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano (edytowane)
... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

 

Tez kolekcjonuje graty do mojego 335i , Downpipe 3" custom, duzy custom IC o pojemności 14500cm3 , lewa strona dolotu od IC 3" z pojedynczym blowoffem , u kład wydechowy Miltek , wydajniejsza pompa . Na dniach bede jeszcze czyścił zawory bo juz 120tys i początkiem miesiąca na program. Mam nadzieje ze 430-440 na seryjnych turbinach uda sie zrobic .

Edytowane przez nonam3k
Opublikowano
... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

 

Tez kolekcjonuje graty do mojego 335i , Downpipe 3" custom, duzy custom IC o pojemności 14500cm3 , lewa strona dolotu od IC 3" z pojedynczym blowoffem , u kład wydechowy Miltek , wydajniejsza pompa . Na dniach bede jeszcze czyścił zawory bo juz 120tys i początkiem miesiąca na program. Mam nadzieje ze 430-440 na seryjnych turbinach uda sie zrobic .

nie uda się :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Jestem bardzo ciekawy tego 500+ , jak będą jakieś fotki z budowy tego 335i to chętnie zobacze. Jaki dolot ? Ja mam afe power i wydaje mi się że przy ostrej jezdzie filtry nagrzewają się od silnika :shock:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Jakie turbiny na te 500+? Ja już przed nowym rokiem nie przyjadę do Łodzi ale zaraz po jak nie będzie śniegu zaczynamy zabawę z moją e91, jest już gotowa do tańca :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

Między świętami wleci metanol (jak o tym samym aucie piszemy)

Opublikowano (edytowane)
tak Tombo o tym samym ;)

 

Wczoraj zamawiałem dolot i "osiołka" Miechowi ;)

 

Teraz felgi w poszukiwaniach.

 

Na 1.3 bara to był szatan.

 

P.s. będzie lotka i nowe markery więc z wyglądem też jest coś działane :twisted:

Edytowane przez blademan89
Opublikowano
tak Tombo o tym samym ;)

 

Wczoraj zamawiałem dolot i "osiołka" Miechowi ;)

 

Teraz felgi w poszukiwaniach.

 

Na 1.3 bara to był szatan. Cholerne limitery....

 

P.s. będzie lotka i nowe markery więc z wyglądem też jest coś działane :twisted:

 

Jaki był wynik na 1.3 bara ?

Opublikowano
tak Tombo o tym samym ;)

 

Wczoraj zamawiałem dolot i "osiołka" Miechowi ;)

 

Teraz felgi w poszukiwaniach.

 

Na 1.3 bara to był szatan. Cholerne limitery....

 

P.s. będzie lotka i nowe markery więc z wyglądem też jest coś działane :twisted:

 

Jaki był wynik na 1.3 bara ?

 

 

Pytanie do TC, ale było ponad 400KM dobrze ;)

Opublikowano
... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

 

Tez kolekcjonuje graty do mojego 335i , Downpipe 3" custom, duzy custom IC o pojemności 14500cm3 , lewa strona dolotu od IC 3" z pojedynczym blowoffem , u kład wydechowy Miltek , wydajniejsza pompa . Na dniach bede jeszcze czyścił zawory bo juz 120tys i początkiem miesiąca na program. Mam nadzieje ze 430-440 na seryjnych turbinach uda sie zrobic .

nie uda się :)

 

Zobaczymy. Znajomemu w UK z modami ( wiekszy IC , dowpipe 2.75" , Dolot sportowy , Cobb access port v3 + normalne paliwo ( nie e85 ) . Wyszlo 431km .

Opublikowano

tak to bardzo możiwe , ale ... użyłeś magicznego słowa COBB ACCESS PORT ;)

bez tego lub bez sprzętu Frieling Racing nie jestesmy w stanie przeskoczyć pewnej granicy ładunku , bez wyłączenia monitorowania pewnej funkcji , a popularne sprzęty nie są w stanie przeliczyć CRC w obszarze który potrzebujemy ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
lub bez sprzętu Frieling Racing nie jestesmy w stanie przeskoczyć pewnej granicy ładunku , bez wyłączenia monitorowania pewnej funkcji , a popularne sprzęty nie są w stanie przeliczyć CRC w obszarze który potrzebujemy ...

...hmmm, ale to chyba już stara historia, ładować można do bólu, w tym siemensie wszystko się przeliczy...się mi wydaje :wink:

Opublikowano

A wracając do tematu wykresów :

 

E60 525D 197KM - Chiptuning + dpf out - automat

 

10835245_990982067598189_8804180112472725767_o.jpg

10862587_990982317598164_5169570538140532740_o.jpg

 

BMW E93 325D - Chips + DPF OUT - automat

 

10873432_990981017598294_1759477282530691402_o.jpg

1782358_990981217598274_9065858682512014288_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.