Skocz do zawartości

E60 pilot do bram garazowych


Rafcioso

Rekomendowane odpowiedzi

za oryginalną instrukcją... :

Pilot oryginalny ze stałym kodem

1. Kluczyk zapłonu w położeniu 2

2. Podczas pierwszego użycia: Nacisnąć oba

zewnętrzne przyciski pamięci 1 przez ok.

20 sekund, póki nie zacznie migać lampka

kontrolna 2. Skasowano zapisy trzech

przycisków pamięci 1

3. Oryginalnego pilota trzymać w odległości od

5 cm do 20 cm od przycisków pamięci 1.

Konieczna odległość pomiędzy

pilotem oryginalnym a przyciskami

pamięci 1 zależna jest od systemu

zastosowanego w oryginalnym pilocie.<

4. Nacisnąć równocześnie przycisk nadawczy

oryginalnego pilota i wybrany przycisk

pamięci 1 pilota uniwersalnego. Lampka

kontrolna 2 szybko pulsuje. Gdy lampka

kontrolna 2 szybko pulsuje, puścić oba

przyciski. Jeśli lampka kontrolna 2 nie

pulsuje szybko po 15 sekundach, należy

zmienić odległość

5. W celu zaprogramowania sygnałem z innych

oryginalnych pilotów powtórzyć czynności 3

i 4.

Odpowiedni przycisk pamięci 1 jest teraz

zaprogramowany sygnałem oryginalnego pilota.

Urządzenie można obsługiwać, gdy kluczyk

zapłonu znajduje się w położeniu 2.

 

Jeśli po ponownym zaprogramowaniu

urządzenia nie da się obsługiwać, proszę

sprawdzić, czy oryginalny pilot nie jest

wyposażony w system kodów zmiennych. W tym

celu albo sprawdzić w instrukcji oryginalnego

pilota albo przytrzymać wciśnięty

zaprogramowany przycisk pamięci 1

uniwersalnego pilota. Jeśli lampka kontrolna 2

uniwersalnego pilota przez chwilę miga szybko a

następnie pali się przez ok. 2 sekundy, wówczas

oryginalny pilot wyposażony jest w system

kodów zmiennych. W przypadku systemu kodów

zmiennych należy zaprogramować przyciski

pamięci 1 tak jak opisano w punkcie Pilot z

kodem zmiennym.<

 

Pilot z kodem zmiennym

W celu zaprogramowania pilota uniwersalnego

należy skorzystać z instrukcji obcego

urządzenia. Należy zasięgnąć tam informacji na

temat możliwości synchronizacji.

Podczas programowania sygnałem pilota ze

zmiennym kodem należy przestrzegać

dodatkowych poniższych wskazówek:

Druga osoba ułatwi programowanie.<

1. Samochód ustawić w zasięgu sterowanego

zdalnie urządzenia obcego

2. Proszę zaprogramować pilota

uniwersalnego jak opisano poprzednio w

punkcie Pilot oryginalny ze stałym kodem

3. Zlokalizować przycisk na nadajniku obcego

urządzenia, np. na napędzie

4. Nacisnąć przycisk na nadajniku obcego

urządzenia. Po wykonaniu kroku 4

pozostanie ok. 30 sekund na wykonanie

kroku 5

5. Zaprogramowany przycisk pamięci 1 pilota

uniwersalnego nacisnąć trzy razy.

Odpowiedni przycisk pamięci 1 jest teraz

zaprogramowany sygnałem oryginalnego pilota.

 

 

powodzenia i daj znać czy to działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Stary post, ale dajcie proszę info czy udało się zaprogramować do urządzeń ze zmiennym kodem? Jestem żywo zainteresowany, bo jestem o krok od zakupu lusterka z pilotem do E46.
Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I rozumiem, że według powyższej instrukcji da się to osiągnąć?

Jednak mimo wszystko poproszę o wytłumaczenie o co chodzi z punktem 3 kodowania zmiennego? O jaki przycisk chodzi na nadajniku? Mam grzebać przy napędzie bramy? Tam nic nie ma, a mam do zaprogramowania trzy bramy (akurat tyle, ile jest przycisków), wszystkie ze zmiennym kodem.

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Trochę "odgrzeję kotleta" :wink: , mam fotochromatyczne i asystenta światła (kamerkę) . Zakupiłem teraz lusterko z fotochromatyczne, asystent światła, uniwersalny pilot (trzy przyciski) i alarm (czerwona lampka). Zamontowałem nowe lusterko, asystent działa, fotochrom też , ale mam problem z zakodowaniem pilota. Mam bramę Hormann ProMatic , pilot 868MHz , stały kod. Na początek skasowałem pamięć pilota lusterka (jednocześnie przytrzymałem przyciski 1 i 3) , następnie wg. instrukcji równocześnie przytrzymuję przycisk pilota Hormanna i przycisk np. 1 w lusterku , jednakże kontrolka w lusterku podczas przytrzymania przycisku cały czas mruga jednostajnie (powinna w pewnej chwili przyśpieszyć mruganie) :? , próbowałem kilka razy i nic :( . Czy czasami nie muszę dokodować pilota uniwersalnego lusterka do samochodu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr lusterka 51169123947 , chyba działa na częstotliwości 434MHz produkowane od Apr '06 - Mrz '08 , ale jedną bramę mam m-ki NICE i działa ona na częstotliwości 433,92 MHz pilot Nice FlorS-2 (zmienny kod). Czy wartość 434MHz podana w lusterku to "zaokrąglona" wartość? Jutro spróbuję sparować z bramą NICE :wink: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sparowałem "lusterko" z pilotem od bramy NICE (ROBO500, pilot Flor-S) , ale nie mogę zakodować z automatyką :? , jak zakoduję wg. instrukcji NICE to działa pilot w lusterku ale tylko jeden raz (jeden cykl). Ze względu na pogodę chwilowa przerwa :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Również posiadam to u siebie i mam zmienny kod bo po wykonaniu instrukcji nie udało mi się zaprogramować a po sprawdzeniu późniejszym wyszło, że mam ze zmiennym kodem. Na razie nie miałem kiedy tego programować ze względu na pogodę i brak potrzeby ale z tego co ja rozumowałem na innej instrukcji to potrzeba 2 osoby i proces wygląda podobnie tylko trzeba znaleźć przycisk programowy na sterowniku bramy. Wtedy jedna osoba 3ma przycisk przy sterowniku bramy a druga osoba robi to samo w aucie. Podkreślam sam tego jeszcze nie próbowałem.
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Witajcie mam z tym właśnie problem. Udało mi się "Skopiować" oryginalnego pilota do bramy do lusterka, ale działa on do pierwszego wyciągnięcia kluczyka z samochodu. Jak wyjdę z auta i zamknę to trzeba od nowa przeprowadzać to parowanie, jakby gubił pamięć. Wiecie coś na tem temat ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolego, on nie traci pamieci, tylko zapewne masz pilot i bramę z kodem zmiennym i sterownik od bramy/szlabanu też. To nie bramę dodaje się do pilota w takim przypadku tylko pilota dodaje się do bramy.

Z tego co wiem działa to w ten sposób, że do bramy, podczas kodowania nowego pilota, dodaje się klucz wg którego nowy pilot odpowiada na sygnał(piloty i jednostki firmy nice smilo).

Jest zapytanie od pilota, odpowiedź od bramy(za każdym razem inna) i odpowiedź od pilota(wg jego klucza który brama po zakodowaniu już zna), jeżeli wszystko się zgadza z bazą danych w bramie, otwiera się.

W momencie jak kodujesz go w ten sposób zapisujesz tylko 1 przebieg, później gdy brama zmieni kod, auto dalej odpowiada tym samym, ale brama już go nie rozpoznaje.

Musisz mieć dostęp do bramy i wg instrukcji bramy i auta dodać uniwersalny pilot lusterka jako zmienny (nie ze wszystkimi bramami/szlabanami się da)

Osobiście mi się to nigdy nie udało. Jakbyś nalazł rozwiązanie chętnie przygarnę je na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Witam mam problem z dodaniem pilota pod lusterko robię wszystko wg instrukcji i nic zero reakcji pierwsze kasuje i później gdzieś trzeba sparować pilot z lusterkiem dioda miga jednostajnie i nic kompletnie się nie dzieje dodam że auto jest z Kanady może to jest jakiś problem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.