Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pod lusterkiem przyciski do otwierania bram garazowych. Nie uzywalem tego dotychczas, ale ostatnio stalem sie wlascicielem garazu i pomyslalem, ze warto by z tego korzystac. Ale... jak to zaprogramowac???
Opublikowano

za oryginalną instrukcją... :

Pilot oryginalny ze stałym kodem

1. Kluczyk zapłonu w położeniu 2

2. Podczas pierwszego użycia: Nacisnąć oba

zewnętrzne przyciski pamięci 1 przez ok.

20 sekund, póki nie zacznie migać lampka

kontrolna 2. Skasowano zapisy trzech

przycisków pamięci 1

3. Oryginalnego pilota trzymać w odległości od

5 cm do 20 cm od przycisków pamięci 1.

Konieczna odległość pomiędzy

pilotem oryginalnym a przyciskami

pamięci 1 zależna jest od systemu

zastosowanego w oryginalnym pilocie.<

4. Nacisnąć równocześnie przycisk nadawczy

oryginalnego pilota i wybrany przycisk

pamięci 1 pilota uniwersalnego. Lampka

kontrolna 2 szybko pulsuje. Gdy lampka

kontrolna 2 szybko pulsuje, puścić oba

przyciski. Jeśli lampka kontrolna 2 nie

pulsuje szybko po 15 sekundach, należy

zmienić odległość

5. W celu zaprogramowania sygnałem z innych

oryginalnych pilotów powtórzyć czynności 3

i 4.

Odpowiedni przycisk pamięci 1 jest teraz

zaprogramowany sygnałem oryginalnego pilota.

Urządzenie można obsługiwać, gdy kluczyk

zapłonu znajduje się w położeniu 2.

 

Jeśli po ponownym zaprogramowaniu

urządzenia nie da się obsługiwać, proszę

sprawdzić, czy oryginalny pilot nie jest

wyposażony w system kodów zmiennych. W tym

celu albo sprawdzić w instrukcji oryginalnego

pilota albo przytrzymać wciśnięty

zaprogramowany przycisk pamięci 1

uniwersalnego pilota. Jeśli lampka kontrolna 2

uniwersalnego pilota przez chwilę miga szybko a

następnie pali się przez ok. 2 sekundy, wówczas

oryginalny pilot wyposażony jest w system

kodów zmiennych. W przypadku systemu kodów

zmiennych należy zaprogramować przyciski

pamięci 1 tak jak opisano w punkcie Pilot z

kodem zmiennym.<

 

Pilot z kodem zmiennym

W celu zaprogramowania pilota uniwersalnego

należy skorzystać z instrukcji obcego

urządzenia. Należy zasięgnąć tam informacji na

temat możliwości synchronizacji.

Podczas programowania sygnałem pilota ze

zmiennym kodem należy przestrzegać

dodatkowych poniższych wskazówek:

Druga osoba ułatwi programowanie.<

1. Samochód ustawić w zasięgu sterowanego

zdalnie urządzenia obcego

2. Proszę zaprogramować pilota

uniwersalnego jak opisano poprzednio w

punkcie Pilot oryginalny ze stałym kodem

3. Zlokalizować przycisk na nadajniku obcego

urządzenia, np. na napędzie

4. Nacisnąć przycisk na nadajniku obcego

urządzenia. Po wykonaniu kroku 4

pozostanie ok. 30 sekund na wykonanie

kroku 5

5. Zaprogramowany przycisk pamięci 1 pilota

uniwersalnego nacisnąć trzy razy.

Odpowiedni przycisk pamięci 1 jest teraz

zaprogramowany sygnałem oryginalnego pilota.

 

 

powodzenia i daj znać czy to działa :)

Opublikowano
Widzę że przewaga agresji na twoim osiedlu wciąż jest skoro kupiłeś/wynajmujesz garaż

bedzie taniej niz co tydzien malowac auto....

pozdrawiam Konrad
  • 2 lata później...
Opublikowano
Stary post, ale dajcie proszę info czy udało się zaprogramować do urządzeń ze zmiennym kodem? Jestem żywo zainteresowany, bo jestem o krok od zakupu lusterka z pilotem do E46.
Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano

I rozumiem, że według powyższej instrukcji da się to osiągnąć?

Jednak mimo wszystko poproszę o wytłumaczenie o co chodzi z punktem 3 kodowania zmiennego? O jaki przycisk chodzi na nadajniku? Mam grzebać przy napędzie bramy? Tam nic nie ma, a mam do zaprogramowania trzy bramy (akurat tyle, ile jest przycisków), wszystkie ze zmiennym kodem.

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
  • 2 lata później...
Opublikowano
Trochę "odgrzeję kotleta" :wink: , mam fotochromatyczne i asystenta światła (kamerkę) . Zakupiłem teraz lusterko z fotochromatyczne, asystent światła, uniwersalny pilot (trzy przyciski) i alarm (czerwona lampka). Zamontowałem nowe lusterko, asystent działa, fotochrom też , ale mam problem z zakodowaniem pilota. Mam bramę Hormann ProMatic , pilot 868MHz , stały kod. Na początek skasowałem pamięć pilota lusterka (jednocześnie przytrzymałem przyciski 1 i 3) , następnie wg. instrukcji równocześnie przytrzymuję przycisk pilota Hormanna i przycisk np. 1 w lusterku , jednakże kontrolka w lusterku podczas przytrzymania przycisku cały czas mruga jednostajnie (powinna w pewnej chwili przyśpieszyć mruganie) :? , próbowałem kilka razy i nic :( . Czy czasami nie muszę dokodować pilota uniwersalnego lusterka do samochodu?
Opublikowano
Nr lusterka 51169123947 , chyba działa na częstotliwości 434MHz produkowane od Apr '06 - Mrz '08 , ale jedną bramę mam m-ki NICE i działa ona na częstotliwości 433,92 MHz pilot Nice FlorS-2 (zmienny kod). Czy wartość 434MHz podana w lusterku to "zaokrąglona" wartość? Jutro spróbuję sparować z bramą NICE :wink: .
Opublikowano
Sparowałem "lusterko" z pilotem od bramy NICE (ROBO500, pilot Flor-S) , ale nie mogę zakodować z automatyką :? , jak zakoduję wg. instrukcji NICE to działa pilot w lusterku ale tylko jeden raz (jeden cykl). Ze względu na pogodę chwilowa przerwa :wink:
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Również posiadam to u siebie i mam zmienny kod bo po wykonaniu instrukcji nie udało mi się zaprogramować a po sprawdzeniu późniejszym wyszło, że mam ze zmiennym kodem. Na razie nie miałem kiedy tego programować ze względu na pogodę i brak potrzeby ale z tego co ja rozumowałem na innej instrukcji to potrzeba 2 osoby i proces wygląda podobnie tylko trzeba znaleźć przycisk programowy na sterowniku bramy. Wtedy jedna osoba 3ma przycisk przy sterowniku bramy a druga osoba robi to samo w aucie. Podkreślam sam tego jeszcze nie próbowałem.
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witajcie mam z tym właśnie problem. Udało mi się "Skopiować" oryginalnego pilota do bramy do lusterka, ale działa on do pierwszego wyciągnięcia kluczyka z samochodu. Jak wyjdę z auta i zamknę to trzeba od nowa przeprowadzać to parowanie, jakby gubił pamięć. Wiecie coś na tem temat ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolego, on nie traci pamieci, tylko zapewne masz pilot i bramę z kodem zmiennym i sterownik od bramy/szlabanu też. To nie bramę dodaje się do pilota w takim przypadku tylko pilota dodaje się do bramy.

Z tego co wiem działa to w ten sposób, że do bramy, podczas kodowania nowego pilota, dodaje się klucz wg którego nowy pilot odpowiada na sygnał(piloty i jednostki firmy nice smilo).

Jest zapytanie od pilota, odpowiedź od bramy(za każdym razem inna) i odpowiedź od pilota(wg jego klucza który brama po zakodowaniu już zna), jeżeli wszystko się zgadza z bazą danych w bramie, otwiera się.

W momencie jak kodujesz go w ten sposób zapisujesz tylko 1 przebieg, później gdy brama zmieni kod, auto dalej odpowiada tym samym, ale brama już go nie rozpoznaje.

Musisz mieć dostęp do bramy i wg instrukcji bramy i auta dodać uniwersalny pilot lusterka jako zmienny (nie ze wszystkimi bramami/szlabanami się da)

Osobiście mi się to nigdy nie udało. Jakbyś nalazł rozwiązanie chętnie przygarnę je na pw.

Opublikowano
W piątek zadzwonię do gościa co montował mi bramę i jego zapytam, powinien wiedzieć coś na ten temat
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam mam problem z dodaniem pilota pod lusterko robię wszystko wg instrukcji i nic zero reakcji pierwsze kasuje i później gdzieś trzeba sparować pilot z lusterkiem dioda miga jednostajnie i nic kompletnie się nie dzieje dodam że auto jest z Kanady może to jest jakiś problem?
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.