Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dlatego nie namawiam tylko mówię ile mnie to wyniosło. Niestety taka zaślepka to nie jest detal który leży na półce w sklepie tylko robiony jest zawsze na tz. zamówienie i stąd taka cena. Te 200 zł to i tak najtaniej jak znalazłem, wcześniej jak byłem u innego ślusarza to krzyknął 440 za 4 sztuki haha.
  • Odpowiedzi 297
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Też poszukuję pilnie zaślepek do

e46 320d M47N [09/03] touring

Próbowałem wysłąć PM do kolegi Krzyśka ale wyskakuje kom. że nie ma go na forum :))

pozdro grzesiek

Opublikowano
czy ktos może mi wytłumaczyć po co Wam te zaślepki ? skoro można po prostu uciąć pręcik z klapką i zamontować z powrotem mechanizm
Opublikowano
a po co mechanizm, skoro nie ma klapek? co kto woli.

 

 

po to żeby nie mieć problemów ze zdobyciem zaślepek lub płacenia za kawałek tworzywa/aluminium 200+ zł

jakby nie można było po prostu pozostawić w świętym spokoju całego mechanizmu po wycięciu klapek ja tak mam i spełnia swoją rolę w 100%

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Wstawiał ktoś kolektor bez klapek z 318d do 320d? Czy to jest "plug & play" czy cos jeszcze trzeba modyfikowac? Bo wlasnie sie zastanawiam co bardziej sie oplaca zaslepic klapki czy wymienic caly kolektor.. Jesli ktos wstawil kolektor z 318d to niech napisze czy wszystko smigalo bez problemow :)

 

pozdr

Opublikowano
Słabo śledziłeś temat, ja wstawiałem bez problemu pasuje nic nie trzeba przerabiać, to ten sam kolektor tylko brak w nim klapek, musisz tylko zaślepić przewód podciśnieniowy do gruszki co steruje klapkami, bo gruszkę usuwasz.
Opublikowano

A ja właśnie wymontowałem kolektor w swoje 320 i ku mojemu zdziwieniu nie ma tam tych blaszek :o

Na dodatek nie ma nawet tych mechanizmów które miałyby sterować tymi blaszkami :D

Mam BMW E46 320d 2000 r, silnik 136km po chipie, więc chyba w tych silnikach były montowane kolektory z tytułowymi blaszkami. Najwidoczniej ktoś mnie uprzedził i wymienił cały kolektor :wink:

Opublikowano
A ja właśnie wymontowałem kolektor w swoje 320 i ku mojemu zdziwieniu nie ma tam tych blaszek :o

Na dodatek nie ma nawet tych mechanizmów które miałyby sterować tymi blaszkami :D

Mam BMW E46 320d 2000 r, silnik 136km po chipie, więc chyba w tych silnikach były montowane kolektory z tytułowymi blaszkami. Najwidoczniej ktoś mnie uprzedził i wymienił cały kolektor :wink:

 

nie. u ciebie nie ma klapek. jakbyś uważnie przeczytał informacje na forum to byś wiedział, że w twoim modelu ich nie było i niepotrzebnie nie rozbierał kolektora.

Opublikowano
A ja właśnie wymontowałem kolektor w swoje 320 i ku mojemu zdziwieniu nie ma tam tych blaszek :o

Na dodatek nie ma nawet tych mechanizmów które miałyby sterować tymi blaszkami :D

Mam BMW E46 320d 2000 r, silnik 136km po chipie, więc chyba w tych silnikach były montowane kolektory z tytułowymi blaszkami. Najwidoczniej ktoś mnie uprzedził i wymienił cały kolektor :wink:

 

nie. u ciebie nie ma klapek. jakbyś uważnie przeczytał informacje na forum to byś wiedział, że w twoim modelu ich nie było i niepotrzebnie nie rozbierał kolektora.

 

Soryy, nie doczytałem. Mój błąd. Pozdrawiam!

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam Wszystkich!

Jestem po zabiegu wyrzucenia klapek i zamontowaniu zaślepek aluminiowych. Cała operacja przebiegła bardzo sprawnie, wykonałem ja samodzielnie ponieważ jestem zdania że czasem trzeba samemu trochę pomajstrować aby wiedzieć na czym się siedzi (czym się jeździ :D )

Dwie klapki miału już luzy (jedna dosyć spore) więc chyba zrobiłem to w samą porę. Po całej operacji jak na razie nie odczuwam żadnych zmian – gaśnie jak gasł, głośność jak przed usunięciem, nie zauważyłem też spadku ani wzrostu mocy, kopcenie bez zmian, spalanie również w normie. Pewnie będę tylko spał spokojniej, że wyeliminowałem jedno potencjalne źródło niepotrzebnych wydatków.

 

Zaślepki kupiłem na allegro u sprzedającego BRAM-POL,

http://allegro.pl/zaslepki-zaslepka-kolektora-ssacego-bmw-22mm-i2284300914.html

Bardzo pomocna była INSTRUKCJ MONTAŻU dostarczona wraz z zaślepkami :clap: :clap: :clap:

 

Pozdrawiam

Opublikowano
zaslepki to strata kasy wystarczą 4 sruby i klej było opisywane. szkoda kasy.

Ja mam inne zdanie.. niedawno wymieniałem u siebie i wstawiłem zaslepki.. To jednak jedno spoiwo masz 100% szczelności i nie martwisz sie ze klej moze okazać się wadliwy..

Opublikowano

Wymieniłem 4 okrągłe, prostokątne były ok (wymieniane ok 4 miesiące temu przy wymianie świec żarowych).. Panowie naprawde nie warto bawić sie w jakieś śrubki żeby zaoszczędzić 100zł..

 

pozdr

Opublikowano
zaslepki to strata kasy wystarczą 4 sruby i klej było opisywane. szkoda kasy.

 

Wybrałem zaślepki ponieważ nie wierze w takie zaślepianie śrubkami i klejem. Zajmuje się naprawami urządzeń przemysłowych i nie raz widziałem przypadki które nigdy nie powinny mieć miejsca (np. zdarzają się odkręcone nakrętki samokontrujące) Tworzywa sztuczne w kontakcie z klejem i smarami może zmienić swoje właściwości i z czasem skruszeć. Wtedy problem mamy gotowy . :jawdrop: Dlatego zdecydowałem się na zaślepki z aluminium, może i jestem stówę z groszami w plecy ale przynajmniej mogę być pewny na 100% że nic nie odpadnie. Nie neguję rozwiązania ze śrubkami, ale uważam że na wszystko potrzeba czasu, niech ludziska to potestują, i za jakiś czas zobaczymy czy się opłaciło.

 

Ps. Konstruktorzy BMW też myśleli że klapy wirowe są wieczne :nienie: :nienie: :nienie: :nienie:

 

pozdrawiam

Opublikowano
zaslepki to strata kasy wystarczą 4 sruby i klej było opisywane. szkoda kasy.

 

Wybrałem zaślepki ponieważ nie wierze w takie zaślepianie śrubkami i klejem. Zajmuje się naprawami urządzeń przemysłowych i nie raz widziałem przypadki które nigdy nie powinny mieć miejsca (np. zdarzają się odkręcone nakrętki samokontrujące) Tworzywa sztuczne w kontakcie z klejem i smarami może zmienić swoje właściwości i z czasem skruszeć. Wtedy problem mamy gotowy . :jawdrop: Dlatego zdecydowałem się na zaślepki z aluminium, może i jestem stówę z groszami w plecy ale przynajmniej mogę być pewny na 100% że nic nie odpadnie. Nie neguję rozwiązania ze śrubkami, ale uważam że na wszystko potrzeba czasu, niech ludziska to potestują, i za jakiś czas zobaczymy czy się opłaciło.

 

Ps. Konstruktorzy BMW też myśleli że klapy wirowe są wieczne :nienie: :nienie: :nienie: :nienie:

 

pozdrawiam

 

:cool2: dobre podejście kolego.. Ja w swojej pracy tez spotykałem sie z przypadkami które nie powinny mieć miejsca - wiadomo że są to sytuacje skrajne. A mianowicie klej wykorzystywany do układów elektronicznych (super-trwały, odporny na temperature, wilgotność itd) stawał się serkiem pleśnowym o konsystencji bardziej zbliżonej do cieczy niż, jak zakładali w specyfikacji, super-twardego tworzywa. A przez to zaczął przewodzić.. Na początku myslałem zeby zastosować śrubki ale szybko z tej opcji zrezygnowałem.. Wydałem 120pln i nie żałuje mam nadzieję że podzielisz moją teze :mrgreen:

 

pozdr

Piecia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.