Skocz do zawartości

Bmw 750, pytanie o LPG...


prezE32s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niestety moje autko które poruszam się na co dzień, odmówiło posłuszeństwa i będzie w naprawie długi czas. W związku z tym zastanawiam się nad włożeniem instalacji gazowej do mojej niuni. Czy polecacie jakieś dobre warsztaty? Jeśli będzie trzeba pojadę nawet na drugi koniec Polski, ale najbardziej pasowałoby mi w okolicach dolnegośląska. W grę wchodzi tylko sekwencja. Ogólnie myślicie, czy gaz w 750il jest możliwy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc od pisze ci ze do bmw gazu sie nie zaklada,ja co prawda mam 3.0 i sekwencje ktora dziala bez problemu al tez sie naszukalem odpowiedniego gazownika bo zeczywiscie nie to prosta sprawa z bmw musi koles byc kumaty co do buni.Mam taki warsztat ale zadaleko od ciebie jakies 450km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz do v12 około 10 000 tys. Znam fimre która zakłada takie coś i specjalizuje się w tym od kilkunastu lat. Jest to firma LUNA pod Pleszewem woj. WLKP. Zakładali tam gaz do mercedesa v12 i gaz chodzi...oczywiście mówimy o elementach BRC.

 

Pozdro

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym do 750 nie montował gazu jest to bez sensu lepiej kupić 740.

 

Skoro jesteś ze śląska:

 

GZW Odbudowa i Tuning

ul. Wolności 38

42-674 Zbrosławice

tel: 663 082 622

tel: 889 77 11 77

 

Montowali taki silnik np do warszawy, zamontują też i instalacje gazową, jak będziesz chciał to nawet dwie turbiny. Nie zapłacisz 10 tyś. W tym silniku jest tylko problem z upchaniem reduktorów, a poleci nawet na sterowniku od 4 cylindrowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
To ja napiszę, że się nie nadaje i nawet nie chce mi się wymieniać dlaczego, było już nie raz na forum.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem 5 bmw. LPG mialem rozne od zwyklego na srobke do sekwenci . Z sekwencja mialem jedna e34. W sekwencji jest lepsza kultura pracy ale silnik i elektronika musi byc tip top. Nie ma mowy ze sonda padnieta albo silniczek krokowy. Ja obecnie gdybym kupil bmw bez gazu to bym go nie zakladal. Nim sie t zwroci to zejdzie. Do tego dodaj problemy z instalacja gazowa kazda nie wazne czy sekwencja czy I genercji bilans wyjdzie taki że zaoszczedzisz nie wiele. . Do tego dodaj 40zł na paliwo co wlewasz do baku aby uruchomic na benzynie samochód. Predzej zmienisz auto na nowsze bmw nim bedziesz zadowolony z LPG ktore zalozyleś.

BMW 730iA wcześniej

BMW 520i E34, BMW 318 E21, BMW 525 TDS E34, BMW 525i E34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ja mam w swojej instalację starej generacji którą zakładałem w 2001 roku w zakładzie MOTO-GAZ Aleksander Kuhn w Sulechowie, ul.Odrzańska 85, tel. 068 3852755. Niestety nie wiem czy ten zakład jeszcze istnieje. Był to jedyny zaklad który podejmowal się montażu w tych modelach 8 lat temu. Instalacja sprawowała się dobrze. Drugi zakład który mogę polecić to już w okolicach mojego miejsca zamieszkania, tj. woj.śląskie Auto-Mix Krystian Klapuch ,Skrzyszów ul.Powstańców 2, tel. 0-32 4726596.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wymyślili jeszcze gazu do v12 nie ma takiego gazu !!!!! są to w dalszym ciągu dwie osobne instalacje!!!!! a w v12 mamy jeszcze EML który ogarnia dwa sterowniki każdy na jedną stronę silnika .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może polecę kolegę z forum i jego zakład/firmę ;)

 

Jeśli kolega @choobek sobie nie życzy publikacji tych danych to usunę je z postu.

 

Dolny Śląsk

59-700 Bolesławiec

GG# 6669501

Tel.: 602-627-306

Czy się podejmie - nie wiem, ale na pewno instaluje LPG do różnych betek i sam jest posiadaczem tej marki :D

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M70 składasz na jednym sterowniku gazowych do 4 lub 6 cylindrowca. Będzie to jeździć normalnie itd. ale i tak uważam że montaż gazu do tego silnika jest bez sensu.

Na jednym sterowniku?? To chyba wlot gazu przed przepustnica wtedy ?

Gaz do 12 cylindrow to rzezba sterowniki gazowe obsuguja maks 8 a pozniej to juz trzeba emulatorami sie bawic pozatym wypadalo by dac 4 listwy po 3 wtryski i 2 reduktory

Do gazu to jednak 740 i nizej powinno isc :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M70 jest bardzo trudno 'zagazowywalnym' silnikiem. Kiedys byl czas, ze jedyne instalacje, jakie z nim dzialaly, to II generacji, bo sekwencji nikt nie podejmowal sie zalozyc.

Ale II generacja to morderstwo dla takiego silnika. W tej chwili jest juz pare warszatow, ktore podejmuja sie zakladac sekwencje, ale moim zdaniem to nie jest oplacalne.

To juz lepiej sprzedac 750i i kupic E32 z M30, zalozyc sekwencje i miec swiety spokoj.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam w swojej E32 750iA LPG na mixerach - czyli z silniczkiem krokowym i sterownikiem. Byłem do tego tak nastawiony jak i większa część społeczeństwa E32 :) Jednak po tym jak wystawiłem autko na sprzedaż (tak, aktualnie widnieje na otomoto) to postanowiłem zacząć używać tej instalacji aby nie sprzedawać kota w worku.

 

Użyłem i jakoś specjalnie nie jestem zawiedziony. Zero strzałów. Są dwa miksery - ogólnie jakby instalacja jest rozdwojona, pali przez to więcej niżeli np. wspomniane M30, naturalnie odniesienie stosunkowe nie ilościowe. Rura z dolotem nie posiada reduktora jak ma się to w przypadku M30 - ogólnie średnica dolotu została taka sama.

 

Z początku dziwiłem się czemu mam stożkowe filtry powietrza i chciałem je przywrócić do ori - jednak okazuje się że inaczej ta instalacja nie zmieściła by się przy tym silniku (M70) w komorze silnikowej E32 ... i to chyba jak do tej pory jeden z dwóch minusów. Autko na Pb rozpędza się do 250km/h i wyskakuje info "SPEEDLIMIT" - czyli gitara.

 

Ok... Teraz minus numer dwa. LPG na silniczku krokowym przy M70 nawet rozdwojona nie daje rady czynić zeń szatana na drodze - nadaje się wyłącznie do kulturalnego toczenia przez miasto lub po za nim. Moja instalacja nie gra idealnie ze sterownikami ELM i skutkiem czego powyżej prędkości 160km/h lub gwałtownego przyspieszenia od zera, ale takiego faktycznie gwałtownego z pedałem do gleby (bez odniesień do tej chałaśliwej mniejszości) silnik lubi się wyłączyć .... :x

 

Podsumowując - rozwiązanie takie daje radę przy normalnym toczeniu się, jeździe po mieście, spokojnemu pędzeniu sobie na trasie. Ale jeśli chcemy poczuć szatana dróg ... no to niestety lipna sprawa.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, nie mówię że się nie da ;) tyle tylko że w tym rozwiązaniu (które zostało zastosowane u mnie) nie ma zwężenia w dolocie - a jak wiemy zwężenie == m.in. spadek mocy.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano wlasnie - mialem taki sam problem u mnie. Owszem, instalacja dzialala (na dwoch mikserach). Spalanie dochodzilo do 25 litrow LPG w miescie. Ale osiagi byly zdecydowanie gorsze, niz powinny byc - mniej wiecej na poziomie M30, jedynie kultura pracy V12 pozostala niezmieniona.

Po prostu: M70 to pierwszy po wojnie niemiecki V12. To popis kunsztu inzynierow BMW i na pewno nie bylo konstruowany po to, zeby jezdzic tanio, tylko po to, zeby zachwycac sie kultura pracy, miec doskonale osiagi, no i oczywiscie, prestiz dwunastocylindrowca.

Kundlenie go gazem mija sie z celem, tym bardziej, ze koszty prawidlowego utrzymania takiego samochodu musza byc stosunkowo wysokie - to nie Golf, a cena zuzytej benzyny to tylko czesc (i to wcale nie taka duza) ogolnie poniesionych wydatkow.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam

 

sorki ze odgrzebuje stary temat, ale troche zle piszecie. v12 moze chodzic na gazie bardzo dobrze. koszty sa tylko nieznacznie wyzsze jak zagazowanie v8. rzeczywiscie jak napisal pinczer v12 robi sie na jednym sterowniku do 6 cylindrow (wtedy ida 2 wtryski na jedna koncowke mocy sterownika i przy aktualnie dostepnych sterownikach wtryskiwacze musza byc co najmniej 2 omowe, lub na 1 sterowniku do 4 cylindrow, ale wtedy wtryskiwacze musza byc co najmniej 3 omowe...a z tym juz jest gorzej). do tego 2 jedne z najtanszych reduktorow zavoli zeta s, miedz 8mm bez gardel i autko smiga jak zloto. mysle ze v12 mozna zrobic aby dobrze jezdzila tak max do 4k zl. na mikserach tez mozna zrobic to auto w miare dobrze tylko trzeba zalozyc najmocnieszy reduktor omvl z dwoma wyjsciami gazu i tak samo dlugimi przewodami podlaczyc do niego 2 takie same miksery ktore sa zamontowane po dwoch stronach silnika. oczywiscie instalacja musi byc bez żadnych komputerow, tylko "na srubce". po synchronizacji srubek auto musi w miare dobrze jezdzic.

jesli posiadles kobiete swoich marzen to o pozostalych marzeniach mozesz smialo zapomniec...

http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/9/f_podpism_5d496cc.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92490

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorrki ale jak słyszę że coś ma działać na śrubkę w M70, to mi się śmiać i płakać naraz chce !

Jak ktoś chce tanio jeździć to niech sobie kupi Seicento a nie BMW z lat 90-tych z silnikiem V12

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie montuje LPG tylko widzialem rozne patenty :) i taka v12 bardzo dobrze jezdzila na sterowniku stag300-6 oraz inna na parowniku omvl+2 miksery. oczywiscie tez uwazam ze aby osiagi byly zachowane i nie bylo mega druta musi byc sekwencja. zobaczcie co kupilem tydzien temu:

 

http://lpg-forum.pl/post244003.html?sid=9fc556d1dc73aa253e3e96491e1c2323

 

mimo ze jest sekwencja to jest mega drut...ale powiedzmy ze nie duzym kosztem mozna zrobic aby to przyjemnie jezdzilo :)

jesli posiadles kobiete swoich marzen to o pozostalych marzeniach mozesz smialo zapomniec...

http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/9/f_podpism_5d496cc.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92490

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
można założyć sterowanie od 4 cylindrowego + emulatory + 2 parniki ! tak jak w m30 nie ma pełnej sekwencji tylko 2 grupy po 3 wtryski zarówno v 12 są 4 grupy po 3 wtryski więc sterowanie od 4 cylindrów można założyć śmiało i będzie działać normalnie , na dwóch instalacjach od 6 cylindrów to normalne że bedzie działać i nie wiem o czym wszyscy piszą że do v12 się gazu nie zakłada bo niby co??odpowiedz typu lepiej kupić 740 jest dla mnie nie zrozumiała v12 ma klimat którego nie ma i nie bedzie miało v8 i na odwrót :) ale wracając do tematu lpg to mam namacalny przykład jeżdżących v12 na gazie bez najmniejszych problemów zarówno na jednym jak i na dwóch sterowaniach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja przemówię do rozsądku, czy ktoś o zdrowych zmysłach zakłada gaz do 20-sto letniego auta. Już pomijam M70, bo to jest totalny debilizm, wybacznie, ale dla przykładu ile zajmie wymiana świec w silniku z zamontowanym gazem?? Bo mi bez gazu zajmuje trzy, cztery godziny.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ttrol a jakie ma to znaczenie? Jeśli chcesz kogokolwiek obrażać to przynajmniej odwołaj się do jakichkolwiek konkretów technicznych lub zestawienia np. kosztów eksploatacji etc. Pytanie brzmi "da się czy się nie da" a nie o to "czy w mniemaniu "miłośników" marki będą bardziej fajny?"

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.