Skocz do zawartości

krychal_xx

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 335 :D

Osiągnięcia krychal_xx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam! podepnę sie pod temat :) Czy regeneracja tylnych amorków do e38 z s edc też kosztuje 650zł???
  2. krychal_xx

    błędy m60

    :) miałem dostęp do częsci I podmieniłem : prz\epływomierz,sondy,czujnik cieczy,czujnik w dolocie, silnik krokowy,czujnik położenia wału, wałka rozrządu, wtryski, cewki , została wiązka silnika do podmianki! odma wymieniona świece , uszczelniony dolot. jakies pomysły ??
  3. krychal_xx

    błędy m60

    witam! Mam pewne problemy z odpalaniem auta. Na zimnym silniku po o[/url]dpaleniu praca jest równa przez 15 sekund nastepnie obroty spadają i silnik pracuje nie równo z kolei na ciepłym ciężko go odpalić cos jak by sie zalewał. po podpięciu do kompa wyszło to : http://imageshack.com/a/img69/3217/5hdf.jpg http://imageshack.com/a/img32/4822/3rgx.jpg ktoś pomoże ?
  4. u mnie w e38 m60 ta kostka tez jest nigdzie nie podpięta , raczej wszystko działa
  5. krychal_xx

    750 nie odpala!

    kolego troll witaj bo dlugim czasie w audi b3 coupe 1.8 gaznik wskazowka podczas odpalania drgala :) ale do rzeczy! v12 zyje I ma sie bardzo dobrze przyczyna niedomagan to uszkodzony przewod od czujnika polozenia walu.dzieki,pozdro
  6. krychal_xx

    750 nie odpala!

    w każdym aucie podczas kręcenia rozrusznikiem obrotomierz wskazuje jakies minimalne obroty. w sobote kolejny dzień grzebania :) dzieki za odpowiedź!
  7. krychal_xx

    750 nie odpala!

    czy przez nie sprawne impulsatory obrotomierz bedzie stał w miejscu?
  8. krychal_xx

    750 nie odpala!

    witam! Auto o którym jest mowa zostało po długim czasie złożone , były robione głowice , wymienione przewody świece itp .Niestety silnik sie nie odzywa nie ma iskry i nie pracują pompy paliwa .Podczas kręcenia rozrusznikiem zauważyłem że obrotomierz nie reaguje ! Czy przyczyną mogą być czujniki położenia wału lub impulsatory?
  9. 2 opcje sa takie : można założyć stożki i parowniki upchać w miejscu po obudowie filtra lub widziałem inne rozwiązanie ale troche ingerujące w auto mianowicie można odseparować jeden zbiorniczek od spryskiwacza i juz jest miejsce.Jeśli chodzi o przewody i reszte gagów gazowych to w żaden sposób nie przeszkadzają w wymianie świec w m70 a o tym była mowa :) przyznam że ogólnie patrząc pod maske to nie da się nie zauważyć że bałaganu troche przybyło :)
  10. teraz to mnie zatkało! a co ma instalacja gazowa do wymiany świec?? wysnucie takiej teorii jest debilizmem!wymieniam świece w niecałe 2 godziny czy z gazem czy bez hahaha! Uważam że jeśli można zredukować koszty eksploatacji samochodu bez żadnych strat,konsekwencji to nie ma sie nad czym zastanawiać i nieważne ile auto ma lat tylko w jakim jest stanie. pozdro
  11. można założyć sterowanie od 4 cylindrowego + emulatory + 2 parniki ! tak jak w m30 nie ma pełnej sekwencji tylko 2 grupy po 3 wtryski zarówno v 12 są 4 grupy po 3 wtryski więc sterowanie od 4 cylindrów można założyć śmiało i będzie działać normalnie , na dwóch instalacjach od 6 cylindrów to normalne że bedzie działać i nie wiem o czym wszyscy piszą że do v12 się gazu nie zakłada bo niby co??odpowiedz typu lepiej kupić 740 jest dla mnie nie zrozumiała v12 ma klimat którego nie ma i nie bedzie miało v8 i na odwrót :) ale wracając do tematu lpg to mam namacalny przykład jeżdżących v12 na gazie bez najmniejszych problemów zarówno na jednym jak i na dwóch sterowaniach.
  12. Witam! Wspominałem że mam podobny problem z moją v12 ! Przeczytałem chyba wszystko co koledzy z forum mogli na ten temat doradzić ale przyczyn niedomagań silnika m70 może być zbyt wiele i jedynym sposobem na znalezienie usterki było przejrzenie (wszystkiego) co było możliwe.W tej chwili został jedynie nie ruszony blok silnika ,bo i po co go w zasadzie ruszać! Dlaczego zaszedłem tak daleko? Otóż podczas poszukiwań ewentualnej usterki napotykaliśmy sie na kolejne widoczne zużycia lub nadgryzione zębem czasu elementy ale także wepchnięte łapy jakiegos znachora który np. kiedys dawno temu rozbierał ten silnik i złożył go bez nowych uszczelek na silikon z uszczelkami pod głowicę włącznie!! po rozbabraniu tego wzsystkiego okazało się że : nieszczelne uszczelki kolektorów ssących,stan przewodów, kopułek świec fatalny, przepustnice załojone, rozrząd ustawiony źle w tym po jednej stronie fatalnie, głowice fatalne(uszczelniacze,prowadnice, szczelność) więc przyczyna mogła składać się z wielu czynników naraz !podzielę się efektem końcowym kiedy odpalimy samochód lecz potrwa to na pewno długo gdyz pracujemy tylko w soboty a każdy kto ma v12 wie że czas zrobienia czegokolwiek przy tym silniku jest zazwyczaj dłuższy niz w innych motorach! pozdro!
  13. witam serdecznie! Mój ojciec ma 750 e32 no i jest ten sam problem , identyczne objawy .Przepustnice zostały wymyte kable są ok i dalej już nie wiem jak sobie z tym poradzic a usterka jest dość uciążliwa (silnik się po prostu męczy). Jeżeli ktoś wpadnie na jakiś sensowny pomysł co to może być to byłbym wdzięczny! pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.