witam sorki ze odgrzebuje stary temat, ale troche zle piszecie. v12 moze chodzic na gazie bardzo dobrze. koszty sa tylko nieznacznie wyzsze jak zagazowanie v8. rzeczywiscie jak napisal pinczer v12 robi sie na jednym sterowniku do 6 cylindrow (wtedy ida 2 wtryski na jedna koncowke mocy sterownika i przy aktualnie dostepnych sterownikach wtryskiwacze musza byc co najmniej 2 omowe, lub na 1 sterowniku do 4 cylindrow, ale wtedy wtryskiwacze musza byc co najmniej 3 omowe...a z tym juz jest gorzej). do tego 2 jedne z najtanszych reduktorow zavoli zeta s, miedz 8mm bez gardel i autko smiga jak zloto. mysle ze v12 mozna zrobic aby dobrze jezdzila tak max do 4k zl. na mikserach tez mozna zrobic to auto w miare dobrze tylko trzeba zalozyc najmocnieszy reduktor omvl z dwoma wyjsciami gazu i tak samo dlugimi przewodami podlaczyc do niego 2 takie same miksery ktore sa zamontowane po dwoch stronach silnika. oczywiscie instalacja musi byc bez żadnych komputerow, tylko "na srubce". po synchronizacji srubek auto musi w miare dobrze jezdzic.