Skocz do zawartości

Diagnoza - szukam/oferuje


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

E53 nie ma FA tylko ZCS (kody GM SA VN ) dlatego nigdy ci się kodowanie przez Enter FA nie uda (to nie problem vin FG nr)

To właśnie w tym X jest FA, ponieważ jest on z 2005 roku. Czytaj uważnie.

Ja ci powiem tak - jak ja ich nie diagnozował, to we wszystkich jest FA, które produkowane były ostatnimi, е46 tak samo.

 

Ale może to prawda o FA w E53 ponieważ nie mogę nic zrobić właśnie w FA wychodzą mi dziwny vin na wszystkich modułach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
E53 2005 kodowanie z 638 na 633 chce zmienić w FA

E53 nie ma FA tylko ZCS (kody GM SA VN ) dlatego nigdy ci się kodowanie przez Enter FA nie uda (to nie problem vin FG nr)

To właśnie w tym X jest FA, ponieważ jest on z 2005 roku. Czytaj uważnie.

Kolego Timsky czytałem uważnie i nadal twierdzę, ale nawet wiem

że nie ma FA w żadnym E53 na dowód przytaczam brak w daten pliku E53AT.000 jak się znasz na NCS to wiesz o co chodzi, można oczywiście zakodować nową opcje w SA trzeba mieć dekoder ZCS i rozkodować nr SA usunąć opcje (pewnie miałeś jak jegoś skaładaka z e46 :mrgreen: )

0638 00000000 0004000000000000 0000000000 1 TEL_PROF //Preparation for car phone professional //Autotelefonvorbereitung Professional

0633 00000000 0400000000000000 0000000000 1 TEL_BLUETOOTH //Tel. prep. BUSINESS with Telematik-Funktion //HANDY VORBEREITUNG BUSINESS mit Telematik-Funktion

Niestety nie jest to takie łatwe jak w FA , ale ja już wiele razy robiłem więc jest do zrobienia, nawet z innym nr vin w module komunikacyjnym

NCS zrobić można bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego Timsky czytałem uważnie i nadal twierdzę, ale nawet wiem

że nie ma FA w żadnym E53 na dowód przytaczam brak w daten pliku E53AT.000 jak się znasz na NCS to wiesz o co chodzi, można oczywiście zakodować nową opcje w SA trzeba mieć dekoder ZCS i rozkodować nr SA usunąć opcje (pewnie miałeś jak jegoś skaładaka z e46 :mrgreen: )

0638 00000000 0004000000000000 0000000000 1 TEL_PROF //Preparation for car phone professional //Autotelefonvorbereitung Professional

0633 00000000 0400000000000000 0000000000 1 TEL_BLUETOOTH //Tel. prep. BUSINESS with Telematik-Funktion //HANDY VORBEREITUNG BUSINESS mit Telematik-Funktion

Niestety nie jest to takie łatwe jak w FA , ale ja już wiele razy robiłem więc jest do zrobienia, nawet z innym nr vin w module komunikacyjnym

NCS zrobić można bez problemu.

 

Więc pomóż mu późnej nocy, przez TeamViewer - on zna ten program, problemów z podłączeniem nie było, a nie bić na klawiaturze bez skutku. Wszystko już ma i kalkulatory dla zcs i wszystko inne, po prostu on tego nie rozumie. No a е53 z FA - widać nie natknąłem się na ciebie, ty tu jako teoretycznego klawiatury wojownika. :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

OK, niech napisze na pw zrobię mu przez teamviwer

a wcześniej niech zczyta NCS kody ZCS FG , GM , SA, VN,

najpierw z EWS

NCS profil expertmodus

F1 > F3 > E53>EWS> OK

zapiszą się kodu na pulpicie NCS przepisać FG , GM , SA, VN, i zamknąć NCS

i od nowa NCS (usunąć wcześniej pliki z WORK )

profil EXpretmodus >

F1> F3 > E53 .> KMB > OK zapiszą się kodu ZCS (FG , GM , SA, VN,) zapisać wszystkie 4 i zamknąć NCS

czyścimy NCS w WORK i od nowa

profil Expertmodus

F1> F3 > E53 > > KMBI > OK wyświetlą się kody ZCS (FG , GM , SA, VN,) 4 zapisać i można zamknąć NCS

któryś 1 z 3 nie będzie działać nich poda który a pozostałe mi przyśle na PW

mogą być zdjęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, niech napisze na pw zrobię mu przez teamviwer

a wcześniej niech zczyta NCS kody ZCS FG , GM , SA, VN,

najpierw z EWS

NCS profil expertmodus

F1 > F3 > E53>EWS> OK

zapiszą się kodu na pulpicie NCS przepisać FG , GM , SA, VN, i zamknąć NCS

i od nowa NCS (usunąć wcześniej pliki z WORK )

profil EXpretmodus >

F1> F3 > E53 .> KMB > OK zapiszą się kodu ZCS (FG , GM , SA, VN,) zapisać wszystkie 4 i zamknąć NCS

czyścimy NCS w WORK i od nowa

profil Expertmodus

F1> F3 > E53 > > KMBI > OK wyświetlą się kody ZCS (FG , GM , SA, VN,) 4 zapisać i można zamknąć NCS

któryś 1 z 3 nie będzie działać nich poda który a pozostałe mi przyśle na PW

mogą być zdjęcia

Pw wyslane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Timsky czytałem uważnie i nadal twierdzę, ale nawet wiem

że nie ma FA w żadnym E53 na dowód przytaczam brak w daten pliku E53AT.000 jak się znasz na NCS to wiesz o co chodzi, można oczywiście zakodować nową opcje w SA trzeba mieć dekoder ZCS i rozkodować nr SA usunąć opcje (pewnie miałeś jak jegoś skaładaka z e46 :mrgreen: )

0638 00000000 0004000000000000 0000000000 1 TEL_PROF //Preparation for car phone professional //Autotelefonvorbereitung Professional

0633 00000000 0400000000000000 0000000000 1 TEL_BLUETOOTH //Tel. prep. BUSINESS with Telematik-Funktion //HANDY VORBEREITUNG BUSINESS mit Telematik-Funktion

Niestety nie jest to takie łatwe jak w FA , ale ja już wiele razy robiłem więc jest do zrobienia, nawet z innym nr vin w module komunikacyjnym

NCS zrobić można bez problemu.

 

Więc pomóż mu późnej nocy, przez TeamViewer - on zna ten program, problemów z podłączeniem nie było, a nie bić na klawiaturze bez skutku. Wszystko już ma i kalkulatory dla zcs i wszystko inne, po prostu on tego nie rozumie. No a е53 z FA - widać nie natknąłem się na ciebie, ty tu jako teoretycznego klawiatury wojownika. :clap:

 

Bardzo dziękuje Ci za pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Szukam osoby która mi pomoże przy E60 z dołożonym CIC.

Nie mogę się połączyć NCSem z modułem CAPPL, pojawia się błąd Coapi 2041. Sp-daten mam wgrane najnowsze od forumowicza mlodzik.

Może dlatego że mam navi CIC?

Także nie które opcje w menu iDrive są nie aktywne: w podmenu Ustawienia -> blokowanie drzwi po ruszeniu; zwiększanie jasności head up; podgrzewanie foteli gdzie ma grzać - nie mogę ustawić; miganie kierunkami przy otwarciu drzwi - te opcje nie reagują na wciśnięcie lub kręcenie i-drive. Inne działają jak należy. CIC został zakodowany i główne funkcje działają: navi z mapami europy 2012, polskie menu, polski głos w navi, bluetooth, odczyt DVD i CD, USB import/export muzyki.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie połączysz się z CIC wykorzystując do tego celu pliki konfiguracyjne CAPPL, gdyż jak sam zauważyłeś jest to inna jednostka. Metody są dwie, albo tworzysz odpowiedni plik .ssd albo musisz zmienić rok produkcji na taki w którym występowała nawigacja CIC. W liście modułów musi być CIC, żebyś mógł się połączyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam kogoś kto pomoże mi w konwersji 2009 E90 LCI halogen -> bi xenon

 

Lampy mam.

 

Do wykonawcy będą należały następujące czynności:

1) Jakie kabelki / piny itp przy zmianie lamp - rozpisać

2) Zakodować auto tak by wszystko działało na standardowych silniczkach i modułach. Czyli pomarańczowe diiody obrysowe, dzienne drl ringi, dzialajaca przeslona do swiatel drogowych.

 

To opcja przy współpracy zdalnej.

 

Proszę PW z ceną i swoim mailem, na pewno się odezwę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobom ze Śląska mogę pomóc w diagnostyce,

kasowaniu błędów

czy zakodowaniu dziennych w światłach długich ,

cyfrowego prędkościomierza,

pięciokliku w migaczach ,

czy innych rzeczy .

pozdrawiam zapraszam na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Szukam osoby, która pomoże ogarnąć dostosowanie F30 do UE

Przede wszystkim dokończyć doposażenie w ksenony - w tej chwili założone lampy, kwestia sprawdzenia wiązek i kodowania

woj. lubuskie - Żary, Zielona Góra, okolice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szukam kogoś ogarniętego w diagnostyce bmw kto na terenie Warszawy pomógłby sprawdzić e60 530d przed zakupem ( oczywiście nie za darmo :) ).

Chodzi głównie o diagnostykę silnika, zrobienie logów dynamicznych - ładowanie turbo , przepływka itp , sprawdzenie wszystkich modułów, błędów. Czujnik lakieru mile widziany ale niekoniecznie.

Kontakt PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie , szukam kogoś z Warszawy (lub zdalnie) kto za opłatą zainstaluje i skonfiguruje mi INPE oraz NCS Expert na Win10. Interfejs działający mam. Auto E84 rok 2013.

Proszę o info na Priv. Dziękuję,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.