Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktos sie spotkal z zapaleniem sie kontrolki informujacej o zbyt niskim cisnieniu w oponach po zalozeniu nowych opon w e90?

Co moze byc przyczyna?

Opublikowano

hej,

Musisz wejsc w menu kompa. Znajdz tam opcje INIT.

Potem naciśnij raz krotko przycisk ktorym zwykle przelaczasz sie miedzy spalaniem, srednią predkościa itp, a jak CI sie pojawi napis RESET to przytrzymaj dluzej ten sam przycisk az sie pojawi zegfarek z obracającymi wskazówkami. Wtedy mozesz puscic i powinno byc ok.

Po każdej zmianie opon powinno sie zrobic reset.

 

pozdr.

G

Grzesiek e90, 320dA
Opublikowano

Czasami ręce opadają na niektóre pytania/problemy.

 

Masz instrukcję? Masz intuicję?

Czasami tak nie wiele trzeba, wystarczy odrobina chęci i samozaparcia.

 

 

Zawsze przecież możesz pojechać na komputer.. u mnie w LU to jedyne 260zł..

 

Pzdr.

Opublikowano
hej,

Musisz wejsc w menu kompa. Znajdz tam opcje INIT.

Potem naciśnij raz krotko przycisk ktorym zwykle przelaczasz sie miedzy spalaniem, srednią predkościa itp, a jak CI sie pojawi napis RESET to przytrzymaj dluzej ten sam przycisk az sie pojawi zegfarek z obracającymi wskazówkami. Wtedy mozesz puscic i powinno byc ok.

Po każdej zmianie opon powinno sie zrobic reset.

 

pozdr.

G

 

Chyba, że kolega ma iDrive - u mnie jest. To procedura jest troszkę inna.

 

Pzdr.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
A jak jest procedura z Idrivem?
icon4.png
Opublikowano
Czasami ręce opadają na niektóre pytania/problemy.

 

Masz instrukcję? Masz intuicję?

Czasami tak nie wiele trzeba, wystarczy odrobina chęci i samozaparcia.

 

 

Zawsze przecież możesz pojechać na komputer.. u mnie w LU to jedyne 260zł..

 

Pzdr.

 

Zgodze sie z Tobą, czasem miewam podobne wrażenie czytajać niektóre posty. niedługo bedą pojawiały sie pytania "zapaliła mi sie ikonka na desce z symbolem dystrybutora paliwa, co robić?" Przecież tak na prawde na większosc tego typu pytań jest odpowiedz w instrukcji obsługi a nawet jeśli takowej sie nie ma to wchodze do menu samochodu i przegladam o co chodzi i jakie mogą być opcje, co moge zrobić. Każdy lekko bardziej rozgarnięty na prawde da sobie radę z BMW.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Masz rację. Są ludzkie, którzy wsiadają do innego auta i nagle odbiera im całe umiejętności prowadzenia auta i stwierdzają, że "nie umieją jeździć tym autem". Jakby była w tym jakaś filozofia.. 4 koła i kierownica.

E30, E36, E60, E87, F48

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Aby nie otwierac nowego tematu podepne sie pod ten. Moje auto pochodzi z poczatkow produkcji i niestety nie jest wyp. w ta kontrolke. Jak wchodze w iDriva, to funkcja ta, nie jest wogole podswietlona i nie ma mozliwosci wejscia w nia.

Czy istnieje jakis sposob aby ja aktywowac np poprzez zmiane softu w serwisie, czy jest to raczej niewykonalne?

Czy wogole przydaje sie Wam ta kontrolka? Czyli czy warto kombinowac aby ja uaktywnic jesli jest to mozliwe, czy dac sobie spokoj z tym?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystkie e90 mają funkcje kontroli ciśnienia w oponach. Nie ma znaczenia rok produkcji. W idrive jest tylko informacja na włączonym silniku czy jest ona aktywna i nic więcej. Pokazuję informację jeżeli jest coś nie tak. Możesz sobie wejść i zresetować czyli dostosować do aktualnego ciśnienia jako wzorcowego. Jeżeli nie możesz wejść w tę funkcję to może coś nie tak ze sterownikiem i będziesz musiał wgrać nowy soft do auta. Jeżeli masz opony RSC to powinieneś mieć sprawną tę funkcję. Na "oko" będzie ciężko zobaczyć czy jest odpowiednie ciśnienie. Jak będziesz jeździł bez powietrza to w pewnym momencie opona powie sajonara a Ty możesz mieć zwiedzanie przydrożnych rowów czego osobiście nie polecam :mrgreen:
Krzysztof
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

To żeby było śmieszniej powiem, że mój kumpel kupił sobie e60 i mówi do mnie że mu się kontrolka jakaś świeci, że chyba chodzi o service.

Ok - powiedziałem. Jedź do serwisu i zobacz. Jak chciałem się przejechać i zobaczyć co jest nie tak to mi sępił.

Po 3 tygodniach jazdy, gdy zajechał do BMW powiedzieli mu że nie ma powietrza w tylnym kole. Kolo jeździł przez miesiąc czasu bez powietrza na Run On Flat'ach. Da się - jasne że się da i nie mówcie że jest wielka różnica między kołem napompowanym i nie na oponach typu

Run On Flat! :mad2: hehee

 

Myślenie nie boli :D

Opublikowano
Da się - jasne że się da i nie mówcie że jest wielka różnica między kołem napompowanym i nie na oponach typu

Run On Flat! :mad2: hehee

 

Niestety ale jest różnica w jeździe , da się jechać ale jest to wyczuwalna zmiana jakości jazdy auta ,zwłaszcza na nierównej drodze. Odpowiedź wprost zmiana jest duża.

Opublikowano
Ja w przednim lewym kole mialem niskie cisnienie ok 0.5 kPa(opony bridgestone potenza runflat) i jezdzilem tak chyba miesiac i opona do wyrzucenia wewnetrzna i zewnetrzna czesc starta kompletnie
  • 4 miesiące temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano
Odgrzeję kotleta by nie rozpoczynać nowego tematu. Tydzień temu założyłem zimowe ROF, ciśnienie standard, 2.1 przód i 2.6 tyl bez obciążenia, w Idrive'ie aktywowany system monitorowania ciśnienia na nowych oponach. Dziś zrobiłem test, obniżyłem ciśnienie do 1.0, trochę się przejechałem i żadnej informacji, że za niskie ciśnienie. What the Fuck?? Dodam, że ABS działa, pod kompem zero błędów. Ktoś coś może?
Opublikowano

Zależy co rozumiesz przez trochę.

Pytanie co system wykryje szybciej:

1 - ciągłą zmianę prędkości obrotowej koła wynikającą ze spadku ciśnienia

2 - inną prędkość obrotową koła przy stałym ciśnieniu

Wszystko zależy jaki dystans trzeba pokonać, u mnie było to ok 2-3 km zanim dostałem sygnał, że coś jest nie tak.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

ten czujnik dziala jak chce :cool2:

 

Przeczytalem na forum ,ze czesto po zmianie kol zapala sie ikonka przebitej opony i ok - bylem na to przygotowany :wink:

Tylko ,ze u mnie alarm pojawil sie po przejechaniu ok 200 km :cool2: . W miedzyczasie oczywiscie gasilem, parkowalem auto itd.

I juz wogole o tym zapomnialem. A tu prosze po 200 :mad2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Na prawdę się nudzisz co ? :mrgreen:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.