Miałem na myśli fakt iż skrzynia w 518d, 520d i 525d jest do limitu 450Nm. Jeśli można zrobić 500Nm w 520d to po ewentualnej awarii skrzyni z gwarancją może być problem. Mam ten sam dylemat przed zmianami u siebie. Skrzynia w 550d ma wytrzymalość do 750Nm przy fabrycznych 740Nm :mad2: I bądź tu mądry i podkręć sobie motorek :cry2: Odnośnie tych limitów Nm dla skrzyń biegów: Więc w F11 525 z 3-litrowym motorem jest montowana taka sama skrzynia jak do silników 2-litrowych? Właśnie stałem się posiadaczem F11 525 (2993cm3, 204KM) i zastanawiam się nad "dołożeniem" czegoś, ale jeśli skrzynia już jest na limicie to powstaje pytanie czy warto ryzykować...? Może ktoś już robił ten silnik i może podzielić się spostrzeżeniami? Czym w ogóle różni się 525 od 530 z tym samym silnikiem 3litrowym?