Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

chciałbym kupić moją pierwszą beemke i wybór padł na e34

z tego co tu czytam to diesle w tych autach sa niestety kiepskawe więc pozostaja benzyniaki a szkoda bo dieslem jezdzic lubie

dodam że jak kupie benzyne to tylko z LPG

szukam tak do 10 tys zł i powyżej 1995 roku

da się za te pieniądze kupic cos konkretnego?

i teraz których silników szukac M20 czy M50 ?

w którym roku była zmiana z M20 na M50?

rozumiem ze M 50 to Vanos da sie to sensownie zagazować wogole?

zostawałbym raczej przy pojemności 2l ale te 2,5l tez jakos tam biorę pod uwagę

myśle intensywnie nad tym egzemplarzem:

http://moto.allegro.pl/item586005174_bmw_5_e34_24_v_sekwencja_na_gwarancji.html

 

dzieki za wszystkie informacje i opinie

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

olej 2l i kup 2,5l. Pierwsze czego będziesz żałował jak kupisz 2l to to że nie masz 2,5l. Ja mam 2l i jednak żałuję...

Popatrz na dane techniczne, osiągi...

a spalania raczej na pewno nie będziesz miał większego, więc tak sobie myślę po co w ogóle bmw zrobiło 2l :?: I DON'T KNOW

Opublikowano

Hej bardzo dobry wybór (e34), ale do rzeczy

1. M50B25 - moim zdaniem odpowiedni silnik (mialem kiedyś m50b20 wiec mam porównanie), ale lepszy dobry 2l niż zajechane 2.5l !!!!!!!!

2. jeśli gaz to tylko sekwencja i w odpowiednim zakładzie montowana

3. 10000 to nie mało na e34 sedan, więc dobrze się rozejrzyj bo za tą kasę to możesz wybierać przebierać (wyposażenie, kolor itp itd)

4. obejrzyj kilka aut bedziesz miał punkt odniesienia

5. BMW to auto którego nie kupuje się biorąc pod uwagę rocznik tylko stan auta. Więc lepiej kupić starsze ale bardziej "przekonywujące"

 

P.S. Przygotuj rodzinę na nieuleczalną chorobę "BMW" :wink:

Opublikowano

2. jeśli gaz to tylko sekwencja i w odpowiednim zakładzie montowana

:wink:

 

@chabina sekwencja sekwencji nie równa unikaj jak ognia KME (reduktor tez musi być odpowiedni aby spadków ciśnienie nie było), ja już rok walczę bezskutecznie i pewnie tak stagiem 300/300+ się zakończy, poczytaj o gazie zanim coś kupisz jak nie chcesz mieć problemów

http://www.lpg.info.pl/

 

P.S. wrzuć fotki na forum lpg komory silnika (tam gdzie widać wtryskiwacze gazu) i zaraz dostaniesz info co to za instalacja i co jest warta

Opublikowano

Polecam 2.5/M50 benzynke. Sam szukałem właśnie takiego silnika jednak skończylo sie na 2.0/M50, jednak nie żałuje - trafił mi się ogólnie silnik w bardzo dobrej kondycji jeśli chodzi o moc i wkręcanie sie na obroty (średnie mierzone stoperem wyniki do 100km/h wahały się w granicach 9,2-9,6s.

Spalanie u mnie głównie po mieście to ok. 12 litrów.

Jednak polecam bardziej rozpatrzyc 2.5 litrową wersję.

Opublikowano

3. 10000 to nie mało na e34 sedan, więc dobrze się rozejrzyj bo za tą kasę to możesz wybierać przebierać (wyposażenie, kolor itp itd)

 

 

10 000 To dużo na auto z 1995 roku? chyba coś Ci się pomyliło. Nie mówimy tu o autach które mają cofnięty zegar a ich kierowcy się ciesza że mają niby "70 tyś" przejechane w aucie 16 letnim....

 

Osobiście przejeżdżam rocznie jakieś 20tyś pomnóż to razy 16 lat (93 rok) to wychodzi przebieg 320 tyś

 

Licząc że ktoś jeździ 35km dziennie czyli dość mało tak jak ja.

 

A pomyślmy o ludziach robiących 30tyś rocznie i więcej

 

Dlatego przebieg rzędu 100 000 w aucie 16 letnim to raczej śmieszne się wydaje , przynajmniej dla mnie . No chyba ze ktoś trzyma auto w garażu przez 16 lat

BMW


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano

Tak, tylko że przebieg 350tkm w E 34 to dobrze dotarty silnik, widywałem ogłoszenia w de - do sprzedania, przebieg 600 - 700tkm.

A koledze który chce kupić E 34 proponuje poszukać dobrego egzemplarza - nie upierać się przy roczniku, ważny stan - bez gazu i samemu założyć dobrą instalację - ktoś kto inwestuje w instalację gazową nie sprzedaje potem szybko tego samochodu, chyba że ma z nią same problemy.

Opublikowano

jakoś mój ma 14 lat i tylko 170 tyś , to że ty jeździsz koleżko 20 tyś rocznie nie znaczy że niemiec tyle jeździł.

 

ja szukałem 2 litrowego i znalazłem silnik igłe , jeżdże pół roku i na razie leje tylko benzyne. żałuje że nie kupiłem 3 litrowego , spalanie ciut większe i dynamika inna.

ale 2,0 też jest ok i nie narzekam na ten samochód. i jak najbardziej dobry pomysł wypuszczenia 2 litrów w e34 tylko nie rozumiem 1.8 w tych budach.

 

powyżej 95 nie znajdziesz bo to ostatni rok produkcji e34, więc spokojnie od 94 r możesz szukać. co do gazu to mam zdanie takie jeśli chcesz bmw to i stać cie na paliwo. ale to długi temat i wiele kłótni rodzi zakładanie gazu do bmw.

 

szukaj nie zmęczonej , za tą kase spokojnie kupisz 170 tyś , tylko nich mechanik obejrzy auto i podłużnice czy bita czy nie , są perełki na których można zawiesić oko.

Opublikowano
jakoś mój ma 14 lat i tylko 170 tyś , to że ty jeździsz koleżko 20 tyś rocznie nie znaczy że niemiec tyle jeździł.

 

ja szukałem 2 litrowego i znalazłem silnik igłe , jeżdże pół roku i na razie leje tylko benzyne. żałuje że nie kupiłem 3 litrowego , spalanie ciut większe i dynamika inna.

ale 2,0 też jest ok i nie narzekam na ten samochód. i jak najbardziej dobry pomysł wypuszczenia 2 litrów w e34 tylko nie rozumiem 1.8 w tych budach.

 

powyżej 95 nie znajdziesz bo to ostatni rok produkcji e34, więc spokojnie od 94 r możesz szukać. co do gazu to mam zdanie takie jeśli chcesz bmw to i stać cie na paliwo. ale to długi temat i wiele kłótni rodzi zakładanie gazu do bmw.

 

szukaj nie zmęczonej , za tą kase spokojnie kupisz 170 tyś , tylko nich mechanik obejrzy auto i podłużnice czy bita czy nie , są perełki na których można zawiesić oko.

 

 

 

hehehe, ale bzdury, uśmiałem się...

 

w sumie to nikt ci nie zabroni wierzyć że masz 170 kkm... :mad2:

 

1.8 w tych budach jest słabe owszem, ale dla niektórych to również dobre rozwiązanie... :mrgreen:

 

powyżej 95 nie znajdziesz??? sedana może i owszem ale kombi wyszło w 1996 ponad 9000 sztuk.

Opublikowano

dzieki wszystkim za odpowiedzi

co do gazu to niestety jest to u mnie warunek konieczny bo troche km robie i na benzyne mnie nie stac a instalacji zakładać w swoim zakresie tez bym nie chcial bo w moich okolicach nie ma dobrego gazownika

silnik 2,5 juz raczej odpuscilem bo nie ma tego za wiele i nie widze ładnego egzemplarza a troche mi sie spieszy bo autka potrzebuje

co do przebiegów to juz od dawna nie patrze na to bo 99% to ściemniane liczniki i połowa beemek rzekomo była przez niemca kupiona po to zeby dojezdzal do kosciola raz w tygodniu

 

Mam pare swoich typów wrzuce je to może coś doradzicie

ta wygląda ładnie tyle że to już moja górna granica cenowa i troche mam do niej daleko

http://otomoto.pl/bmw-520-piekne-zadbane-e34-zobacz-C8041335.html

ta też wyglada w miare świerzo tyle że to 1,8 niestety

http://otomoto.pl/bmw-518-klima-gaz-C8095033.html

ta dosyc ciekawa tyle że juz tak ładnie nie wygląda jak poprzednie

http://otomoto.pl/bmw-520-C8157903.html

to by było na tyle wiecej ciekawych aut jakos nie znalazłem

  • Członkowie klubu
Opublikowano

chabina Ty chyba na siłę chcesz wpędzić się w kłopoty.

Ktos wyżej Ci napisał żebys nie brał z LPG tylko założy sam.

Widzę, że na wszystkim chcesz oszcędzać, tu daleko tam znowu cos innego.

Niestety samochód do Ciebie nie przyjedzie.

Jak będziesz sie tak spieszył, to wkońcu szrota weźmiesz i finansowo Cie wykończy.

Wyluzuj i nie śpiesz się

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano
dokładnie, nie ma co się spieszyć, przemyśl wszystko dokładnie, przekalkuluj, dobrze jest jeszcze zostawić sobie ok 1000-1500 zł zapasu bo w każdym aucie używanym po kupnie jest coś do zrobienia, nawet jeśli sprzedający napisał że "auto nie wymaga wkładu finansowego", co do 518 z gazem jako użytkownik podobnej, mogę ci powiedzieć że jeśli ma to być jedyne twoje auto i do miasta i w dalekie podróże to nie bierz, ja kupiłem i szybko brakło mi mocy wiec dokupiłem sobie V8 :mrgreen: a 518 jeżdże tylko po mieście w zasadzie, bo mało pali a spod świateł się nie ścigam...
Opublikowano

ja to wszystko wiem panowie ale tak jak mówiłem gazu sam nie bede zakładał bo nie mam takiej możliwości i wolę kupićauto gdzie juz gaz jest i chodzi i na gazie i na benzynie w porzadku

a auto w ciagu tygodnia chciałbym kupić bo jest mi potrzebne

 

z tym 1,8 to chyba faktycznie odpuszczam bo jeżdze i po mieście i dość często w długie trasy także faktycznie może być słabe a wszyscy wkoło mówią żeby nie brać z tym motorem

co sądzicie o tych autkach które wkleiłem?

Opublikowano

autka nawet ładne

 

ja mieszkam nie daleko od tego pierwszego to jak coś to podjadę luknąć

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
To ja chciałem swoje za 10 000 sprzedać :duh: . Kolego kup auto bez gazu i załóż go sam jak już chcesz jeździć na LPG. Widzę że w tych czasach ciężko kupić nie katowaną i ładną E34 :) . Pozdro
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
Robisz wszystko żeby kupić trupa i mieć z nim same kłopoty - auta używanego nie kupuje się na szybko, a szczególnie starszego. I jeśli nie miałeś dotychczas auta takiej marki - nie szukaj " tylko XXX" a szukaj auta spełniającego twoje warunki - masz tyle i tyle pieniędzy, potrzebujesz takiego ( małego, średniego, dużego, sedana czy kombi ) Jak sobie odpowiesz na te pytania, możesz szukać. a swoje E34 kupiłem z założeniem - duże, duży silnik ( bo trwały) stare ( bo tanie), klasy średniej wyższej, z automatem ( bo lubię - wygoda) Mogło być Volvo 960, Mercedes E, Saab 9000, BMW E 34, ale również Omega czy Scorpio w dobrym stanie. Jak musi to być E 34 to daj sobie więcej czasu - kup póki co tanie auto z takich, które łatwo odsprzedać ( np Golfa 2 ) i szukaj przez kilka miesięcy wymarzonego BMW. Bo jak kupisz w ciągu tygodnia to potem będziesz jednym z tych co mówią że każdy używany samochód jest pułapką i że "tylko nowy". Pamiętaj że kupno to tylko początek - jak kupisz musisz zrobić duży serwis - moje BMW na "dzień dobry" wzięła 1500 zł - standardowa wymiana wszystkich płynów, visco, pasek akcesoriów i uszczelka pokrywy zaworów - żadnych konkretnych wad.
Opublikowano
To ja chciałem swoje za 10 000 sprzedać :duh: . Kolego kup auto bez gazu i załóż go sam jak już chcesz jeździć na LPG. Widzę że w tych czasach ciężko kupić nie katowaną i ładną E34 :) . Pozdro

 

i ja jestem tego zdania. Bo wtedy wiesz co zakładasz :!: Twój bliski gazownik buble robi??? Ja wole na drugi koniec Polskich pojechać do dobrego gazownika i mam spokój - u mnie w okolicy połowa ludzi gaz zakładała.....w zakładzie oddalonym o 280 km :D Bo są spece i dobiorą tak, ze lepiej na gazie chodzi, niż na benzynie :D Przede wszystkim nie kieruj się tym, że już musisz auto kupić!! Lepiej poszukać, nawet parę miechów, ale potem będziesz na lata zadowolony :D Jaki silnik??? Najbardziej zadbany czy to jest 1.8 czy 4.0 czy diesel. Bo jak trafisz na zajechany to tylko skarbonka:/ I do kwoty dolicz pakiet startowy ok.1000-2000 zł bo w aucie używanym zawsze jest coś do zrobienia :D

Pozdro!! i życzę udanego zakupu :wink:

B-okiem M-ożna W-chodzić


Moja bawarka:

http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/41749

Opublikowano

no nic na razie jestem ostro skolowany

zaczalem juz szukas TDSa ale odpuszczam z powodu spalania i awarynosci

na razie jestem na etapie jednak e36 ale nie do konca mi sie widzi to auto

chyba jeszcze poszukam czegos z gazem ale tez mam co do tego watpliwosci

no poczekam jeszcze troche moze cos wymysle

tak jak mowicie nie bede sie spieszyl

Opublikowano
Robisz wszystko żeby kupić trupa i mieć z nim same kłopoty - auta używanego nie kupuje się na szybko, a szczególnie starszego. I jeśli nie miałeś dotychczas auta takiej marki - nie szukaj " tylko XXX" a szukaj auta spełniającego twoje warunki - masz tyle i tyle pieniędzy, potrzebujesz takiego ( małego, średniego, dużego, sedana czy kombi ) Jak sobie odpowiesz na te pytania, możesz szukać. a swoje E34 kupiłem z założeniem - duże, duży silnik ( bo trwały) stare ( bo tanie), klasy średniej wyższej, z automatem ( bo lubię - wygoda) Mogło być Volvo 960, Mercedes E, Saab 9000, BMW E 34, ale również Omega czy Scorpio w dobrym stanie. Jak musi to być E 34 to daj sobie więcej czasu - kup póki co tanie auto z takich, które łatwo odsprzedać ( np Golfa 2 ) i szukaj przez kilka miesięcy wymarzonego BMW. Bo jak kupisz w ciągu tygodnia to potem będziesz jednym z tych co mówią że każdy używany samochód jest pułapką i że "tylko nowy". Pamiętaj że kupno to tylko początek - jak kupisz musisz zrobić duży serwis - moje BMW na "dzień dobry" wzięła 1500 zł - standardowa wymiana wszystkich płynów, visco, pasek akcesoriów i uszczelka pokrywy zaworów - żadnych konkretnych wad.

 

Dokładnie tak. Ja kupiłem swoje w lutym 2008 i mimo, że nie było żadnych konkretnych usterek, to wymieniłem olej, płyn chłodzenia, filtr paliwa, oleju, powietrza, świece. Pozniej doszło troche zabawy z zawieszeniem, wymiana cewki, krokowego, itp.

Opublikowano

kolega jak zauważyłeś to każdy piszę żeby się nie spieszyć, mieć porównanie, ale to nie znaczy, że jak trafi Ci się za tydzień czy dwa jakaś igiełka to, że masz jej nie kupić.

Wyznacznikiem dobrego zakupu nie są miesiące poszukiwań lecz gruntowne sprawdzenie wozu i nie napalanie się.

 

Co to TDS-a to już chyba grzech rozdrapywać bo było o tym dużo na forum.

 

Ja na Twoim miejscu kupiłbym E36

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

w końcu w miarę się zdecydowałem i jade jutro obejrzec 2 auta

to mnie najbardziej interesuje:

http://otomoto.pl/bmw-520-C8157903.html

a drugie w kolejności jest to:

http://otomoto.pl/bmw-520-C8157903.html

jak któres z nich mi spasuje i będzie z nim w miare OK to je wezme

jak będą padaczki to szukam dalej

przez telefon jak gadałem to oczywiście wszsytko w 100% OK ale zobaczymy na miejscu

już wiem ze ta 1,8 ma klime 'do nabicia' czyli klima bankowo zjebana

no nic zobaczymy jutro jakby co mam w zanadrzu 2 e36 w tych okolicach

pozdrooo

Opublikowano

Byku dwa te same linki dałeś

 

Co do nich, niej nie pasuje mi:

-że w idealnym stanie napisał

-skóra, klima, nowa instalacja - i już do sprzedania???

 

Gość na bank odda Ci ją za 7300-7500 - jak tak to ja bym jej nie brał

 

Ale mimo wszystko życzę Ci, żeby wszystko było ok

 

Pozdrawiam, powodzenia w kupnie

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

gość twierdzi że dostał niedawno firmowe auto i nie potrzeba mu juz tej beemy no nic jutro jade 300km zeby to oblookac

czemu mowisz ze wiecej jak 7500 byś nie dał ?

a to jest ta druga:

http://otomoto.pl/bmw-518-klima-gaz-C8095033.html

ta ma zjebana klime

a to teraz jeszcze na szybko znalazlem tez w tych stronach

http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-520-combi-2-0-gaz-10060194.html#7ba0dca8d859f8f9,1

Opublikowano
Szukaj z motorem 2.5 litra. Jak kupisz 2.0 to po 2 miesiącach bedziesz żałował, że takie same koszta utrzymania (serwis, paliwo itd.) mogłeś mieć znacznie, odczuwalnie dynamiczniejsze i przez to komfortowe i bezpieczniejsze autko, a jak kupisz 1.8 to będziesz najprawdopodobniej żałował już po tygodniu.
Opublikowano
jak kupisz 1.8 to będziesz najprawdopodobniej żałował już po tygodniu.

 

dokładnie, ja się cieszyłem ok miesiąca, potem już tylko złość że brak mocy, tak jak pisałem wcześniej 1.8 może być, ale jak w garażu stoi druga o 2 razy większej mocy, że jak zachce ci się przybutować do odkładasz 1.8 i bierzesz 3.0 V8 w moim przypadku :mrgreen: :mrgreen:

 

PS. uwierz mi wiem co mówię :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.