Skocz do zawartości

wasze przebiegi i powazniejsze awarie


albundy

Rekomendowane odpowiedzi

E46 320D 2004r, 275kkm

Awarii zadnych nie doswiadczylem odpukac.

 

Kupilem przy przebiegu 230kkm w marcu 2008.

 

Przy 235 wymiana kola pasowego

Przy 255 wymiana tarcz/klockow, poduszek silnika i skrzyni, wachaczy przod, drazkow, gum stabilizatora,prewencyjnie zalany nowy olej do skrzyni i dyfra.

Przy 260 wymiana akumulatora

 

Teraz czeka mnie jeszcze wymiana amorkow (na 99% KoniFSD) i sprzeglo razem z dwumasem wiec troche zaboli :)

 

A tak to tylko przeglady co 25/30tys, paliwo i jazda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bmw 330 Xi po przebiegu 220 000 puściły szpilki w bloku i podniosło głowicę. Uszkodzone gwinty w bloku, próba naprawy przy użyciu zestawu time-sert wytrzymała 2000 km i teraz pozostaje wymiana silnika. Auto przegrzewa tyko pod dużym obciążeniem, np. wyprzedzanie pod górę. Od dwóch miesięcy żona jeździ do sklepu i nic sie nie dzieje ale wystarczy pokręcić silnik pod jakąś górkę i od razu zapala się czerwona kontrolka temperatury, na naprawę wydałem ponad 4000zł i teraz czeka mnie zakup używanego silnika tzn następne 6000 i wymiana. Porada dla wszystkich - jak już macie diagnozę uszkodzonej uszczelki pod głowicą to poprosić mechaników aby popuścili śruby głowicy i spróbowali je powtórnie dociągnąć do specyfikacji, jak to się nie udaje to czas szukać silnika i nie bawić się w żadne naprawy. Uszkodzone gwinty w aluminiowym bloku nie nadają się do naprawy w polskich warunkach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

83 459km zgon 2 cewek,praca własna - koszt ( uzywka po 80zł szt. serwis 160zł sztuka plus wymiana)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja jednorazowo wymiana całego zawieszenia na ori Nie będę wymieniał bo wszystko Poszło w kosz co się wymienia + geometria na koniec

1całe zawieszenie ok 5tyś

2 akumulator 300zł

3 ukł wydechowy ok 300zł

4 tłumik końcowy (nierdzewka) 580zł

5 filtr K&M 190zł

6 nowe opony 1300zł

7 wymiana olej+wszystkie płyny 400zł

8 wycieraczki Valeo :lol: 180zł

9 sprzęt Radio+kable+wzmacniacz+ sub ok 2700zł

10 Radio CB 890zł

11 Navi+Mapy 2100zł

12 zapomniał bym tarcze hamulcowe+klocki 340zł + tył 180zl

13 sprzęgło kompletne 1200zł

14 poduszki pod silnik+ jedna łapa była zerwana wymieniłem 2szt 600zł

15 alarm 380zł

16 ze wzlędu że poprzedni właściciel spawał tłumik z zapietym aku auto wpadło w tryb Awaryjny ze spalona instalacją :twisted: wymiana instalacji+ eku w serwisie 800zł eku instalacja 500zł

I od 6.5 roku Nic się nie dzieje, zawieszenia nie ruszałem Na wszystkie wymiany dostałem 2 letnią gwarancję a Na eku i instalacje 5 lat Pakiet startowy wyszedł Mnie b.dużo może temu że serwis wykonywał Naprawy..!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e30 320i przebieg nieznany, raczej powyżej 300tkm, ja przez rok dołożyłem 50 000, i najdroższy był remont blacharski 1400zł, do tego sworznie z przodu, podpora wału, łącznik elastyczny i termostat oraz raz oberwana poduszka silnika (przy upalaniu, silnik poszedł to przodu i wiatrak pojechał po chłodnicy, na szczęście jej nie rozbił

auto użytkowane zarówno jak i do codziennej jazdy, do targania lawety, jak i do upalania po placu, generalnie jak się dba tak się ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
e30 318i m40. Licznikowe 280 tk ale na bank ma więcej (licznik rozbierany, coś dłubane przy liczniku odległości). Takich poważnych awarii to nie było żadnych, no może wałek rozrządu. Reszta to rzeczy co się zużywają czyli amorki, klocki, tarcze, bębny itp. Stukam ok 40 tysięcy rocznie, sporo po sosnowcu i nie sprawia mi problemu. Ale szukam coś młodszego i mocniejszego wiec niebawem będzie do sprzedaży...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam e36 w tds touring z 98r. kupionego w kwietniu 2009r. we Włoszech z przebiegiem ok.210 tys. Sam zrobiłem ok.25 tys. i póki co, nic się nie dzieje (dzięki Bogu). Naturalnie poza eksploatacyjnymi wymianami - robiłem tylko zawieszenie przednie - cóż te nasze wspaniałe polskie drogi. Wydałem 600 zł. Przyznam jednak, że nie jestem katem i kocham moją Baśkę, więc normalna prędkość na trasie to 100-120. W mieście zaś stosuję slalom gigant starając się omijać większe dziury i wilcze doły.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

3 lata temu wybralem sie do Holandii na zarobek i po upragniona e30, doslownie wychodzilem ja na kolanach w truskawce przez 3 miesiace (zamiast ja zbierac marzylem o BMW :) .

I nagle oslepila mnie z daleka swoim pieknym czerwonym lakierem pelnoletnia Bmka 318i :| z pakietem Mtechnik II :o i pieknymi sportowymi fotelami w srodku :lol: .

Zadbana ale i zagazowana :roll: butla 80 litrowa :duh: , brak korozji, zadbany srodek, czysty silnik, nie jezdzona zima podobno, i niby po pierwszym wlascicielu.

KUPILEM, wrocilem nia do Polski na kolach, nie zawiodla, przedmuchalem silnik rozpedzajac sie do 190 km/h wiecej sie balem i byl to pierwszy i ostatni raz , pozniej nie jezdzilem nia pow.140 max i to rzadko, po prostu chcialem sie nia cieszyc.

Ok . ZACZYNAMY

Pierwsza myjka, okazalo sie , ze ma przepolerownay lakier na masce przy wypuklosciach i na kantach czy rogach taki brazowawy kolor , nie korozja, potem drzwi kierowcy lekko przy zamku wygiete jakby ktos lomem otwieral, reszta bez zarzutu, aha zamek z tylu sie nie zamyka, wiec mam bagaznik caly czas otwarty, czy tam byl ten sam klucz co do drzwi czy inny , bo nie mam pojecia, felgi delikatnie zbabelkowane korozja, ladne bo oryginalne, ale coz.

Przyjechalem do Polski troszke pojezdzilem i wymienilem :

- amortyzatory przod i tyl

- sprezyny przod i tyl ( byly przycinane ) a z przodu pod spoiler nie mozna bylo piesci wlozyc, obecnie podnioslem ja tylko jakos dziwnie niby oryginalne zprezyny a ztylu nie moge reki wlozyc miedzy kolo a nadkole a zprzodu za to cala glowe

- miska olejowa ( za niski samochod z powo w/w i miska poszla na Polskich drogach)

- poduszki pod silnik

- rozrzad kompletny

- pasek od alternatora

- uszczelke pod klawiature

- swiece wymienil mechanik stwierdzil, ze kazda byla z innej parafii, ale przynajmniej bmka miala lepszego kopa , a po jego zabiegu na "lepsze "swiece jakos to juz nie to samo

- przegub walka rozrzadu

- tarcze z przodu i klocki

- klocki z tylu

- wszelkie plyny i oleje, skrzynia biegow (teraz ciezko chodzi bo nie wiem co mi wlali) ,

- lampa przednia kierowcy mialem delikatna stluczke w korku i wydlo mi szkielko z lampy oraz maska sie delikatnie podwinela, spoiler caly, zderzak wyskoczyl z zapinek, ale sie dowiedzialem , ze lampa byla inna niz od strony pasazera zmienilem na taka sama soczewkowa BOSCHa )

- sprzeglo kompletne - po 3 latach urzywania a juz wtedy lekko trzeszczalo, powiedziano , ze moge jezdzic

- oponki nowki letnie TOYO Proxes T1R (ciekawostka zaplacilem 4 razy mniej niz kosztuja w Holandii a z tamtad je sciagali)

- oponki zimowe

- i inne drobne rzeczy ktorych nie pamietam

 

REASUMUJAC wsadzilem w nia tyle ile zaplacilem , koszt jej zakupu juz mi sie zwrocil , pomalu zwraca sie koszt tego co wlozylem w nia.

Przejechalem moja BMka prawie cala Europe wzdluz i wszerz, i NIGDY mnie nie zawiodla nie stanela w trasie, w trakcie zwiedzania Europu, mialem kilka okazji sprzedac ja za cene czasami nawet ok.4.5 tys euro, nigdy sie nie zawachalem odmowic, to autko ma DUSZE i wszedzie mnie dowiezie.

Obecnie ma przejechane 448 tys. km, miesiecznie robie ok. 3 -4 tys. km.

U mnie ma DOZYWOCIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Witam! Obecnie bmw e92 N53b30...przebieg 96000 mil. Wymiana wtryskow 3x 150funta 1x sonda lambda 215 funta. Zawiechy nie licze bo to roznie z nia jest.
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W E46 rocznik 2004, mialem w latach 2009-2013, przebieg 70 do 100 tys. km. uszkodzeniu ulegly

- uszczelka pokrywy zaworow

- radio professional

- lampy tylne, nieszczelnosc

- odpadly oslony lusterek

- przerdziewial uchwyt bagaznika

- sprzeglo

- rozrusznik i akumulator

- klima

- termostat

- lozyska tylne

- wahacze

- wibracje nadwozia, prawdopodobnie dwumas - nie naprawialem, stracilem cierpliwosc i zamienilem na e91.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.