KojotE46
Zarejestrowani-
Postów
63 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia KojotE46
Współtwórca (5/14)
0
Reputacja
-
To musisz kupić nowe i robić przeglądy co 10kkm. Myślisz, że ktoś kto kupuje nowe auto, na gwarancji i planuje się go pozbyć po 4-5 latach będzie robił przeglądy auta częściej niż ma w książce i płacił 2x więcej żeby nie stracić gwarancji? Chetnie sie dowiem jak to wplywa na silnik? Ja mam 360k i wymieniam olej co okolo 30 tys jak komp pokazuje i jakos nic mi sie nie wysypalo. Turbo od nowosci, wtryski, sprzeglo, dwumas.... Z powazniejszych awarii wstepna pompa paliwa i przeplywka. I oczywiscie kompletna zawiecha co okolo 100k do wymiany.
-
Dzieki, sprawdze to jutro :)
-
Mam, swieci ok, nie zauwazylem zadnych problemow.
-
Inpa mi sie wysypala niestety. Dziwne jest to ze na wyswietlaczu nie ma zadnej kropki czy innych znakow przy przebiegu - z tego co wiem jesli jest jakas roznica powinno pokazywac cokolwiek.
-
Witam, Lista bledow jakie wyskoczyly w BMW Scanner: A/C -> 19/42 - Auxiliary water pump 20/42 - AUC heating SRS -> Shadow-memory: 83/04 - Sensor for side airbag, left, incorrect programming 86/04 - Sensor for side airbag, right, incorrect programming IKE -> BE/48 - Data-filing difference to central light module (LCM) LCM -> 22/21 - HVAC, front load sensor, short circuit to ground + zastanawia mnie dlaczego moduł LCM przestal synchronizowac sie z glownym przebiegiem (ostatnio kodowalem swiatla dzienne DRL): Unit BMWTNR HW SW-FSW CI DI BI/VI Odometer ADFG Algorithm DDE* 7.800.130 10 172.4.0 0 30 4A42 - 0 DDE5.0 M47TUE BN EU4 EWS 6.905.666 3 8 81 81 7 348568 FFFFFF FFFFFF EWS3 A/C 6.941.732 37 18 17 33 0E - 8649 IHKA E46 PU 03/2003 SRS 6.933.238 10 33 32 9 14 - 0 MRS4 IKE 6.940.882 32 36 8 54 13 348568 02FFFF 02FFFF M35080 - 2 (E46R) LCM 6.936.825 25 36 35 30 14 343200 3D0000 3D0000 HC912 - 4 (LSZ2) SZM 6.925.501 2 4 20 20 78 - - SZM E46 NAV 6.971.353 10 0 8 6 14 - - NAV MK4 marnie to na forum wyglada wiec: EWS 348568KM IKE 348568KM LCM 343200KM
-
Ja mam takie same fotele i skore u siebie. Fotel kierowcy ma spokojnie 300kkm + Dywanik pod nogi mam taki sam :) tutaj widac ze jest juz doklejony jakis syf (pewnie sie przetarl na wylot) - ja u siebie nie uzywam praktycznie gumiakow i przy 350tkkm dopiero zaczyna sie przecierac. PS. Szyby na korbe w takim autcie wygladaja conajmniej smiesznie ;) Uszczelka....................... dramat :) Naklejki od ksenonow nie w fabrcznym miejscu na wzmocnieniu przodu.
-
Sprawdzales tuleje przednie wachacza tylnego? Takie duze przykrecane do budy?
-
Gosciu, denerwujesz sie nie wiadomo o co. Nie kupisz BMW E46 poliftowego w dobrym stanie za 20 tysiecy zlotych i koniec kropka. Szukasz 3 miesiace i masz wynik..... zerowy. Zobacz sobie ceny tych samochodow na mobile.de dolicz koszt sprowadzenia oplaty itp + zarobek handlarza i bedziesz mial ich realna cene w PL. Chyba nie wierzysz ze "nasi" skupujacy jada do DE po auto z placu z rabatem 50%???? Juz nie dotykam kwestii przebiegu takich aut. Ja moj drobi bylem po swoje auto w DE i widzialem te igielki jakie kupuja nasi fachowcy wrzucane paleciakiem na lawete hurtowo - oni ich nawet nie ogladaja i wydaje sie ze kupuja te szroty na wage dlatego dostaja od komisow takie super ceny. Mowisz ze nie pomagam? Wlasnie przedstawiajac Ci obraz naszego rynku probuje Cie wyleczyc z podejscia Cena Czyni Cuda, bo jesli kupisz swoja perelke za 20 tysiecy to za miesiac czy dwa bedziesz plakal bo wydales nastepne 10 na naprawy, i bedziesz sie modlil przed odpaleniem bolidu zeby przy starcie cos nie wy****lo. E46 w dieslu jest specyficznym autem i jesli ktos chce dlugo jezdzic to musi troszke kasy w serwis i obsluge wkladac dlatego potem nikt Ci nie odda auta za poldarmo. Oczywiscie i za 30 kola mozesz sie nadziac na ulepa ale wierz mi ryzyko trafienia takiego auta bedzie 95% nizsze od polki cenowej ktora ty preferujesz. Pokaz mi choc jedna osobe ktora na tym forum kupila auto w "promocji" i nie plakala potem na forum :) Dobrze Ci radze jesli juz chcesz E46 w dieslu to lepiej dozbieraj kasy albo zainteresuj sie modelami z poczatku produkcji.
-
można trafić ale nie 2004 za 20tyś.. szukasz za najniższą kasę a oczekujesz aby wszystko było sprawne, a gdyby tak było, to samochód stał by za 25 albo 30 a nie za 19900 Nie szukam za najnizsza kase, byla oferta, napisane ze wszystko ok, dzwonie sprzedajacy potwierdza to jade, co zobaczylem na miejscu opisalem dla innych zeby nie tracili czasu i pieniedzy. Wiec nie musisz sie tu popisywac mądrościami i sie tak nie napinaj. Pozdro! Patrzac na alledrogo gdzie E46 2.0 z 2004 roku stoi od 16 tysiecy (za oficjalnie przerobionego anglika) do 34 tysi za auto popieram kolege w calej rozciaglosci ze szukasz po taniosci :) Niestety taki jest rynek Polski gdzie wiekszosc kupujacych samochody uzywane zje gowno jak daja za darmo a 10 letne auto musi wygladac jak z fabryki wypolerowane z mitycznym przebiegiem. Presiozo, raczej ty sie spinasz bo sam napisales ze szukasz auta do max 20 tysi i zapodales ogloszenia dwoch szrotow :) Jesli nie stac Cie na drozsze auto to chyba nie powod do wstydu (sam bym chetnie kupil sobie M jakbym mial pieniadze na zakup i serwis) a szukanie auta w poliftach za ta kase mija sie z jakimkolwiek sensem zakupu...Tak czy inaczej powodzenia w poszukiwaniach :)
-
Spokojnie mozesz wycinac, zadnych bledow nie wypluje. Polecam zalozyc od razu downpipe od turbo do 2 kata ktorego tez spokojnie tnij. Katalizatory mozesz sprzedac spokojnie za okolo 700PLN, tylko ich nie wydłubuj.
-
Z tego co pamietam w kierunkach przednich nie ma uszczelki. Jest tylko uszczelka kloszy lamp - to na 100% bo sam wymienialem.
-
Olej koniecznie trzeba spuscic jak mowia koledzy. Ja tez mialem akcje z bagnetem jak demontowlem klapki kolektora. Juz przy skladaniu wszytskiego rurke przykreca sie srubka pod jakis chorym kątem do kolektora. Chcialem sobie pomoc i troche ja podciagnac zeby sie lepiej wkrecalo... i zostala mi a rekach :a garaz uj***** na maksa :) Po zamontowaniu uzywanego i tak cieklo, wiec prawdopodobnie ten oring jest jendorazowego montazu. W ASO jakies grosze kosztuje.
-
Pewnie nic nowego nie powiem ale stawialbym na kolo pasowe (tlumik drgan) albo poduchy pod motorem. Dwumas podobno slychac.
-
Hej, Musisz wymontowac pompke - rozebrac ja i wyczyscic. Teraz pokazuje zwarcie do masy bo na 99% pompka nie dziala - zablokowal sie w niej ten wiatraczek co pompuje wode. Mialem podobny blad, wyjalem pompke rozebralem wyczyscilem i smiga - blad skasowany juz sie nie pojawil. Aha od razu wyczysc tez "grzyba" przy okazji:)