Skocz do zawartości

BMW 730 artykuł w "Auto Świecie"


KOREK

Rekomendowane odpowiedzi

Co powiecie na zdanie zawarte w ostatnim numerze "Auto Świata":

[cyt:] " Nie warto kupować aut o przebiegu większym niż 300 tys. km. Utrzymanie silnika w pełnej sprawności będzie albo niemożliwe, albo nieopłacalne"

 

Nie wiem jak Wy, ale ja mam nieco lepsze zdanie o naszych autach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Co by można było podyskutować to najpierwej trza poczytać:

 

http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=10164

 

ale wersja chyba niepełna.

 

Pozdro - Krzysiek.

Edytowane przez krzysiek 525tds

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby chodziło o Fiata, to bym klaskał już przy 200tys. ale w przypadku silników BMW nie mogę się zgodzić. Oczywiście wiele zależy od stylu jazdy i od tego jak ktoś dba o samochód. Wystarczy nie dolać oleju do silnika i po 50tys można kupować nowy :duh: Mam raczej ciężką nogę i żadnych problemów z silniczkiem, ale co jakiś czas zaglądam profilaktycznie pod maskę :mrgreen: W Renault zrobiłem jakieś 360tys i nowy właścicel nadal jeździ, 325 jak kupowałem miała 170tys. dojeździłem bez problemów do 290tys i w żaden sposób nie oszczędzałem (inna sprawa, że kocham silnik m20b25 :mrgreen: )
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego zdaniem autora artykułu utrzymanie piątki z takim samym silnikiem jest tańsze? Serwis pobiera opłatę od długości auta?? :lol:

Grzesiek740 - (kiedyś było jeszcze 735 i 750)

http://img136.imageshack.us/img136/3693/mojeauta034podpisgo3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w 5 sa troche tansze czesci :) co by nie gadac

czesci do bmw 7 sa zauwazalnie drozsze choc na pewno nie wszystkie czesci

 

ale to za luksus sie placi

 

zniechecaja ludzi, zeby zamiast takiej bmki kupili se nowego szewroleta :)

bzdury ze trzeba codziennie zagladac po maske :) pisza jakby to bylo auto powojenne jakies :)

 

ludzie porownuja inne silniki do bmw, i mysla ze jak inny sie ropzpada po 300 tys to bmw zrobi tak samo

a bmw ma najlepsze silniki na swiecie przeciez ktore sa prawie niezniszczalne

 

dodatkowo to sa v8 ktore nie sa przeciazane pracuja sobie wolno, nie na maxa tak jak inne silniczki innych firm, wiec 300 tys do dopiero polmetek dla tego motoru :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny frajer ktory nigdy nie mal BMW, a na pewno nie stac go na E38, choc kupuje w salonie na raty SKODE FABIE, bo to jawalista fura, ful wypas i jak to bylo w reklamie "nowy design kolpakow".

 

 

Ciekawe skad te gazety wytrzaskuja takich mlotkow, co to na znak szachownicy jedyne co potrafia powiedziec głośno to slogan Bedziesz Mial Wydatki.

 

Jakby taki jelopa jeden z drugim kiedys poprowadzil sobie takie E38, zlego zdania by o tym samochodzie nie powiedzial.

 

Cale szczescie , ze ja takich gazet nie kupuje, i nie dokladam sie do jego wynagrodzenia.

 

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Wam powiem że ostatnio czytałem tą gazetę kilka dobrych lat temu i jestem o wiele zdrowszy :P . Przynajmniej nie mam przez to takich rozterek jak inni w tym topicu :D i nie biorę sobie do serca że jakiś jełop psuje takimi artykułami image tej marki.

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by można było podyskutować to najpierwej trza poczytać:

 

http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=10164

 

ale wersja chyba niepełna.

 

Pozdro - Krzysiek.

 

Czytaliscie to? Tam jest napisane ze wychodzily e38 bez elektrycznych szyb :jawdrop: :mad2: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja.Tak samo jest z TVN Turbo-ludzie sie wypowiadaja nie do konca kompetentni. Ogolnie chwala grupe VAG a reszta aut jest wg nich kiepska :mad2:

Kazdy chyba woli 15-10 letnie BMW od nowego Chevroleta czy Fiata...

:dance:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten artykuł to zwykły chłam dla mało zorientowanych. Tekst skierowany głównie do zdezorientowanych posiadaczy fiata na gwarancji. Nie lubię czytać takich bzdur. Od prawie 10 lat jeżdżę wyłącznie BMW i nigdy z tej marki nie wyjdę - a następnym w moim garażu będzie E38. To jest najpiękniejsze BMW, jakie powstało w latach 90.

Każdy z Was zapewne zgodzi się ze mną, ze większość artykułów na temat używanych BMW jest po prostu odwalona, gdzie niegdzie okraszona sprawdzonymi hasłami typu "wydatki", "złodziejstwo", "paliwożerne"....

Takie teksty utwierdzają w przekonaniu posiadaczy popiedółek na gwarancji, że dobrze zrobili wydając 50 tys na Fiata z klimatyzacją. Ja wolę 50 tys wydać na 10 letnie BMW serii 7 i wiem, że nie będę żałował nigdy.

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by można było podyskutować to najpierwej trza poczytać:

 

http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=10164

 

ale wersja chyba niepełna.

 

Pozdro - Krzysiek.

 

Czytaliscie to? Tam jest napisane ze wychodzily e38 bez elektrycznych szyb :jawdrop: :mad2: :duh:

 

 

cos mi sie widzi ze chyba nawet e32 nie bylo bez elektryki :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boze.... takim gryzipiorkom nalezy tylko wspolczuc ich niewiedzy....

ja jestem szczesliwym posiedaczem E-38 i moge dac mu sie przejechac aby zobaczyl co to jest seria 7 ;p;p;p;p;p;p;p

Tylko przykro mi ze poziom coponiktorych dziennikarzy motoryzacyjnych jest na tak NISKIM poziomie.....

Ale na szczesci MY wiem co to jest naprwde BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Bylo:

'98 728iA

'96 520i

'97 528i Touring

'02 X5 4.6is

'04 M3

jest:

'06 530xd

'07 118d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz, ja mam juz ponad 360 tys km, ojciec w e-34 podobnie, w rekinie bylo sporo wiecej i akurat jezeli chodzi o silnik to zupelnie nie rozumiem o co chodzi panu gryzipiorkowi. Akurat w V8 glowice sa krotsze niz w R6 i sa mniej wrazliwe na przegrzanie, traktowanie z buta itp., do tego sa lancuchy rozrzadu i ogolnie najlepsza na swiecie technika. Czyli wlasciwie opinia o awaryjnosci SILNIKA to chyba jest jakis przydzwon. Juz bardziej bym sie zgodzil w przypadku zawieszen, skrzyn, lub elementow sterowania (silniki krokow, przepływki, TPSy itp. Ale akurat wlasnie silniki sa najmocniejsza strona tego samochodu, co zreszta w BMW juz jest tradycja. Znam e38 z przebiegami ponad 400 tys km, i jezdxa, co wiecej zminiaja wlascicieli bez problemu i ciagle daja im duzo radosci z jazdy. Ale tej chyba redaktorki nigdy nie zaznali. Tak wiec podobnie jak przedmowcy nie widze sensu w tym co tam napisano. Co do kosztow - zasadnieczo jest to zbytnia generalizacja - wiekszosc serwisowych czesci i prac jest na tym samym zgrubszaz poziomie - ojciec ma e-34, kolezanka e-39, ja e-32 - i na prawde nie ma o czym dyskutowac - bo na roznice w przegladowych rachunkach wplywaja bardziej duperele, ktore czasem trzeba jeszcze zrobic - a to jakis cham cos urwal, a to sie wycieraczki wyrobily, a to jakis zacisk sanie) niz model, czy jak to w tej gazecie zwykle pisza "typoszereg".
(OO=[][]=OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by można było podyskutować to najpierwej trza poczytać:

 

http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=10164

 

ale wersja chyba niepełna.

 

Pozdro - Krzysiek.

 

Czytaliscie to? Tam jest napisane ze wychodzily e38 bez elektrycznych szyb :jawdrop: :mad2: :duh:

 

 

cos mi sie widzi ze chyba nawet e32 nie bylo bez elektryki :)

 

Akurat bym się nie zdziwił, BMW robiło bardzo dużo indywidłalnych wersji, oglądałem troszkę beemek i np. widziałem e36 czarna skóra, bez klimy i z elektryką tylko tylnych szyb + elektrycznie regulowana tylna kanapa ( wogóle nie wiem czy były takie w opcji :think:, najwidoczniej było to wersja Individual )

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e36 tak, ale 7 to 2 klasy wyzej

 

ja osobiscie nie widzialem bez elektryki e32

 

ta e36 jest tylko jako przykład różnych dziwactw jakie BMW wypuszczało. BMW i MB to dwie firmy które bardzo biora sobie do serca powiedzenie "klient nasz pan" :modlitwa:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat bym się nie zdziwił, BMW robiło bardzo dużo indywidłalnych wersji, oglądałem troszkę beemek i np. widziałem e36 czarna skóra, bez klimy i z elektryką tylko tylnych szyb + elektrycznie regulowana tylna kanapa ( wogóle nie wiem czy były takie w opcji :think:, najwidoczniej było to wersja Individual )

BMW to robi jakieś 90% (niech będzie 3/4) indywidualnych wersji .... no może nie w sensie "indywidual", ale większość BMW jest wyposażanych pod klienta, szczególnie serii "7" - też widziałem kilka "dziwnych" konfiguracji, po za tym można sobie doposażyć, o jakąś "dziwną" rzecz. Np. w tym E36 to był samochód dla VIP-a :lol: , który miał kierowcę i sobie "tył" doposażył lub fabrycznie zażyczył (może to był VIP-fan E36 ...)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no ten przykladzik z e36 to faaaajny...ja bym myslal ze ten samochod zespawany z dwoch niekompatybilych wersji wyposazeniowych...fajnie by bylo jakby tyl byl w full skorze i elektryce a przod welur i ogolnie bida ;] a ten artykul z AŚ akurat mnie nie zaskoczyl zbytnio...nie dosc ze przepisuja artykuly od niemcow to teraz widze ze sprzataczom daja samochody w testy :duh: hhehe..podobno kiedys porownywali najmocniejsze wersje furek o sportowym zacieciu...i e36 zjechali...a chwalili cinko-cienko sporting!!! :duh: DE BI LE!!!! a kiedys lubilem AŚ =/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche to jest tak, ze dziennikarze jedza z reki producentom, dealerom i importerom - imprezki, samochody na weekendy itp. No i albo wprost pisza o zalewie zlomu z zagranicy, klesce kraju, gospodarki i co tam jeszcze moze zlego na nas spas (bylo o tym sporo juz na forum), albo tak nie wprost, troche racjonalizujac, a troche straszac "przekonuja", ze lepiej jakies nowe autko, kredycikiem sie wesprzec i nie miec klopotu (a o stracie wartosci, bezpieczenstwie, jakosci wykonania, kosztach serwisow platnych obowiazkowych w autoryzowany punkcie, i nieporownywalnym komforcie i radosci z jasy juz milcza.) Albo po zuzyciu paliwa pojada lub innym bzdurnym parametrze. Kiedys Jaguar zostal zjechany za... zbyt mały bagażnik i nie wygodny do zaladowania, co go dyskwalifikowalo jako samochod rodzinny. Zreszta BMW zwykle jest w niemieckim AŚ krytykowane za zbyt małą ilos kilogramow jaka moze miec bagaz i zbyt mały bagaznik. Gadalem kiedys z gosciem z fabryki BMW i mi powiedzial, ze oni maja to w ....., bo wazniejsze jest, aby samochod mial nienaganne prowadzenie w zakrecie nmiezaleznie od tego ile osob jedzie - bo tego zadaja klienci tej marki, a zamiast 100 par majtek biora na wakacje karty kredytowe, a te wiele nie waza. I ot co jezeli chodzi o testy.

 

Tak wiec duze BMW albo jest za drogie w zakupie i kosztach spalania - jezeli nowe, albo niepraktyczne, albo wlasnie jakies felerne, drogie i psujace sie. Cieszmy sie tym comamy i nie denerwujmy bzdurnymi pogladami. W koncu nie kazdy musi miec BMW.

(OO=[][]=OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propo, to ja zlewam z ludzi ktorzy patrzac na auto ktore ma 3.5 czy 4.5 litra mowia, ee panie, takie auto

pali duzo, smok, kto to teraz takim autem jezdzi

 

ale jak gosc kupi za 80 tys nowego badziewnego diesla, to jest ok, pali 6 litrow i jest happy

 

z tym ze ja tego smoka kupilem np za 40 tys, i zostaje mi 40 tys na paliwo :) ktorego i tak pewnie nie zdaze wyjezdzic bo zmienie auto :) a tamten bedzie mial oszczedne auto i bedzie ciagle splacal kredyt i bedzie szczesliwy ze ma ekonomiczne auto bo mu malo pali :) sumarycznie wyda wiecej na to cale auto z paliwem

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne ze takie tendencyjne i mało fachowe pisemko jest komercyjne, czytaja je posiadacze rozlatujących się Felicji i Jett dwójek a marza o nowym Palio Wekendzie, to osoby które nigdy nie jezdziły BMW i maja marne sznase na to aby poznac prawdziwy samochód.

Auto Swiat jest bardzo przydatny gdy wymienijąc filtr oleju zawijam go w okładkę jest sliska i kolorowa. :lol:

E-38 wg nich jest zajezdzone po 300 tys. kilometrów ja swoja e-30 stka kiedys zrobiłem prawie 200 tysiecy a ile miała przede mna to tylko wiedział ten kto mi ja sprzedawał, w firmie jezdziłem nowym Passatem b-6 i co chwila auto ladowało w serwisie to samo było z Focusem ,Brak słów Czytajcie lepiej "BMW SCENE" to jest gazeta dla prawdziwego fana.....................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja AutoŚwiata nigdy nie kupowałem. Ostatnie czasopisma motoryzacyjne jakie kupowałem, to były Motor i Auto Technika Motoryzacyjna (to było czasopismo z poziomem ! ale przeciętny użytkownik niewiele z niej mógł zrozumieć ...) i zakończyłem ich kupowanie jakieś .... 10 lat temu :D Jak chce się dokształcić w technice motoryzacyjnej - wystarczy kupić 2-3 dobre książki (choćby podręczniki do szkoły samochodowej) + co jakiś czas katalog samochodów (bez testów i innych bzdur) aby być na bieżąco z danymi i wyglądami samochodów ;) i mniej się wyda kasy (sumarycznie), a będzie się wiedziało nt. samochodów 5x więcej niż z AutoŚwiata itp. i będzie się 5x zdrowszym ;) W takich gazetkach jak i popularnych programach motoryzacyjnych jest 3x więcej bzdur niż pożytecznych informacji ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem artykul osobiscie i jedyne co moge powiedziec to: zenada. Koles doczepil sie do najlepszej rzeczy jaka jest w aucie czyli silnika, a totalnie pominal zawieszenie, ktore akurat w e38 jest najbardziej problematyczne. 1 (slownie jedna) * (slownie gwiazdka).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.