Skocz do zawartości

wujek

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1996
  • Lokalizacja
    W-wa

Osiągnięcia wujek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Omega ma napęd na tył :duh: Lubi ją rdza, dopiero w 97 poprawili zabezpieczenie antykorozyjne więc uważaj. Modele wcześniejsze moga mieć dziury w podłodze :shock: Znajomy miał omegę z 2000 i przy relingach już pojawiły się purchle :| Ogólnie to fajny samochód ale rozglądaj się raczej za ładną 320/325.
  2. Nigdy za mocno nie kumałem takich pacjentów a tego w szczególności :duh: Co w tym jest ciekawego? Drift to rozumiem, tam sa wymagane pewne umiejętności, opanowanie fury a tu? Pozdrawiam wszystkich normalnych użytkowników.
  3. 130rapid masz świętą rację ta złota 6, chyba 635 jest równie fajna jak ta pani dedektyw :mrgreen:
  4. wujek

    Z 528i zrobiłem 535i

    Ok, myślałem że jak 3.5 to tylko na motronicu. Teraz wszystko jasne, muszę szukać 3.5 nie z e34/32 tylko z starszych modeli albo kupić e28 535i :mrgreen: Pozdro.
  5. wujek

    Z 528i zrobiłem 535i

    Masz rację to te same silniki M30 tylko mnie najbardziej interesuje jak zgrałeś sterowanie, konkretnie zapłon. W 2.5/2.8 jest zwykły aparat zapłonowy ustawiany na stroboskop a w 3.5 jest motronic czyli inny układ. Sterownik L-Jetronica z 2.8 chodzi w 3.5? Może szukam dziury w całym :oops: jeśli to tylko kwestia wrzucenia samego silnika to zabieram się za poszukiwania 3.5 :D Pozdro.
  6. wujek

    Z 528i zrobiłem 535i

    Witam, no to ładnie :D mi też chodzi po głowie taki pomysł. I mówisz że 3.5 lata na osprzęcie od L-Jetronic, komp itp. :shock: Wklejaj szybko zdjęcia komory silnika. Pozdro. :cool2:
  7. Cześć 1. luz 0.30 na obu 2. polecam na zimnym, wiadomo głowica to najcieplejsza cześć silnika i regulacja na ciepłym to żadna przyjemność. 3. kiedy krzywka wałka jest "z drugiej strony" dźwigienki 4. szczelinomierz, klucz 10, uwaga na śrubu przy mimośrodzie ja już jedną ukręciłem i było zabawnie... samej regulacji dokonujesz tak jak napisał dzidzia, nie trzeba kręcić wałem kluczem wystarczy włączyć 4 bieg i przetoczyć samochód. Pzdr.
  8. wujek

    Remont silnika

    Witam, po modyfikacjach z wałkiem i planowaniem głowicy pomyśl o aparacie zapłonowym i kącie wyprzedzenia zapłonu, nie posiadasz motronica prawda tylko klasyczny aparat ustawiany na stroboskop?O ile się nie mylę to po planowaniu głowicy wzrośnie stopień sprężania a po wymianie wałka zmienią sie troszkę fazy rozrządu??? Prawdopodobnie trzeba będzie powalczyć z zapłonem żeby potem nie dzwonił lub nie spalał mieszanki w wydechu. Na twoim miejscu wstawiłbym silnik M30 3.0 lub 3.5 na motroniku. Pzdr.
  9. Witam, Marcin978 i Krzysztof Presz :clap: dokładnie jest tak jak piszecie. A Auto Świata już od dawna nie kupuje, to takie pisemko dla laików, można się pośmiać i tyle. Pzdr
  10. Cześć, kiedyś często kupowałem u nich części (tez na górczewskiej) ale to było dawno. Ogólnie jest drogo i tylko jeden sprzedawca wydaje się być rzeczowy, inni nadaja sie do spółdzielni mleczarskiej lub innego pgr-u. Trzeba pytac o zamienniki bo proponują zawsze najdroższe. Przed zakupem warto sprawdzić ich ofertę na www, maja katalog z cenami. Znajomy ma 40% upust cenowy, niezłą mają narzut co? I tak pewnie jeszcze swoje zarobią. Pzdr.
  11. Cześć Bez patentowego klucza raczej nie masz szans, w sklepach nie nasz co szukać. Ja posługiwałem się urządzeniem własnej roboty, łamany w dwóch miejscach - w połowie i na początku, długości około 1.5 metra :shock: Na twoim miejscu odwiedziłbym kilku fachmanów, moze za butelczyne soku z ziemnaków użyczą takowego przyrządu. :wink: Pzdr.
  12. wujek

    [E28] ..Gdzie odnowic...??

    Cześć Martinez, rozumiem ze szukasz e28. Wiem że to nie jest giełda (wybacz admin) ale jesli poszukujesz materiału na odszykowanie sobie klasycznego rekinka to daj znać na majla: tomaszny@o2.pl Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.