Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Bradzo proszę o radę w sprawie 324 TD. Objawy to stuki na wolnych obrotach gdzieś pomiędzy silnikiem a skrzynią i zajączkowanie. Mechanik powiedział, że koło dwumasowe jest do wymiany. Jakiej firmy zamiennik wybrać, coby pochodziło to jak najdłużej??

Dzięki!

Opublikowano
Witam,mialem ten sam problem w 525 tds.Nowe kolo kosztuje ok.2200zl,wiec szukalem innej mozliwosci.Urzywki nie kupilem z tego wzgledu ze moze dobrze pochodzic miesiac i pozniej pasc,a z wymiana jest przeciez troche roboty :) .Znalazlem goscia ktory regeneruje takie kólka,nie tylko do betki,ale do róznych autek.Zregenerowal mi za 700zl,z gwarancja na rok,oczywiscie oddalem mu swoje.Jak bym nie oddal to kosztuje 1000zl.Jezdze juz drugi rok,jest cisza i spokój,chociaz na początku mialem mieszane uczucia co do trwalosci tego typu napraw.Pozdrawiam.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

mógłbyś mi też prosze podać te namiary do tego gościa co regeneruje

koła pasowe. Mam identyczny problem w swoim tds-ie.

Opublikowano

witam

txc za namiary na goscia rozmawiałem z nim za dwumasówke do e36 2.5 tds chce tylko 500 zł mysle ze to bardzo atrakcyjna cena w porównaniu z cenami uzywek do 1000 zł [ kazdy wie jak jest z tymi uzywkami pochodzi rok albo miesiac]

------------------------------------------------------------------------------------

te stuki u was nie były słyszalne z przodu ?? i czy zwiekszały sie z obrotami sinika

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

Witam,

Ja zaryzykowałem i za 1000zł wymieniłem całe sprzęgło na używane. Przejechałem 10tys. km i jak na razie nie słychać tego koła dwumasowego. Początkowo myślałem, że może jakaś obudowa pod silnikiem się obluzowa. Niest diagnoza mechanika była dość niepokojąca i zapowiadała poważne wydatki.

Tak na marginesie to okazało się, że sprzęgło od 525d jest takie samo jak w 530d, ku mojemu zaskoczeniu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak bym nie oddal to kosztuje 1000zl.

 

Dziwne bo jak dzwoniłem z kumplem do goscia który regeneruje koła i powiedział mu 600zł i swoje koło sobie zostawiam :8)

Opublikowano

Pierwsze rozwiązanie kół dwumasowych oparte były na sprężynach pomiędzy kątem obrotu obu mas. Można było je łatwo zakwalifikować do grupy małożywotnych elementów. W następstwie tego zaczęto produkować koła osadzane na gumie i ich żywotność jest większa. Pierwsze wypuszczane typy silników z nimi to M51 i bez obaw można je montować w M21.

Obecnie jest już nowy typ kół dwumasowych, ale jeszcze do końca nie wiem na jakiej zasadzie jest oparta i praca. Może z czasem czegoś się dowiem.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
a czy w 324 D bez turbo kolo zamachowe powinno byc dwumasowe czy stale? , bo w moim jest stale , i teraz niewiem czy charczenie dochodzacew ze skrzyni nie jest wynikiem tego?
  • 1 rok później...
Opublikowano

bardzo proszę niech ktoś mi wyśle namiary jeśli jeszcze posiada. bardzo potrzebuję tego

z góry dzięki

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

czesc,

moglby miktos podeslac namiary na tego goscia ktory regeneruje kola dwumasowe? albo wkleic dane na forum, mysle ze inni tez beda zainteresowani

Pzdr i dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.